Altijd leuk weer, die winamp vs foobar oorlog, maar mag ik je erop wijzen dat Foobar óók plugins kent, en gewoon een duidelijk betere kwaliteit geluid voortbrengt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef harrypiel het volgende:
[..]
@ Big_Boss_Man en Ravii:
Niet iedereen neemt genoegen met alleen mp3, flac, aac en wav, en willen meer soorten mediabestanden kunnen afspelen; doe dan ook niet zo kinderachtig tegen mensen die wel waarde hechten aan de mogelijkheid hun mediaspeler met dat soort functionaliteit uit te kunnen breiden. Daarvoor hebben ze bij winamp het plugin-systeem uitgevonden. Nu is winamp al zeker 11 jaar op het net verkrijgbaar, in de vorm van een basic mediaspeler met de meest gebruikte en belangrijkste features. Lekker simpel, compleet, en makkelijk uitbreidbaar; precies de reden waarom winamp zo succesvol is. Doen alsof foobar en diens gebruikers beter zijn als winamp en "winramp" meeblaten met de mods is met het voorgaande in het achterhoofd nogal.
hmm net getest en ik kan geen verschil horenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Altijd leuk weer, die winamp vs foobar oorlog, maar mag ik je erop wijzen dat Foobar óók plugins kent, en gewoon een duidelijk betere kwaliteit geluid voortbrengt?
Nee maar wel dus in totaal 27 nummers waar het woord lonely in de titel voor komt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef Djeez het volgende:
Heeft TS misschien ook 'Laat me alleen' van Rita Hovink in zijn playlist?
luister happy hardcorequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nee maar wel dus in totaal 27 nummers waar het woord lonely in de titel voor komt.
![]()
![]()
![]()
tegenwoordig slikt winamp ook 24bits/192kHz hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Litso het volgende:
[..]
Altijd leuk weer, die winamp vs foobar oorlog, maar mag ik je erop wijzen dat Foobar óók plugins kent, en gewoon een duidelijk betere kwaliteit geluid voortbrengt?
Ik ben al jaren geleden overgestapt, dus het zou goed kunnen dat het nu beter isquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef harrypiel het volgende:
[..]
tegenwoordig slikt winamp ook 24bits/192kHz hoor![]()
; alleen rare formaten kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef SpecialK het volgende:
Staat op random en dan krijg je het hoor.
Eerst Andrew Gold - Lonely Boy
en daarna direct door naar Bobby Vinton - Mr Lonely
Oh man ik zit hier ook gewoon een potje eenzaam te zijn wat een kutzooi.
Dan download je het toch in normale gangbare goede formatenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef harrypiel het volgende:
[..]
ik zie foobar nog niet zo gauw een USF of een PSF slikken hoor![]()
Wat snap jij niet aan het principe van het plugin systeemquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan download je het toch in normale gangbare goede formatenSorry, maar als ik een CD tegenkomt met van dat soort exotische formaten flikker ik hem zonder pardon weg en download ik hem wel opnieuw in een wel werkend formaat.
Ik ga overigens niet de discussie aan welke media player nu beter is.
Woaw, je kunt het er zelfs als 1993 uit laten zien!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:32 schreef JAMsper het volgende:
Winamp kun je zwaar maken, als je dat zelf wilt, met plugins.
[[url=http://aycu40.webshots.com/image/24159/2002281687331756067_th.jpg]afbeelding][/URL]
Ja nee ho stop ho, zoals ik al zei, ga ik de discussie niet aan welke speler het beste is, het ging mij er alleen om dat ik die formaten niet kende en ze ook zonder pardon de weg naar de prullenbak wijs als ik ze tegen kom. Natuurlijk zijn er plugins etc, maar ben daar te lui voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:04 schreef harrypiel het volgende:
[..]
Wat snap jij niet aan het principe van het plugin systeem?
OK, nu de minder flamerige versie: Dus jij wilt geen USF en PSF af kunnen spelen? More power to you, niemand die jou daarvoor zal afbranden. Download alleen je favo media player die de gangbare formaten aan kan and be done with it. Wil je de exotischere varianten ook af kunnen spelen; pak de corresponderende plugin erbij en spelen maar. Iedereen blij toch? Weinig zin om hierover nog een "winamp vs foobar" oorlogje uit te vechten, want beide players doen n iet voor elkaar onder.
Ja datte dus. Dank je voor de steun.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:00 schreef Trafasi het volgende:
Steunt Ts-er:
Winamp heeft soms van die shuffle momenten dat ie perfect de goede muziek uitzoekt voor bij je gemoedstoestand...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |