Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
okquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
![]()
Ruzie met moeders heb ik nog wel voor je over...maar de hele schoonfamilie tegelijk.
![]()
Deze verdient een plaatsje in het HiHa topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjes![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Gewoon alles lekker simpel houden
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?quote:
Ik mis bepaalde emotionele signalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?Of komt het omdat ik geen man ben?
![]()
![]()
Whehehe ...een echte edit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Je doet gewoon geen moeite.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Dag lieverdquote:
Muts!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag lieverd
Ben weg en ga er aan werken , beloof ik![]()
![]()
Hoi Skeetjequote:
Wroetse dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi Skeetje, ik denk dat ik maar 'ns mjn bikini ga aantrekken, en dan lekker in de tuin ga wroeten...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zo naar de botenparade in amsterdam met vriend en wat vrienden..dan terug naar rdam daar uit eten, dan stappen, morgen world port tournament (honkbal) in rdam en dat is mijn weekend.
oeiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Zometeen afscheidsfeestje van vrienden die 2 jaar naar China gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |