He-le-maal niets! En dat is wel zo lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog wat in DGK of in je eigen leven wat het vermelden waard is ?
Hé, dat is mijn tekst!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij mij vandaag iig helemaal niets...zaaalig.![]()
Ga weg, moet je niet met/op vakantie ? Ms had je met Demins meegekund.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
He-le-maal niets! En dat is wel zo lekker.
Bij mij vandaag iig helemaal nietsiets ...zaaaligquote:
quote:
Lekker trutje ben je ook he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij vandaag iig helemaal nietsiets ...zaaalig![]()
Vanwaar deze APK-fixatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mocht je niet mee met APK op zn grachtentochtje ?
Ik ga doen waar ik goed in ben: niets doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga weg, moet je niet met/op vakantie ? Ms had je met Demins meegekund.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga doen waar ik goed in ben: niets doen.En Demins heeft al genoeg dames die hem vergezellen.
En van wie moet je dan verplicht bakken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Gisteren dagje texel..morgen verplicht bakken in de zon/tuin....ik vind het voor vandaag wel even lekker om die idiote pinquinoptocht naar het strand om maar een kleurtje te verkrijgen te laten voor wat ie is.![]()
Ik spaar ze, doe ook mee aan ruilbeursenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij alle bestaande smilies soms op je harde schijf gepleurt en zo ja wrom ?![]()
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En van wie moet je dan verplicht bakken?![]()
![]()
Texel klinkt wel lekker met dit weer: zon, zee, strand.![]()
Geen idee, denk een of andere latente alergische reactie, maar dan een soort van psychische.quote:
Hij heeft je tot op het bot beledigd he ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geen idee, denk een of andere latente alergische reactie, maar dan een soort van psychische.
En ik zie hem gewoon zo voor mijn ogen staan swingen, raar genoeg.
Mag ik komen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
De poezieplaatjes heb je in de prullenbak gegooid?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik spaar ze, doe ook mee aan ruilbeursen[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |