abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52093940
Grmbl,

Ik heb gisteren een moederbord, geheugenreepje, processor en een videokaart besteld om een HTPC (hardeschijven, toetsenbord, muis e.d. heb ik al) in elkaar te zetten. Nog geen halfuur geleden kwam de pakketbezorger langs om de pakketten af te leveren.

Eenmaal de dozen uitgepakt zag ik dat de processor niet is verzonden, deze wordt echter wel vrolijk gefactureerd (178,95 euro). Ik heb dus meteen gebeld, en ik kreeg te horen dat ik maar moest mailen omdat hij er niks mee kan doen..

Ik heb maar een mailtje gestuurd waarin ik aangeef dat ik de processor alsnog zou willen ontvangen. Nu maar hopen hoe dat bedrijf dit probleem wil oplossen....

En ik had deze dag nog gereserveerd voor het in elkaar zetten van de HTPC...
pi_52093955
Daar gaat je vrije HTPC dag
pi_52094047
niet opgelet bij bestellen en voor de optie: beschikbare producten verzenden gekozen?
(dus alles wat leverbaar was wordt verzonden, de rest komt zodra heb beschikbaar is?
en ja dan is zelfs het factureren van een niet geleverd iets logisch...
pi_52094076
Nee, die mogelijkheid heb je - voor zover ik weet - niet bij die webshop. De producten waren (en zijn) trouwens op voorraad.

Het is vandaag ook nog eens f*cking zaterdag. Dit betekent dat indien men de processor alsnog nastuurt het op z'n vroegst pas op dinsdag zal arriveren.
pi_52094139
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Nee, die mogelijkheid heb je - voor zover ik weet - niet bij die webshop. De producten waren (en zijn) trouwens op voorraad.

Het is vandaag ook nog eens f*cking zaterdag. Dit betekent dat indien men de processor alsnog nastuurt het op z'n vroegst pas op dinsdag zal arriveren.
hmm oke
das kut
pi_52094188
Dat producten op de site als 'op voorraad' staan betekend niks. Er zijn genoeg grote webshops waarbij het voorraadsysteem niet volledig geautomatiseerd is en het voor kan komen dat een product er toch niet is. Een beetje webshop belt of emailt dan even wat je wilt dat ze doen, anderen versturen gewoon wat ze hebben en de rest later.
fotografie FTW
pi_52094232
Gisteren waren zo'n 55 exemplaren van de processor op voorraad. Volgens de website zijn er op dit moment 45 exemplaren op voorraad. Ik mag dan toch wel aannemen dat de processor is verstuurd?

Bovendien staat op de factuur het serienummer van de processor die verstuurd zou zijn.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:41:39 #8
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_52094344
Is het niet een oem-tray processor en hebben ze hem al in de socket gestopt... ook een keer gehad... ik maar zoeken naar dat ding.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
pi_52094581
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:41 schreef ToMaSZ het volgende:
Is het niet een oem-tray processor en hebben ze hem al in de socket gestopt... ook een keer gehad... ik maar zoeken naar dat ding.
Nee. Ik heb het moederbord en de videokaart bij webshop #1 gekocht, en het geheugen + de processor bij webshop #2. Ik denk niet dat beide webshops met elkaar samenwerken.

De doos waarmee webshop #2 de bestelling heeft verstuurd is overigens wel zodanig gevuld met kartonnen snippertjes dat er echt geen processor (incl. koeler) in past...
pi_52095256
Mijn e-mail is nog niet beantwoord, grmbl...

Ben ik ongeduldig?
pi_52095330
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:27 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn e-mail is nog niet beantwoord, grmbl...

Ben ik ongeduldig?
Ja.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_52096207
Door welk bedrijf is het bezorgd?
pi_52096590
TNT Post. Verpakking was nog intact.
pi_52096646
Welke webshops?
pi_52096754
Dat vertel ik na afloop van dit gedoe wel.
pi_52137037
Vanochtend een e-mail ontvangen:
quote:
Goedemorgen,

Helaas dat we dit te horen hebben gekregen.
Mag ik vragen wat voor een doosje u heeft gekregen? Een kleine witte, of een
bruine? Zo kunnen we even nagaan of de cpu misschien nog bij ons ligt.

Excuses voor het ongemak.
Mailtje teruggestuurd waarin ik aangeef dat het een klein wit doosje is. Ik heb voor de zekerheid ook een tweetal foto's bijgesloten.

Een halfuur later de volgende mail:
quote:
Goedemiddag,

Bedankt dat u ook foto's heeft gestuurd. Het is duidelijk dat u de cpu niet
heeft gekregen.
Ik stuur vandaag de cpu naar u op.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Nu maar hopen dat ik morgen geen leeg doosje ontvang.
  maandag 6 augustus 2007 @ 18:48:59 #17
160086 GemMagic
Summum ius summa iniura
pi_52146290
Netjes afegehandeld dus. Welke webshop?
Sui cuique mores fingunt fortunam
  maandag 6 augustus 2007 @ 19:12:05 #18
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52146911
Toch keurig. Had ook kunnen zijn dat ze zouden roepen dat je wel degelijk de processor zou hebben moeten ontvangen en dat je probeert gratis nog een processor te krijgen.
Dus in de categorie: jouw woord tegen het hunne.
How can I make this topic about me?
pi_52149138
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 18:48 schreef GemMagic het volgende:
Netjes afegehandeld dus. Welke webshop?
cool-prices.nl

Het is inderdaad heel netjes afgehandeld! Ik had me al voorbereid op een heel lang getouwtrek, maar gelukkig is het niet zover gekomen. Deze webshop heeft er een tevreden klant bijgekregen.
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:46:28 #20
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52149912
ik heb zaterdag 2 processors ontvangen van cool-prices, terwijl ik maar 1 had besteld en er maar 1 op de factuur staat
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52149944
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:46 schreef PeZu het volgende:
ik heb zaterdag 2 processors ontvangen van cool-prices, terwijl ik maar 1 had besteld en er maar 1 op de factuur staat
Matige grap...
  maandag 6 augustus 2007 @ 20:49:20 #22
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52150019
ts heeft wel een toepassleijke ondertitel
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_52150400
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef PeZu het volgende:
ts heeft wel een toepassleijke ondertitel
I know...
pi_52164046
Ik heb 'm binnen. De doos waarin de CPU is vervoerd is bijna 3x zo groot als de doos die ik afgelopen zaterdag heb ontvangen.
pi_52164916
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb 'm binnen. De doos waarin de CPU is vervoerd is bijna 3x zo groot als de doos die ik afgelopen zaterdag heb ontvangen.
Dan hoop ik voor je dat het goed is verpakt en dat de CPU niet fijn heeft zitten rammelen in de doos.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')