Ik heb een cursus gehad en mn eindwerkstuk gepostquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
En KZ, heb je cursus gehad of heb je een door jou aangeschaft kunstwerk geplaatst?
Die piek was op 02-07. Als ik me niet vergis was dat de eerste uitzending om 20:00, daarvoor was het 19:30.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:07 schreef Gert het volgende:
BSOL, diie piek hè, het hoogste punt in de eerste grafiek, weet jij nog waarom er toen zo'n enorme uitschieter was?
En KZ, heb je cursus gehad of heb je een door jou aangeschaft kunstwerk geplaatst?
Jos is een ziener (homo en hij komt nog in de hemel ook), en heeft een boekje geschreven over rouwverwerking.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef kleinzusje het volgende:
Mocht Jos Brink komen te overlijden, dan vrees ik wel een neerwaardse spiraal. Willeke Albertie is een groot fan van DGK en zal dan, met aanhang, afhaken ben ik bang![]()
OK, daar heb je een punt. Maar in de week van het afscheid zal veel aanhang toch de voorkeur geven aan een samenzijn ( met media aandacht) en geen tijd hebben. Dan kan zo'n weekje missen invloed hebben op hun kijkgedrag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jos is een ziener (homo en hij komt nog in de hemel ook), en heeft een boekje geschreven over rouwverwerking.
Hoofdstuk 15, 5e alinea: "Af en toe leuke dingen blijven doen zonder je schuldig te voelen".
Ik denk dat die aanhang wel blijft kijken.
Daar heb je zeker een point.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
OK, daar heb je een punt. Maar in de week van het afscheid zal veel aanhang toch de voorkeur geven aan een samenzijn ( met media aandacht) en geen tijd hebben. Dan kan zo'n weekje missen invloed hebben op hun kijkgedrag.![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef kleinzusje het volgende:
We merken het pas echt als Jos en Willeke een kastje blijken te hebben![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |