Das goed te horenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij het kruidvat ( ok, niet schrikken) hebben ze zonneblaasjescreme. Het beste wondermiddel ooit. Echt![]()
Zo zie ik er nu ook ongeveer uit!!!!quote:
Kruidvat eigenmerkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Das goed te horen
Weet je ook een merknaam?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kruidvat eigenmerk![]()
Heeeeeeeeeeeeel goedkoop
Kan het duurste merk niet tegenop. Ik meen het. Heb het zelf al vele jaren in gebruik![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Zo zie ik er nu ook ongeveer uit!!!!![]()
Goodevening all trouwens![]()
Super OP trouwens van je Zus!!!! die COS van vanmiddag!!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:57 schreef kleinzusje het volgende:
Shit, Soury is nu echt aan het kotsen vrees ik
Het is een tube, met zonneblaasjes creme/ gel er op............... + Kruidvat merkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:57 schreef petraa het volgende:
[..]
moooiiiiiiiiiiiii maandag naar het kruidvat!!! en wat staat er op de fles ???
Er staat echt op zonneblaasjes creme/gel ??? Enne het helpt echt als je zo rood ben als een kreeftquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:59 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Het is een tube, met zonneblaasjes creme/ gel er op............... + Kruidvat merk
Ja, heb hem even gezocht, maar kan hem niet vindenquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Er staat echt op zonneblaasjes creme/gel ??? Enne het helpt echt als je zo rood ben als een kreeft![]()
Hmm middagje strand wil wel eens helpen!!!! Ben om 1 uur naar oostvoorne gegaan en om half 5 weg en resultaat 4 kreeften hier in huis!!!quote:
Okee dan, morgen is stad volgens mij niet open hier anders zou ik morgen ff gaan, maar maandagochtend 9 uur sta ik voor de deur van het kruidvat!!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja, heb hem even gezocht, maar kan hem niet vinden![]()
Is zo'n kruidvat tube, kan niet missen. Alles wordt koud ( beetje mentol achtig) en beschermt ook tegen de zon en na de zon. Echt superspul![]()
In Amsterdam welquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:05 schreef petraa het volgende:
[..]
Okee dan, morgen is stad volgens mij niet open hier anders zou ik morgen ff gaan, maar maandagochtend 9 uur sta ik voor de deur van het kruidvat!!!!
Mwah Rotterdam ook maar ik geen zin om 15 min. in auto te zitten met kapotte airco om ff tube zonnebrandgel te gaan halen.!!! Dus dan maar wachten tot maandag in dit stadje de winkels open zijn. Is het trouwens de 1e zondag van de maand ja he!!!! Dan is volgens mij hier de stad ook open!!! ff checken op internet.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Super OP trouwens van je Zus!!!! die COS van vanmiddag!!![]()
Ik ben helemaal geen strandmens. Veel te drukquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:04 schreef petraa het volgende:
Hmm middagje strand wil wel eens helpen!!!! Ben om 1 uur naar oostvoorne gegaan en om half 5 weg en resultaat 4 kreeften hier in huis!!!![]()
Ik zag het, wat een zeikerds zeg. Maak je mooie OP dan nog zeiken dat je te vroeg bent!!!!quote:
Ja en 50 minuten te vroeg. Waar dat nou weer op sloegquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |