Dacht eerder op me bord met zoet/zure suasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Een eend hoort ook in de gracht te zwemmen, niet op een boot.

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar lusten de honden geen brood van![]()

quote:

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Dacht eerder op me bord met zoet/zure suas![]()

Ja ik ben vananacht geprikt door een mugquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Maar genoeg over beesten. Iemand nog iets leuks te melden?

Niet echtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:55 schreef Talitha het volgende:
[..]Maar genoeg over beesten. Iemand nog iets leuks te melden?

Is dat niet leukquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Heb net mijn portemonee teruggevonden![]()
Hij lag in de vriezer![]()

Ooeps herkenbaar... Ijskast in mijn geval.. Met de boodscappen en al erin gepropt. Maar wel dol gelukkig om dat ding weer terug te vindenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:03 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Niet echt![]()
Heb net mijn portemonee teruggevonden![]()
Hij lag in de vriezer![]()

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben vananacht geprikt door een mug, om 09:30 kwam de eerste herrie boot langs
. Om 14:30 zat ik op een terras aan de wijn. Morgen ben ik ook nog vrij... En ik heb mossellen gegeten terwijl ik weet dat ze me allemaal terug gaan pakken
![]()

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Is dat niet leuk
En nu..., tegoeden bevroren?

Nou denk dat ik liever in de plee kots dan dat ik dat zootje tegenkomquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Wel een ellende idd als je niet tegen mossels kunt![]()

Ook een ellende als je niet tegen de zon kanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
Wel een ellende idd als je niet tegen mossels kunt![]()

Wat zijn de bijverschijnselenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook een ellende als je niet tegen de zon kan![]()

Blaasjes die jeuken als de tyfusquote:

quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook een ellende als je niet tegen de zon kan![]()

Shit zooi man... Lekker binnen blijven dusquote:

Sinds een paar jaar is het verplicht. Maar niet elke eigenaar houd zich aan de regel. Mensen vinden het te duur. En dan moet je hem/haar ook nog laten opnemen in een database. Te veel werk voor mensen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:26 schreef Soury het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dier iets aan doet. Ik weet dat het gebeurd en ik haat gasten die een beestje in huis nemen zonder erbij na te denken. Maar hoe zit dat nou ? Mijn hond heeft een chip is dat niet verplicht ofzo? Dat zal een hoop ellende schelen (iig de debielen die hun huisdier op straat pleuren en en een nieuwe aanschaffen als ze terug komen)
Hulde voor jou, die denk ik vaak met deze ellende te maken heeft. Je bent een byzonder goed persoon

Duh... Verplicht moet het worden.. Daar zet ik me stem voor in.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinds een paar jaar is het verplicht. Maar niet elke eigenaar houd zich aan de regel. Mensen vinden het te duur. En dan moet je hem/haar ook nog laten opnemen in een database. Te veel werk voor mensen.

Was je niet happy met prins?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
Heb net even gegoogled. Het merk heet Prins.![]()
![]()

Het is verplicht. Maar er zijn nog steeds dierenartsen die er niet op controleren of mensen die nooit met hun dier naar de dierenarts gaan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:29 schreef Soury het volgende:
Duh... Verplicht moet het worden.. Daar zet ik me stem voor in.![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |