Muts!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag lieverd
Ben weg en ga er aan werken , beloof ik![]()
![]()
Hoi Skeetjequote:
Wroetse dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi Skeetje, ik denk dat ik maar 'ns mjn bikini ga aantrekken, en dan lekker in de tuin ga wroeten...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zo naar de botenparade in amsterdam met vriend en wat vrienden..dan terug naar rdam daar uit eten, dan stappen, morgen world port tournament (honkbal) in rdam en dat is mijn weekend.
oeiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Zometeen afscheidsfeestje van vrienden die 2 jaar naar China gaan![]()
Hij gaat daar heen voor zijn werk, en zn vrouw en 2 muppets gaan mee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
oei![]()
Wat gaan ze doen ?
een kind adopteren ?
Heftig... China is ook niet even naast de deur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Zometeen afscheidsfeestje van vrienden die 2 jaar naar China gaan![]()
Die muppets zijn de kinderen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij gaat daar heen voor zijn werk, en zn vrouw en 2 muppets gaan mee.![]()
Behoorlijk! En ze gaan wel in een grote stad wonen, maar toch een stad waar engels niet ingeburgerd is. Sta je mooi te koekeloeren met alle straatborden, winkels, producten etc in het chinees.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:56 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heftig... China is ook niet even naast de deur.
Ya, 1 en 3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:58 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die muppets zijn de kinderen ?
Ik snap niet dat mensen hun kinderen muppets noemen, monsters, larven ed. Maar daar sta ik alleen inquote:
Welke van de 50 dialecten spreken ze in die stad? Als het er niet meer zijn...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:59 schreef mootie het volgende:
Behoorlijk! En ze gaan wel in een grote stad wonen, maar toch een stad waar engels niet ingeburgerd is. Sta je mooi te koekeloeren met alle straatborden, winkels, producten etc in het chinees.
Gewoon kutkinderen of tuigquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap niet dat mensen hun kinderen muppets noemen, monsters, larven ed. Maar daar sta ik alleen in![]()
muppets <---> larvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik snap niet dat mensen hun kinderen muppets noemen, monsters, larven ed. Maar daar sta ik alleen in![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |