hoe kom je eropquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat je er geen eitjes zijn gelegt in je neusholte.
In z'n oor is ook een goed idee, trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:30 schreef Biancavia het volgende:
Getsie.
Ik had weleens een spin in mijn bed.Toen ging ik gillen.
Welke vlieg doet dat ook alweer? Heb keer filmpje gezien van een vlieg die ook eitjes in je lichaam legt/stopt/weet-ik-veel, maar die dingen waren we gruwelijk goor in ieder gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:41 schreef mazaru het volgende:
suikerklontje nat maken met spuug en over de gestoken huid wrijven
Ja, naar buiten gegooid, ik ben een dierenvriend hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar die wesp heeft het wel overleefd?
Jij leeft nog, die wesp is pas een dierenvriend.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:04 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja, naar buiten gegooid, ik ben een dierenvriend he
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij leeft nog, die wesp is pas een dierenvriend.
Bleef hangen in de vacht van de geitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:21 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe kan er nou een wesp in je bed terecht komen![]()
Geen idee zat op mijn kussenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:21 schreef Schunckelstar het volgende:
hoe kan er nou een wesp in je bed terecht komen![]()
Ja of misschien lag ie gewoon te nuecken met een wespin in jouw bed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
De wesp was gewoon moe. Dus toen hij jouw bed zag, is-ie gaan slapen.
heus niet doen ze alleen als je op ze gaat liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Gotver ik heb nu een wesp in mn huiskamer. Had ff mn deur open gezet en nu heb ik een wesp. Hoop dat ie snel weer naar buiten vliegt zonder mij te steken!
Zo vastpakken en meppen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:26 schreef Magereheinus het volgende:
Gotver ik heb nu een wesp in mn huiskamer. Had ff mn deur open gezet en nu heb ik een wesp. Hoop dat ie snel weer naar buiten vliegt zonder mij te steken!
quote:
Wat voor spin!?!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:13 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Ja of misschien lag ie gewoon te nuecken met een wespin in jouw bed.![]()
Precies. Dat doe ik ook altijd. De enige beestjes waar ik een uitzondering voor maak zijn *muggen* . Maar die vragen er omquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Vangen met een glas en naar buiten gooien.
Ik zou er nogal prikkelbaar van worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:11 schreef Spacehamster het volgende:
Je kunt die wesp niet kwalijk nemen dat ie wat sjaggerijnig was omdat iemand hem/haar ruw wakker maakte door er lomp bovenop te ploffen.
Zeg nou zelf, hoe zou jij reageren als je wakker werd door een enorm wezen dat op je ploft terwijl je net lekker over snoepjes droomt?
Nog steeds boos over mijn wow-topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef tong_poh het volgende:
Jezus Paul, wanneer ga jij eens dood?
Binnenkort, hij is allergisch voor wespensteken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:04 schreef tong_poh het volgende:
Jezus Paul, wanneer ga jij eens dood?
Nee, ik mag je gewoon niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:05 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Nog steeds boos over mijn wow-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |