phewww, ja nouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Vooral in haar bikini avatar.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik. Vraag me alleen niet waarom.
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
Wat is dat nou toch voor onzin, dat ooohhhh oooohhhh aaaahhhh stop.
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Natasiaquote:
Ik zit nog steeds, fok lag wel iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
fok had even krampquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch mis ik de borsten-inzalf caps.
Betalen bedoel jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft iemand hier een rapidshare account?
jouw specialiteitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch mis ik de borsten-inzalf caps.
Ik vind het echt superlief van julliequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Ik ga steeds meer typfouten maken asl ik niet oppas zoals daarnet dus. Nog 1 shagje en ik ga naar bed. Is dat mooi of niet, tipsch, dat er mensen op je wachten.
Aan sommige dingen kun je zo'n satanisch genoegen beleven. Nu heb ik het met de billen van Nadia, maar wel veel minder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
jouw specialiteitde ongelijke borsten van vrouwe Tasia
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |