Mijn ex heeft sinds 2 jaar weer een poes (asiel). Ik kom wel es eten geven maar ik scheet bagger voor die poes. En nu een jaar later is het een zoetje en kan ik haar zowaar aanhalen. Echt leuk om zo'n beesie te zien opknappen en vertrouwen in de mens te krijgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Eensch.Ik heb 2 asielkatten. Eentje heeft een week lang in een doos in de keuken gelegen voor hij eruit durfde. Nu is ie de baas in huis.
![]()
Ja en dan worden ze nog 23 en de andere 24 jaar oudquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat ken ik, die van mij zit ook op een nierdieet, plus iedere dag een pilletje.
Het is dat die zo lief is, anders ging die op de barbecue
Had die van jou ook medicijnen er bij?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en dan worden ze nog 23 en de andere 24 jaar oud![]()
Stelletje basterds
Ik kan dat voer gelukkig gewoon bij de dierenwinkel kopen hier een paar straten verderop. Maar het blijft belachelijk duur spul.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet heel eerlijk bekennen dat ik wel es en hap van een hondekoekie heb genomen ...![]()
En mijn inmiddels overleden poezen zaten iid al jaren op nier dieet. Kon dat voer alleen bij de dierenarts kopen.
De dames hadden er geen moeite mee. (ik wel qua portemenee ; )
Nee dat niet, speciaal voer meer niet. Maar de dames waren al redelijk op leeftijd. Ik denk dat ik toch wel 2 jaar lang bij de dierenarts brokjes heb gekocht.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had die van jou ook medicijnen er bij?
Ze is hier nu bijna 2 weken. misschien dat ze nog een weekje blijft. (Is me niet geheel duidelijk)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:54 schreef Soury het volgende:
Liefde is het advies, en het komt wel goed met hondekont onder jou vleugels![]()
Welke voer je?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:15 schreef Talitha het volgende:
Ik kan dat voer gelukkig gewoon bij de dierenwinkel kopen hier een paar straten verderop. Maar het blijft belachelijk duur spul.
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had die van jou ook medicijnen er bij?
Die van mij is nog niet zo oud, hij is in maart 12 geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet, speciaal voer meer niet. Maar de dames waren al redelijk op leeftijd. Ik denk dat ik toch wel 2 jaar lang bij de dierenarts brokjes heb gekocht.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een dier iets aan doet. Ik weet dat het gebeurd en ik haat gasten die een beestje in huis nemen zonder erbij na te denken. Maar hoe zit dat nou ? Mijn hond heeft een chip is dat niet verplicht ofzo? Dat zal een hoop ellende schelen (iig de debielen die hun huisdier op straat pleuren en en een nieuwe aanschaffen als ze terug komen)quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze is hier nu bijna 2 weken. misschien dat ze nog een weekje blijft. (Is me niet geheel duidelijk)
Vanmorgen durfde ze voor het eerst alleen (naja met mijn hond) in de tuin te lopen. Ze durfde eerst niet verder dan de drempel, pas als ik d'r ging roepen kwam ze dan naar buiten. Heel anders dan die witte van mij. Die doet zelf de hor open (nu nog dicht).
Vind het vreselijk om te zien hoe ze in elkaar duikt als ik mijn hond te 'lijf' ga met kranten/eierdozen/melkflessen. Of dat ze geen balletjes durft op te pakken (nu wel gelukkig). Of dat ze nerveus word van kinderen en andere honden.
Maar ze is wel verschrikkelijk lief echt een knuffelkont.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee
Mijn hond heeft wel 2 kunstballen en een stoma....
Hoef ik hem niet uit te laten![]()
Ik ben net overgestapt op ander voer van het merk Consult. Vorige merk weet ik de naam niet van, was een roze zak.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Welke voer je?
Er zijn 3 merken vrij verkrijgbaar in Nederland van dat spul. Nog wel duur, maar het scheelt wel een slok op de borrel in vergelijking met de dierenarts.
Ik ben met Yeti (mijn witte) ook vaak veel geld kwijt aan voer. Vooral omdat ie ana de schijt gaat van varkensvlees en die rommel proppen ze in bijna alle hondenvoeders.
Een roze zakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben net overgestapt op ander voer van het merk Consult. Vorige merk weet ik de naam niet van, was een roze zak.
Zag de brug niet aankomenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Pis eend... Ben je nu al de boot af geschopt
![]()
Jaja De brug was dit keer dicht .quote:
Eric?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben net overgestapt op ander voer van het merk Consult. Vorige merk weet ik de naam niet van, was een roze zak.
Prins gaf ik me pup maar die ging er redelijk van aan het winden... Zit je in de tram met die troela en ineens Prrrttttt (redelijk hardquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb net even gegoogled. Het merk het Prins.![]()
![]()
Daar lusten de honden geen brood vanquote:
Een eend hoort ook in de gracht te zwemmen, niet op een boot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |