Ik ga ook niet naar de kust, ik ga altijd naar Oostvoornse meer daar is het lekker rustig!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen strandmens. Veel te druk![]()
Geeft niksquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik zag het, wat een zeikerds zeg. Maak je mooie OP dan nog zeiken dat je te vroeg bent!!!!![]()
50 minuten maar !!! Jeetjequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja en 50 minuten te vroeg. Waar dat nou weer op sloeg![]()
Eigenlijk hadden ze hem gewoon dicht moeten gooien.quote:
Naar een man ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Ik haat het als ik sms verstuur en ze geven geen antwoord!!!
Dat is me een beetje te verquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Ik ga ook niet naar de kust, ik ga altijd naar Oostvoornse meer daar is het lekker rustig!!!!![]()
Nee, me vriendinnen, die gingen waarschijnlijk nog de kroeg in en ik zei als de kids slapen kom ik ook!!!! Maar horen ze die kutmobieltjes natuurlijk niet door de herrie.quote:
Hier gelukkig niet zo...quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen strandmens. Veel te druk![]()
Had je nog wat nodig van de slager?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef petraa het volgende:
Ik haat het als ik sms verstuur en ze geven geen antwoord!!!
Ga je toch even koekeloeren ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, me vriendinnen, die gingen waarschijnlijk nog de kroeg in en ik zei als de kids slapen kom ik ook!!!! Maar horen ze die kutmobieltjes natuurlijk niet door de herrie.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Had je nog wat nodig van de slager?![]()
Of was jij dat niet![]()
Mag ik mee ?quote:
picsquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:16 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Hier gelukkig niet zo...
Als het echt bloedjeheet is, is een duik in zee natuurlijk ook heerlijk![]()
De kruidvat is niet open hoor des nachtsquote:
Momenteel gewoon thuisquote:
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |