Van schaap, geit of varken?quote:Op woensdag 12 september 2007 02:59 schreef Ole het volgende:
ff shoarma eten
Alles went.quote:Op woensdag 12 september 2007 03:07 schreef Ole het volgende:
niet raar hoor, IR dat dat even moet wennen
"...behalve een vent! Wheeeeehehehehequote:
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:quote:Op donderdag 13 september 2007 01:54 schreef Lamon het volgende:
Maar ik moet wel wat te doen hebben als ik niet kan slapen.
Oeh! Mooie dramatische muziek, gepaard met mooie films, filosofieen, en cynisme.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:17 schreef Marble het volgende:
[..]
Een mooi moment om het ultieme relativerende filmpje te bekijken en beluisteren:The Pale Blue Dot
.
Het belangrijkste, mooiste, beste, meest tot nadenken stemmende, tofste, prachtigste, droevigste, vrolijkste, kippenvelligste, kortom het semibikkeltijderigste filmpje ooit.
Zoals deze, ook zo ongelooflijk mooi.quote:Op donderdag 13 september 2007 02:27 schreef Lamon het volgende:
Thanks, dit is waarom YouTube roeleert, er zitten zulke mooie dingen tussen.
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsjequote:Op donderdag 13 september 2007 02:45 schreef tong80 het volgende:
Ik lag al in bed ben er uit geMSNT. Ze bleven maar binnevallen
Jules Deelder weer zeker ?quote:Op donderdag 13 september 2007 04:28 schreef compier het volgende:
[..]
ik wilde net slapen, krijg ik weer een smsje
Lieve Lamon, je mag je 99 centjes (of je 20 euro) houden. Ik heb het gedownload en het is best oké.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 02:08 schreef Lamon het volgende:
"Romeo" van Saybia
Verder alles goed, trouwens?quote:Op zondag 16 september 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
Waar ben ik en hoe laat is het?
Nee toch?quote:Op zondag 16 september 2007 02:13 schreef broer het volgende:
Mijn zonnebloemen zijn vorige week de vuilniszak in gegaan. Een weekje hebben ze gestaan.
Maar stiekem waren ze wel mooi, dus wie weet - misschien koop ik binnenkort zelf ook nog wel eens iets groens.
Jawel hoor. Ik ben al een week AKQ-loos. Maar ik heb ontwenningsverschijnselen, dus misschien is een spoedconsult met jouw verslavingstherapeut op z'n plaatsquote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef broer het volgende:
Verder alles goed, trouwens?
Ik klaag toch niet zoveel?quote:Op zondag 16 september 2007 02:22 schreef Wickedangel het volgende:
Nee toch?Dat is wel een schok, na al dat geklaag.
Ik heb een plant gekregen. Benieuwd hoe lang die het gaat redden, want mijn planten gaan altijd dood![]()
Met mij alles prima.quote:Jawel hoor. Ik ben al een week AKQ-loos. Maar ik heb ontwenningsverschijnselen, dus misschien is een spoedconsult met jouw verslavingstherapeut op z'n plaats![]()
Ook alles goed met jou?
Nee, maar wel over zonnebloemen. Je wilde ze nog aan de brandweer meegeven omdat ze zo fijn blustenquote:
Er werd iets gevierd, geloof ikquote:Waarom heb je een plant gekregen?
Man, ik vind niet eens een dubbeltje op straatquote:Heb je ook een telefoon gevonden?
Mooiquote:Met mij alles prima.
Zoals je verslaafde rokers en recreatieve rokers hebt, kan ik niet recreatief meedoen aan de AKQ. Dan blijf ik er uren hangen om puntjes te verzamelenquote:Waarom zou je zo hardnekkig proberen om de AKQ te vermijden als je verder toch niets te doen hebt op dit tijdstip? Is toch leuk tijdverdrijf?
O, dat is wel jammer. Ik raak werkelijk overal verslaafd aan, behalve aan de AKQ. Het was dat jij me eraan herinnerde, anders was ik er vanavond ook niet geweest. Maar als het zo is, moet je ander vertier zoeken. Heb je dat al gevonden?quote:Op zondag 16 september 2007 02:30 schreef Wickedangel het volgende:
Zoals je verslaafde rokers en recreatieve rokers hebt, kan ik niet recreatief meedoen aan de AKQ. Dan blijf ik er uren hangen om puntjes te verzamelen![]()
Sorryquote:Op zondag 16 september 2007 02:33 schreef broer het volgende:
O, dat is wel jammer. Ik raak werkelijk overal verslaafd aan, behalve aan de AKQ. Het was dat jij me eraan herinnerde, anders was ik er vanavond ook niet geweest.
Neequote:Maar als het zo is, moet je ander vertier zoeken. Heb je dat al gevonden?
Dank jequote:Nog gefeliciteerd, trouwens.
Mwah, die is wel principieel, volgens mij. Daar zou ik niet zo bang voor zijn. (Tenzij ze toch nog even snel nummer 1 in de 'all time'-stats wil worden. Dan doet ze misschien nog een weekje mee.)quote:Op zondag 16 september 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
SorryIk was er net ook eventjes, maar alleen om te zeggen dat ik niet meer meedoe
O wee als Elizabeth daar weer komt!
![]()
Dan moet je je wel stierlijk vervelen op dit moment. Ook nog geen hobby op het oog?quote:Nee![]()
O, was je echt jarig?quote:Dank jeOverigens viste ik daar niet naar.
quote:Op zondag 16 september 2007 02:44 schreef broer het volgende:
Mwah, die is wel principieel, volgens mij. Daar zou ik niet zo bang voor zijn. (Tenzij ze toch nog even snel nummer 1 in de 'all time'-stats wil worden. Dan doet ze misschien nog een weekje mee.)
quote:Dan moet je je wel stierlijk vervelen op dit moment. Ook nog geen hobby op het oog?
Sssssssssstquote:O, was je echt jarig?
Ik wilde je niet beledigen.quote:Op zondag 16 september 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zat hobby's. Ik heb alleen geen hangplek op FOK! meer, maar je hoeft geen medelijden te hebben, want dat heb ik mezelf aangedaan.
Paar weekjes geleden alweer. Maar toch: dank.quote:Maar ik kan me herinneren dat jij ook in deze tijd jarig bent, dus ik zou zeggen: feli![]()
En dankuwel.quote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef broer het volgende:
Om diezelfde reden stop ik niet met drinken. Ik wil graag dat ik iets anders verslavends tegenkom, waardoor ik geen tijd meer heb om te drinken.
Zoeken naar een hangplek doe ik eigenlijk nooit, dat gaat vanzelf. Maar ik ben een slowchatter pur sang en die topicreeks was dus ideaal. En old habits die hard. Af en toe kijk ik in de AKQ en dan weet ik een antwoord. Dan heb ik al mijn wilskracht nodig om niet te postenquote:Op zondag 16 september 2007 02:58 schreef broer het volgende:
En niet dat je een andere hangplek moet 'zoeken' omdat je niet meer in de AKQ wilt komen.
Nou ja, je kunt altijd nog aan drugs beginnenquote:Om diezelfde reden stop ik niet met drinken. Ik wil graag dat ik iets anders verslavends tegenkom, waardoor ik geen tijd meer heb om te drinken.
Nee, dit topic is volquote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Vork het volgende:
Hallo, is er nog plaats voor mij?
Je zegt het alsof je een herberg zoekt.quote:Op zondag 16 september 2007 03:07 schreef Vork het volgende:
Hallo, is er nog plaats voor mij?
Hèhè. Eindelijk nóg iemand. Slowchat is werkelijk het enige wat me hier op FOK! interesseert. Al die meningen - jemig!quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
Maar ik ben een slowchatter pur sang
Mjah, om nou meteen te radicaliseren...quote:Nou ja, je kunt altijd nog aan drugs beginnen![]()
Zou God zijn vrouw zwanger hebben gemaakt?quote:Op zondag 16 september 2007 03:09 schreef Lamon het volgende:
Je zegt het alsof je een herberg zoekt.
Ik begrijp dat ook niet. Probeer mijn meningen zoveel mogelijk te beperkenquote:Op zondag 16 september 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Hèhè. Eindelijk nóg iemand. Slowchat is werkelijk het enige wat me hier op FOK! interesseert. Al die meningen - jemig!
Sommige mensen vinden drugs helemaal niet radicaal. Ik wel, trouwens.quote:Mjah, om nou meteen te radicaliseren...
quote:Op zondag 16 september 2007 03:10 schreef broer het volgende:
Al die meningen - jemig!
Die ene herberg was toch altijd open?quote:Op zondag 16 september 2007 03:10 schreef Vork het volgende:
Alsof een herberg nu nog open is.
De semibikkelherberg, dat is een mooie nieuwe titel.quote:Op zondag 16 september 2007 03:10 schreef Vork het volgende:
Alsof een herberg nu nog open is.
Goed dat je 't zegt.quote:Op zondag 16 september 2007 03:11 schreef Vork het volgende:
Ojee, moet je dan niet alvast een volgend topic openen?
Och, ik vind af en toe nog wel eens iets. Maar het is me veel te veel gedoe om dat te gaan verdedigen tegenover iemand die toch niet te overtuigen is. Laat dan maar helemaal, denk ik dan.quote:Op zondag 16 september 2007 03:12 schreef Wickedangel het volgende:
Ik begrijp dat ook niet. Probeer mijn meningen zoveel mogelijk te beperkenPOL... NWS...
![]()
Bier is ook drugs, dus in zekere zin radicaliseer ik behoorlijk. Maar zolang er geen naalden aan te pas komen valt het nog wel mee, volgens mij.quote:Sommige mensen vinden drugs helemaal niet radicaal. Ik wel, trouwens.
Koffie, nicotine, chocola. En geen naald in zichtquote:Op zondag 16 september 2007 03:16 schreef broer het volgende:
Bier is ook drugs, dus in zekere zin radicaliseer ik behoorlijk. Maar zolang er geen naalden aan te pas komen valt het nog wel mee, volgens mij.
Wij zijn hier nog wel tot het ochtendgloren, dus trek je niets van ons aanquote:Op zondag 16 september 2007 03:18 schreef Vork het volgende:
Hoelang zijn jullie nog bezig? Ik wil eigenlijk wel gaan slapen zo.
Ik wel, althans flarden.quote:Op zondag 16 september 2007 03:17 schreef broer het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik zo van de Meningen (met een hoofdletter) was, eigenlijk.
Dat zal ik dan ook zeker niet doen. Ik weet niet hoe de ochtend gloort, maar dat ga ik zo even niet meemaken.quote:Op zondag 16 september 2007 03:20 schreef Wickedangel het volgende:
Wij zijn hier nog wel tot het ochtendgloren, dus trek je niets van ons aan![]()
broer een FB-klant? Dat valt me zwaar tegenquote:Op zondag 16 september 2007 03:21 schreef Lamon het volgende:
en je bent toch ook altijd een redelijk trouwe feedback-klant geweest.
Als het licht wordt en de vogeltjes kwinkeleren.quote:Op zondag 16 september 2007 03:22 schreef Vork het volgende:
Ik weet niet hoe de ochtend gloort
Je bent niet wijs, FB is 1 van de meest amusante subfora hier..quote:Op zondag 16 september 2007 03:23 schreef Wickedangel het volgende:
broer een FB-klant? Dat valt me zwaar tegen![]()
Nou ja, geef toe: The Matrixx is qua filosofie ook behoorlijk overgewaardeerd en de gemiddelde FOK!ker is ook niet overdreven slim. Maar dat zijn geen meningen, maar feiten.quote:Op zondag 16 september 2007 03:21 schreef Lamon het volgende:
Mening over hoe overgewaardeerd The Matrix wel niet was, hoe dom mensen wel niet zijn, en je bent toch ook altijd een redelijk trouwe feedback-klant geweest.
Eensch, ik lees er wel eens.quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef Lamon het volgende:
Je bent niet wijs, FB is 1 van de meest amusante subfora hier..
Het is te laat om te gaan zoeken naar compromitterend materiaal.quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Dat ik een trouwe FB-klant was, kan ik me écht niet herinneren, trouwens.
Komma's zijn het anders MEER dan waard om je druk over te maken! De universele orde valt en staat met interpunctie.quote:Op zondag 16 september 2007 03:29 schreef Wickedangel het volgende:
Er maken mensen zich daar druk over komma's
Niet Sunchaser-trouw ofzo, maar gewoon met ongeveer dezelfde frequentie als ik het bezoek.quote:Op zondag 16 september 2007 03:27 schreef broer het volgende:
Dat ik een trouwe FB-klant was, kan ik me écht niet herinneren, trouwens.
In het dagelijkse leven ook, je overtuigt toch never nooit iemand.quote:Op zondag 16 september 2007 03:39 schreef broer het volgende:
Een mening hebben op FOK! is vechten tegen de bierkaai, Lamon. Verdoe er je tijd toch niet mee.
Maar dat is toch dodelijk vermoeiend? Je wéét dat je gelijk hebt en toch is er niemand die je wil geloven. Ik word daar alleen maar chagrijnig van.quote:Op zondag 16 september 2007 03:43 schreef Lamon het volgende:
Ik het dagelijkse leven ook, je overtuigt toch never nooit iemand.
Maar ik leef voor mijkn mening, mijn levensfilosofie, mijn intenties. Het is mijn hele wezen, ik kan er niets aan doen.
Dit was vooral omdat mijn eigen url in het adres stond. Ik hoef niet door een stel idioten gebeld te worden, morgen. Of over een half jaar, for that matter.quote:En waarom edit iedereen zijn foto's toch altijd meteen, sig heeft daar ook al een handje van, waar zijn jullie toch allemaal zo bang voor?
Mijn leven samengevat in 3 zinnen.quote:Op zondag 16 september 2007 03:47 schreef broer het volgende:
Maar dat is toch dodelijk vermoeiend? Je wéét dat je gelijk hebt en toch is er niemand die je wil geloven. Ik word daar alleen maar chagrijnig van.
Dat ik er vrolijk onder blijf of dat ik die meningen maar blijf spuien?quote:Op zondag 16 september 2007 04:00 schreef broer het volgende:
Dat komt door al die drank, Lamon.
Hoiquote:Op zondag 16 september 2007 04:29 schreef Dylanesque het volgende:
sorry ik post even wat in het eerste ONZ-topic dat ik in de AT zie staan
hallo
Ik drink nooit, maar dat wisten jullie alquote:Op zondag 16 september 2007 04:05 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat ik er vrolijk onder blijf of dat ik die meningen maar blijf spuien?
Ik ook niet, ik zuip.quote:Op zondag 16 september 2007 04:30 schreef Ole het volgende:
Ik drink nooit, maar dat wisten jullie al![]()
Whahahahahahahahahaha!!!quote:Op zondag 16 september 2007 03:06 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Af en toe kijk ik in de AKQ en dan weet ik een antwoord. Dan heb ik al mijn wilskracht nodig om niet te posten![]()
[..]
Ik heb al een en een halve week geen druppel op. Bizar gewoon!! Het komt er niet van ofzo. Geen idee waarom. En eerst had ik toch elke avond wel een glaasje of twee wijn. En in het weekend een flesje. Op een avond, dus.quote:
Ik denk dat dat een goed iets is, qua gezondheid enzo.quote:Op maandag 17 september 2007 01:13 schreef ElizabethR het volgende:
Zou ik dan toch geen alcoholist zijn?? Ik mis het niet in ieder geval.
Ik heb hem nog niet durven kijken, de reacties zijn zo gemixed, en net als met Richard Kelly's Southland Tales die na Donnie Darko kwam, ben ik bang dat het een enorme tegenvaller wordt. Na Requiem for a dream en de tijd die het geduurd heeft om The Fountain eindelijk gemaakt te krijgen verwacht ik gewoon erg veel.quote:Op maandag 17 september 2007 01:51 schreef Marble het volgende:
Lamon, vind jijThe Fountain
ook zo'n heerlijke, toffe film? Afgaande op je iccontje.
Je hebt eigenlijk gelijk ook, ik neem hem morgen mee naar huis.quote:Op maandag 17 september 2007 02:06 schreef Marble het volgende:
Fear not, little one! Hij lost alle verwachtingen meer dan in. De gemengde reacties zijn alleen maar omdat sommige recensenten de film niet snappen. Het Die Hard 4 publiek zeg maar.
Hij heeft inmiddels ook een zeer behoorlijke score op IMDb,zeker geen net-aan-zesje of zo, dus dat zegt ook wel wat.
Zeker.quote:Op maandag 17 september 2007 02:12 schreef broer het volgende:
Die Hard 4. Koele film was dat!
Heb jij een bril???quote:Op woensdag 19 september 2007 01:30 schreef tong80 het volgende:
Lamon je hebt een even zware baard als ik. En ook nog het zelfde brilletje
Ik vind dat jij niet meer bij de "Aaah, ik word kaal en kan er slecht mee omgaan"-club mag blijven als je haar nog voller dan dat wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |