wat een hostiliteit. TUURLIJK is het mijn fout, tuurlijk moet ik op de blaren zitten, maar het is altijd te proberen, toch? als het niet werkt, prima, dan loop ik die 45 euro mis. big deal. en nee, ik heb nog geen rijbewijs, dus word ook nooit geflitst. ijsje, goed idee, als ik de dubbeltjes bij elkaar schraap zal dat wel lukken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:21 schreef T3rr0r het volgende:
Nee, jij bent kinderachtig. De voorwaarden voor opzegging zijn gewoon duidelijk maar omdat jij het vergeet denk je dat je recht hebt om alsnog het abo stop te zetten. Jij bent zeker ook het type wat keihard gaat zitten kankeren als je geflitst wordt en een boete krijgt voor te hard rijden terwijl je dondersgoed weet dat je fout zit.
Ga toch een ijsje kopen man! (ow nee, dat kan niet want je hebt geen geld!)
Ik krijg em sinds vorige week niet meer...Ik mis Dirk-Jan (en ook alleen Dirk-jan...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef Razor21 het volgende:
Druk maken om fucking 45 euro's
Ik heb de Veronica gids 30 weken gratis gehad via een topic hier op Fok![]()
Ontvang hem nog steeds en kost me niets![]()
quote:Wellicht is die brief aan u voorbijgegaan, door de post heen geglipt, in het archief beland of anderszijds niet gelezen en verwerkt; ik was ten zeerste niet van plan om nóg een jaar lid te blijven.
Ik heb beide brieven in een envelop. Weet nog niet welke ik ga versturen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:28 schreef T3rr0r het volgende:
Het gaat er mij niet om dat je wil proberen om dat geld terug te krijgen. Als je het op de manier doet zoals in je OP beschreven maar als je gaat doen alsof je een paar maanden geleden een brief hebt gestuurd om het abo op te zeggen dan vind ik je een pure oplichter omdat dat gewoon een pure leugen is. Ik denk trouwens toch dat je weinig kans maakt op je geld terug te krijgen, maar dat terzijde.
Ik heb het mijn ouders voorgesteld en ze vonden die tweede brief niet zo'n goed idee. Het wordt dus de originele.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef T3rr0r het volgende:
Zeg het even als je hebt gekozen voor je brief vol leugens, dan weet ik of ik dit topic moet doorsturen naar de klantenservice. Alvast bedankt!
Jaaaaaa daar ga je TS..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:48 schreef Haarbalpasta het volgende:
Haha zal ik maar niet zeggen dat ik voor veronica werk?
![]()
Daar heb je nu de Veronica gids voorquote:Als student heb ik geen gooie cent om mijn reet mee af te vegen
euhhh je bent student..quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef Hijacking het volgende:
ik snap ook niet hoe je als student zo weinig geld heb dat onverwacht 45 er voor kan zorgen dat je blut bent
als student krijg je dikke stufi , + eventuele lening in combi met werken een leuk bedragje per maandquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef mschol het volgende:
[..]
euhhh je bent student..
student staat gelijk aan geen geld hebben...
overigens snap ik niet waarom je dan een abbonement op een tvgids neemt... kijk dan op teletext ofzo..
jij noemt 70 euro een dikke stufi als je lesgeld + verzekering moet betalenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:36 schreef Hijacking het volgende:
[..]
als student krijg je dikke stufi , + eventuele lening in combi met werken een leuk bedragje per maand
ligt ook aan hoeveel je ouders verdienen + prestatie beursquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef mschol het volgende:
[..]
jij noemt 70 euro een dikke stufi als je lesgeld + verzekering moet betalen
lening is idd een mogelijkheid maar niet iedereen wil lenen (waaronder ik, ik weiger te lenen)
en werk? ik heb nog nergens een redelijk betalend baantje gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |