quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
De poezieplaatjes heb je in de prullenbak gegooid?![]()
Dat negeren, dat zal het wezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heeft je tot op het bot beledigd he ?![]()
![]()
Jappie in een kinderbadje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
Ben bang van nietquote:
Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
okquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
![]()
Ruzie met moeders heb ik nog wel voor je over...maar de hele schoonfamilie tegelijk.
![]()
Deze verdient een plaatsje in het HiHa topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjes![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Gewoon alles lekker simpel houden
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?quote:
Ik mis bepaalde emotionele signalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?Of komt het omdat ik geen man ben?
![]()
![]()
Whehehe ...een echte edit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Je doet gewoon geen moeite.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Dag lieverdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |