op je pc?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb een record: 63 stuks spam en trojans gisteren.
Maar ze heeft wel zo lang mogelijk geprobeerd voor je wakker te blijven, dat moet je haar nageven. En je het nog een SC naar je vernoemd gekregen ook. Zo erg is het dus allemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
Gaat ze een stukje terug vertellen dat zij wel vloei heeft, als IK AL ONDERWEG BENlafbek. Natuurlijk had ik graag even bij d'r langsgewipt
![]()
En dan moet je het geluid van stream 2 erbij hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb een record: 63 stuks spam en trojans gisteren.
nou OK. ze is wel een stuk hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo lang mogelijk geprobeerd voor je wakker te blijven, dat moet je haar nageven. En je het nog een SC naar je vernoemd gekregen ook. Zo erg is het dus allemaal niet.
Dat heb ik. Vraag me alleen niet waarom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan moet je het geluid van stream 2 erbij hebben![]()
phewww, ja nouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Vooral in haar bikini avatar.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik. Vraag me alleen niet waarom.
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
Wat is dat nou toch voor onzin, dat ooohhhh oooohhhh aaaahhhh stop.
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Natasiaquote:
Ik zit nog steeds, fok lag wel iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
fok had even krampquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch mis ik de borsten-inzalf caps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |