kun je niet alvast een Tipsch Welcome back post maken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:36 schreef Disana het volgende:
v
Bron?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
Hij heeft dus vastgezeten voor potloodventen.
En wij mogen het niet verder vertellen! Woehahahahahaha!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:38 schreef Disana het volgende:
Hij heeft dus vastgezeten voor potloodventen.
Sssssssssssssssttttttttttttttttttttttttt....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
En wij mogen het niet verder vertellen! Woehahahahahaha!
OP aangepast.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
kun je niet alvast een Tipsch Welcome back post maken?![]()
Ja, lach maar, tot ze over jou prostituee verleden beginnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nee het moet wel binnen de muren van deze SC blijven. Tipsch zou zich diep schamen als iedereen het wist.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:39 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat je daar nu over gaat beginnen zegt mij maar weer wat voor een kutkaboutah jij wilt zijn!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, lach maar, tot ze over jou prostituee verleden beginnen![]()
STAP01 is prostituee geweest? Dat jij dat nou weet zeg.......quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:43 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dat je daar nu over gaat beginnen zegt mij maar weer wat voor een kutkaboutah jij wilt zijn!
Lalalalalalalalaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee het moet wel binnen de muren van deze SC blijven. Tipsch zou zich diep schamen als iedereen het wist.
Sttt, vertellen we ook niet doorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
STAP01 is prostituee geweest? Dat jij dat nou weet zeg.......
Dat kan niet kloppen want bij 'beroep' staat 'poehee' en daar moet je maagd voor zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen want bij 'beroep' staat 'poehee' en daar moet je maagd voor zijn.
T was zooooooooo'n walgelijk gezicht! wil je niet weten!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:43 schreef Disana het volgende:
[..]
STAP01 is prostituee geweest? Dat jij dat nou weet zeg.......
Maar ze heeft wel nog steeds, altijd interessequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat kan niet kloppen want bij 'beroep' staat 'poehee' en daar moet je maagd voor zijn.
Ik geloof je op je woord. Die server is gewoon compensatie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
T was zooooooooo'n walgelijk gezicht! wil je niet weten!
Lalalalalaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik geloof je op je woord. Die server is gewoon compensatie.
ja maar natuurlijk!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel nog steeds, altijd interesse![]()
Ik dacht dat dat verdween na je 40equote:
Dat is voor jou een weet en voor mij een vraag............quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat verdween na je 40e![]()
Weltruste liefquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Lieverds, ik wacht Tipsch niet meer af, ben gaar.
Disaantje, HiDiHootje en STAPje, bedankt voor de enerverende gezelligheid, slaap lekker straks!![]()
![]()
![]()
Tipsch, mocht je dit late nog leZen, hoop dat het gelukt is, rook ze, en jij ook slaap lekker voor later!![]()
![]()
![]()
Ik ben ook gaar maar ik wacht als een bikkel. Lijk ik toch nog een beetje op Liekequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
Disaantje, HiDiHootje en STAPje, bedankt voor de enerverende gezelligheid, slaap lekker straks!![]()
![]()
![]()
Tipsch, mocht je dit late nog leZen, hoop dat het gelukt is, rook ze, en jij ook slaap lekker voor later!![]()
![]()
![]()
loooooooooooooooooooooooooooooooser! (kga ook slapen!;))quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:49 schreef Lobasca het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil het juist wel weten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
T was zooooooooo'n walgelijk gezicht! wil je niet weten!
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
loooooooooooooooooooooooooooooooser! (kga ook slapen!;))
Het wordt duidelijk dat ik als enige over ga blijven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
loooooooooooooooooooooooooooooooser! (kga ook slapen!;))
Ik wil eerst me advocaat sprekenquote:
Nee, doe het alleen met CS'ers en Cossers, er zijn grenzenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het niet met dieren of kinderen is dan mag het gewoon hoor.
OOK HALLOquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
WEL VERDOMME
Is het niet gelukt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:57 schreef tipsch het volgende:
WEL VERDOMME
Wat wil je nog meer?quote:
Jaloersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef tipsch het volgende:
Wat is Lobas toch een sloerie
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Ik heb een record: 63 stuks spam en trojans gisteren.
op je pc?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
Maar ze heeft wel zo lang mogelijk geprobeerd voor je wakker te blijven, dat moet je haar nageven. En je het nog een SC naar je vernoemd gekregen ook. Zo erg is het dus allemaal niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:00 schreef tipsch het volgende:
Gaat ze een stukje terug vertellen dat zij wel vloei heeft, als IK AL ONDERWEG BENlafbek. Natuurlijk had ik graag even bij d'r langsgewipt
![]()
En dan moet je het geluid van stream 2 erbij hebbenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 03:59 schreef Disana het volgende:
nou OK. ze is wel een stuk hequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel zo lang mogelijk geprobeerd voor je wakker te blijven, dat moet je haar nageven. En je het nog een SC naar je vernoemd gekregen ook. Zo erg is het dus allemaal niet.
Dat heb ik. Vraag me alleen niet waarom.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan moet je het geluid van stream 2 erbij hebben![]()
phewww, ja nouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou en of. Vooral in haar bikini avatar.
Waarom?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat heb ik. Vraag me alleen niet waarom.
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neukenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:05 schreef Disana het volgende:
Wat is dat nou toch voor onzin, dat ooohhhh oooohhhh aaaahhhh stop.
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Doet ie toch ook niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat stop snap ik dan wel, ze wil niet neuken
Natasiaquote:
Ik zit nog steeds, fok lag wel iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
fok had even krampquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
Fok lag even stil. En jullie ook.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch mis ik de borsten-inzalf caps.
Betalen bedoel jequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef tipsch het volgende:
zeg, heeft iemand hier een rapidshare account?
jouw specialiteitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch mis ik de borsten-inzalf caps.
Ik vind het echt superlief van julliequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Ik ga steeds meer typfouten maken asl ik niet oppas zoals daarnet dus. Nog 1 shagje en ik ga naar bed. Is dat mooi of niet, tipsch, dat er mensen op je wachten.
Aan sommige dingen kun je zo'n satanisch genoegen beleven. Nu heb ik het met de billen van Nadia, maar wel veel minder.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
jouw specialiteitde ongelijke borsten van vrouwe Tasia
![]()
Nee joh, die was gewoon te moe om te denken. HiDiHo en ik zijn van steviger hout gesneden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik vind het echt superlief van jullieLobasca heeft natuurlijk wel wat goed te maken
![]()
Ja, ik ga zo ook maar, voordat de zon weer opkomtquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:12 schreef Disana het volgende:
Ik ga steeds meer typfouten maken asl ik niet oppas zoals daarnet dus. Nog 1 shagje en ik ga naar bed. Is dat mooi of niet, tipsch, dat er mensen op je wachten.
nada's billen zijn boeiend, mee eens. ik weet bijna zeker dat daar iets tussen steektquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan sommige dingen kun je zo'n satanisch genoegen beleven. Nu heb ik het met de billen van Nadia, maar wel veel minder.
die is gekquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
Er zit nog een gek in de COS te posten.
Gaan we weerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
nada billen zijn boeiend, mee eens. ik weet bijna zeker dat daar iets tussen steekt![]()
Welterustenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Gaan we weer![]()
Nou, ik ga aftellen voor ons alledrie:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Wie niet weg is is gezien!
Trustequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
Welterusten*duikt tussen de billen van Nada*
Goeiemorgenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:03 schreef Talitha het volgende:
Kutpubers hebben de SC weer onveilig gemaakt afgelopen nacht?
![]()
En een goedemorgen voor wie er al zijn bed uit is geklommen.
Gebeurt er nog wat in DGK of in je eigen leven wat het vermelden waard is ?quote:
Bij mij vandaag iig helemaal niets...zaaalig.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog wat in DGK of in je eigen leven wat het vermelden waard is ?
Mocht je niet mee met APK op zn grachtentochtje ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij mij vandaag iig helemaal niets...zaaalig.![]()
He-le-maal niets! En dat is wel zo lekker.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:06 schreef PH52 het volgende:
[..]
Gebeurt er nog wat in DGK of in je eigen leven wat het vermelden waard is ?
Hé, dat is mijn tekst!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bij mij vandaag iig helemaal niets...zaaalig.![]()
Ga weg, moet je niet met/op vakantie ? Ms had je met Demins meegekund.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
He-le-maal niets! En dat is wel zo lekker.
Bij mij vandaag iig helemaal nietsiets ...zaaaligquote:
quote:
Lekker trutje ben je ook he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Bij mij vandaag iig helemaal nietsiets ...zaaalig![]()
Vanwaar deze APK-fixatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:16 schreef PH52 het volgende:
[..]
Mocht je niet mee met APK op zn grachtentochtje ?
Ik ga doen waar ik goed in ben: niets doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Ga weg, moet je niet met/op vakantie ? Ms had je met Demins meegekund.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ga doen waar ik goed in ben: niets doen.En Demins heeft al genoeg dames die hem vergezellen.
En van wie moet je dan verplicht bakken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:20 schreef Jappie het volgende:
[..]
![]()
Gisteren dagje texel..morgen verplicht bakken in de zon/tuin....ik vind het voor vandaag wel even lekker om die idiote pinquinoptocht naar het strand om maar een kleurtje te verkrijgen te laten voor wat ie is.![]()
Ik spaar ze, doe ook mee aan ruilbeursenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heb jij alle bestaande smilies soms op je harde schijf gepleurt en zo ja wrom ?![]()
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
En van wie moet je dan verplicht bakken?![]()
![]()
Texel klinkt wel lekker met dit weer: zon, zee, strand.![]()
Geen idee, denk een of andere latente alergische reactie, maar dan een soort van psychische.quote:
Hij heeft je tot op het bot beledigd he ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef PH52 het volgende:
[..]
Geen idee, denk een of andere latente alergische reactie, maar dan een soort van psychische.
En ik zie hem gewoon zo voor mijn ogen staan swingen, raar genoeg.
Mag ik komen ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
De poezieplaatjes heb je in de prullenbak gegooid?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik spaar ze, doe ook mee aan ruilbeursen[afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
De poezieplaatjes heb je in de prullenbak gegooid?![]()
Dat negeren, dat zal het wezenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hij heeft je tot op het bot beledigd he ?![]()
![]()
Jappie in een kinderbadje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
Van moeders en zoonlief...er word een groot zwembad gevuld met water en ik dien voor de ouderlijke begeleiding ende vermaak aanwezig te zijn.![]()
Ben bang van nietquote:
Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjesquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:28 schreef Jappie het volgende:
[..]
okquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ben bang van niet![]()
![]()
Ruzie met moeders heb ik nog wel voor je over...maar de hele schoonfamilie tegelijk.
![]()
Deze verdient een plaatsje in het HiHa topic.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:34 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege je natuurlijke zwembandjes![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:33 schreef kleinzusje het volgende:
Gewoon alles lekker simpel houden
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?quote:
Ik mis bepaalde emotionele signalenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hmmm, eigenlijk zeg jij maar heel weinig hè?Of komt het omdat ik geen man ben?
![]()
![]()
Whehehe ...een echte edit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Je doet gewoon geen moeite.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik mis bepaalde emotionele signalen![]()
Dag lieverdquote:
Muts!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dag lieverd
Ben weg en ga er aan werken , beloof ik![]()
![]()
Hoi Skeetjequote:
Wroetse dan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hoi Skeetje, ik denk dat ik maar 'ns mjn bikini ga aantrekken, en dan lekker in de tuin ga wroeten...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:15 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ga zo naar de botenparade in amsterdam met vriend en wat vrienden..dan terug naar rdam daar uit eten, dan stappen, morgen world port tournament (honkbal) in rdam en dat is mijn weekend.
oeiquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:40 schreef mootie het volgende:
Zometeen afscheidsfeestje van vrienden die 2 jaar naar China gaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |