Nja, de een in SHO en de ander in KLB..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Angelina Jolie weegt nog maar 44 kilo.
Ik voorzie een slotje![]()
Ik heb het de eerste ook gepost, maar mag er toch wel over klagen: "Natasia"":rquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Angelina Jolie weegt nog maar 44 kilo.
Ik voorzie een slotje![]()
Je klaagt in die ander ook al, al is het eigenlijk een tip.. mja. zeiksnor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik heb het de eerste ook gepost, maar mag er toch wel over klagen: "Natasia"":r
Oke sluit dit topic maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:55 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nja, de een in SHO en de ander in KLB..
Edit: Maar TS zegt zowat hetzelfde in het andere topic, deze is dubbel dus.
Tuurlijk mag je klagen, maar ik het snap het niet zo? Het is toch niet alsof het andere topic niet loopt? Morgen wordt iedereen wakker en dan ben je weer een pagina of vier, vijf verderquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef newsman het volgende:
Ik heb het de eerste ook gepost, maar mag er toch wel over klagen: "Natasia"":r
Nou hoor heb geen snorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je klaagt in die ander ook al, al is het eigenlijk een tip.. mja. zeiksnor.
Okidokie.quote:
Is niet erg straks is ze dood, stop dit topic maar.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je klagen, maar ik het snap het niet zo? Het is toch niet alsof het andere topic niet loopt? Morgen wordt iedereen wakker en dan ben je weer een pagina of vier, vijf verder
On topic: ik ben bang dat het me niets interesseert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |