abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:04:35 #1
145738 superworm
is erbij
pi_52094824
Als student heb ik geen gooie cent om mijn reet mee af te vegen. Ik heb 2 jaar geleden een tweejarig abonnement bij Veronica Magazine afgesloten (zat toen nog in de 5e klas) voor iets van 40 euro voor twee jaar. Wat ik niet wist, is dat het abonnement stilzwijgend automatisch verlengd wordt: hierdoor werd er afgelopen week 45 euro afgeschreven en had ik opeens geen geld meer voor een treinkaartje, stond ik daar met m'n Geen saldo - betaal anders-boodschap op fakking Steenwijk.

Dus ik denk, ik stuur die bozo's daaro een briefje.
quote:
Veronica Uitgeverij BV
Postbus 22000
1202 CA Hilversum

--adresgegevens--

4 augustus 2007

Betr.: opzegging abonnement

Geachte heren, dames,

Op 25 juli jongstleden werd mijn jaarlijkse abonnementsgeld van 44,95 euro afgeschreven van mijn bankrekening. Dit herinnerde mij er -te laat- aan, dat ik juist met ingang van afgelopen juli mijn abonnement van Veronica Magazine wilde opzeggen.

Ik begrijp dat ik hier iets te laat mee ben, maar u moet weten dat ik sinds kort studeer en vrij weinig bestedingsruimte heb. Hopelijk enigszins begrip daarvoor. Ik zou dan ook graag met terugwerkende kracht het resterende bedrag (na één of twee geleverde edities van 1 euro 20 per stuk) een bedrag van ten minste 43 euro teruggestort krijgen op mijn rekening; dit in combinatie met een per vandaag ingaande stop van mijn abonnement. Ik zou dan ook ná de mij toe te sturen editie van Veronica Magazine van dinsdag 7 augustus geen verdere bladen meer willen ontvangen.

Indien dit alles niet mogelijk is, verzoek ik u gaarne zo spoedig mogelijk contact op te nemen met mij op bovenstaand adres of op telefoonnummer --telefoonnummer--, als wel mijn emailadres --emailadres--, zodat de zaak alsnog correct en spoedig afgehandeld kan worden.

Hierbij nogmaals mijn excuses voor de precies één week te late reactie; ik heb niet eerder kunnen reageren door een combinatie van vakantie en werken in het buitenland. Dit terzijde.

Hopende op een klantvriendelijke en spoedige afwikkeling dezer zaaks,

Met vriendelijke groet

Superworm Jim
Enige aanpassingen gemaakt om mijn privacy en shit. Nou, klacht dus, automatische verlengingen van abonnementen. Zou ik een kans maken om m'n geldjes terug te krijgen?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52094913
Nee. Sukkel je wéét het toch. Ik heb al die data dat ik moet opzeggen in m'n agenda in m'n foon staan.
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_52094930
ik denk het niet
ik denk zelfs dat je al 2 maanden te laat bent,meestal is dat de opzegtermijn

en wat is nou 45 euro
blablablablablablablablablablablablablabla
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:11:55 #4
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52094945
Druk maken om fucking 45 euro's
Ik heb de Veronica gids 30 weken gratis gehad via een topic hier op Fok

Ontvang hem nog steeds en kost me niets
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:12:43 #5
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52094965
Ow wacht zie het al :

Beroep: student/caissière/vakkenvuller

Dan is 45 euro ineens wel heel veel geld
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_52094966
pwned
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_52094972
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:11 schreef Razor21 het volgende:
Druk maken om fucking 45 euro's
Ik heb de Veronica gids 30 weken gratis gehad via een topic hier op Fok

Ontvang hem nog steeds en kost me niets
Ja ok maar jij bent sowieso kansloos want je woont in Almere
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:13:55 #8
145738 superworm
is erbij
pi_52094992
Ze hadden me er anderhalf jaar gelee ook al ingeluisd met zo'n orange-d600 abonnement. klonk goed, 1e jaar helft van de prijs (12,50 ipv 25 per maand) en toestel gratis, maar dat ding maakt schijtfoto's én orange is teringduur én heeft nergens bereik.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:14:39 #9
145738 superworm
is erbij
pi_52095004
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Razor21 het volgende:
Ow wacht zie het al :

Beroep: student/caissière/vakkenvuller

Dan is 45 euro ineens wel heel veel geld
you got it, da's mooi wel 2 dagen werken ofzo. Nee, ehh, 11 uur. Nou, da's dus twee dagen met de royale pauzes van AH.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52095028
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:13 schreef superworm het volgende:
Ze hadden me er anderhalf jaar gelee ook al ingeluisd met zo'n orange-d600 abonnement. klonk goed, 1e jaar helft van de prijs (12,50 ipv 25 per maand) en toestel gratis, maar dat ding maakt schijtfoto's én orange is teringduur én heeft nergens bereik.
Met andere woorden, je denkt niet na voordat je iets afsluit
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:16:16 #11
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095040
2 dagen werken voor 45 euro..plz veeg me op en breng me weg
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:16:46 #12
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_52095056
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Moppelt iets over een ezel en een steen
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:27:01 #13
145738 superworm
is erbij
pi_52095237
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Klopt. Ben heul impulsief enzo. Kocht ook meteen op de dag dat ze er waren een Wii, vond ik het eigenlijk gewoon een kutding, volgende dag weer verkocht. Gelukkig waren ze toen schaars en maakte ik 100 euro winst.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52095272
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:27 schreef superworm het volgende:

[..]

Klopt. Ben heul impulsief enzo. Kocht ook meteen op de dag dat ze er waren een Wii, vond ik het eigenlijk gewoon een kutding, volgende dag weer verkocht. Gelukkig waren ze toen schaars en maakte ik 100 euro winst.
ik ook,
meteen zelda erbij gekocht en uitgespeeld en sindsdien heeft ie niet meer aan gestaan
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_52095354
Gewoon het bedrag storneren, en boos veronica bellen dat je een brief hebt gestuurd waarin je het op hebt gezegd 4 maanden geleden. Je hebt nooit een bevestiging gehad, maar je was er vanuit gegaan dat je het goed geregeld had.

Ben er zo al 3 keer mee weg gekomen.
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:34:02 #16
145738 superworm
is erbij
pi_52095371
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Coam het volgende:
Gewoon het bedrag storneren, en boos veronica bellen dat je een brief hebt gestuurd waarin je het op hebt gezegd 4 maanden geleden. Je hebt nooit een bevestiging gehad, maar je was er vanuit gegaan dat je het goed geregeld had.

Goed idee! Dat ga ik doen! Effe de brief aanpassen.
op FOK!
op Facebook
op de website
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:36:30 #17
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_52095409
45 euro omg ik snap niet dat mensen zo cheap zijn en niet iets van een financiele buffer hebben
happen naar de baas
pi_52095542
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:33 schreef Coam het volgende:

een beetje bedrijf heeft in z'n voorwaarde staan dat tot bevestiging geen opzegging is gedaan..
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:49:22 #19
145738 superworm
is erbij
pi_52095611
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:44 schreef mschol het volgende:

[..]

een beetje bedrijf heeft in z'n voorwaarde staan dat tot bevestiging geen opzegging is gedaan..
GVD, idd, kleine lettertjes achterin het blad. Toch even die brief zo gedaan:
quote:
Geachte heren, dames,

Op 25 juli jongstleden werd mijn jaarlijkse abonnementsgeld van 44,95 euro afgeschreven van mijn bankrekening. Dit vond ik behoorlijk vreemd, aangezien ik in februari al een brief heb gestuurd ter opzegging van mijn abonnement voor juli.

Wellicht is die brief aan u voorbijgegaan, door de post heen geglipt, in het archief beland of anderszijds niet gelezen en verwerkt; ik was ten zeerste niet van plan om nóg een jaar lid te blijven. Dit vanwege het feit dat ik nu op televisie een gids heb.

Ik vind het uwerzijds niet verwerken van mijn op tijd verstuurde opzegging zeer storend en eis dan ook per direct het abonnement alsnog stopgezet te krijgen, alsmede een volledige vergoeding van het afgeschreven bedrag.

Als bijlage voeg ik nog de in februari verzonden brief toe als bewijs. Ik hoop ten zeerste dat u, hoewel uw administratie blijkbaar niet functioneert naar behoren, deze brief wél verwerkt en ik binnen nu en veertien dagen mijn geld teruggestort krijg. Mocht u de twee magazines die u alsnog verstuurd hebt, terug willen, dan ben ik bereid die terug te zenden.

Mijn rekeningnummer is ----. Een spoedige reactie kunt u op bertverwoerd@hotmail.com achterlaten. Mijn abonneenummer is 7093258.

Hopende zo snel mogelijk mijn onterecht overgemaakte geld terug te zien, alsmede een bevestiging van mijn uitschrijven uit uw ledenbestand,

Hoogachtend
Met als bijlage (ook verzonnen, döh):
quote:
23 februari 2007

Betr.: opzegging abonnement

Geachte heren, dames,

In juli zal mijn abonnement worden verlengd met opnieuw één jaar. Hierbij wilde ik graag alvast mijn abonnement opzeggen in verband met het aanschaffen van digitale tv, waardoor ik geen radiogids meer nodig heb.

Bedankt voor het, wat is het, drie jaar lid zijn van uw blad, het was leuk, maar nu dan ook voorbij. Ik hoop tot juli uw blad nog te ontvangen, en daarna niet meer. Mijn abonneenummer is 7093258.

Nogmaals bedankt voor de geleverde diensten,

Hoogachtend
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52095907
|Heel goed superworm!
Laat je weten hoe het is afgelopen?

mschol: dat kan zijn, maar bij mij hebben ze dit nooit gezegd, en ik was ook lid van de veronica gids. Dus, wie weet!
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:10:21 #21
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_52095957
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:36 schreef Hijacking het volgende:
45 euro omg ik snap niet dat mensen zo cheap zijn en niet iets van een financiele buffer hebben
Inderdaad ja, als ik geen fukking 45 euro zou hebben op mijn rekening dan wilde ik die Veronica-shit helemaal niet eens hebben. Sparen is ook zo moeilijk he
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:15:38 #22
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52096055
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:34 schreef superworm het volgende:

[..]

Goed idee! Dat ga ik doen! Effe de brief aanpassen.
Sodemieter toch op, homo. Het is je eigen schuld dat je dat abo nog hebt, de voorwaarden voor opzegging zijn gewoon duidelijk alleen jij bent zo stom om het te vergeten. Heel triest dat je nu opeens toch probeert je geld terug te krijgen terwijl het je eigen fout is. Ik zou bijna dit topic willen doormailen naar Veronica Magazine omdat jij de hele boel probeert op te lichten. Sterker nog, misschien mail ik het wel door naar de klantenservice, succes met het geld terugkrijgen dan!
It's about being boss, not being the boss...
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:19:06 #23
145738 superworm
is erbij
pi_52096127
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, homo. Het is je eigen schuld dat je dat abo nog hebt, de voorwaarden voor opzegging zijn gewoon duidelijk alleen jij bent zo stom om het te vergeten. Heel triest dat je nu opeens toch probeert je geld terug te krijgen terwijl het je eigen fout is. Ik zou bijna dit topic willen doormailen naar Veronica Magazine omdat jij de hele boel probeert op te lichten. Sterker nog, misschien mail ik het wel door naar de klantenservice, succes met het geld terugkrijgen dan!
Moet je vooral doen; enige wat er zou gebeuren is een briefje om alsnog mn abonnement op te zeggen voor juli 2008, who cares. Ik ben benieuwd of het lukt; als het niet lukt ben jij weer blij, lukt het wél, dan kun je alsnog het topic doorsturen. Beetje kinderachtig, trouwens.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_52096145
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef T3rr0r het volgende:

[..]

Sodemieter toch op, homo. Het is je eigen schuld dat je dat abo nog hebt, de voorwaarden voor opzegging zijn gewoon duidelijk alleen jij bent zo stom om het te vergeten. Heel triest dat je nu opeens toch probeert je geld terug te krijgen terwijl het je eigen fout is.
Mee eens....

Als je een fout maakt, moet je zelf op de blaren zitten....
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:20:26 #25
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52096152
beetje zwak hoor.. het is JOUW fout.

Ja, die sneaky verlengingen zijn ook achterbaks maar het blijft JOUW fout. Wat jank je nou om die 45 euro, dan werk je maar 2 dagen.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')