abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:28:07 #201
111260 Charmian
a little joy
pi_52095261
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef Katewalker het volgende:
..Ze hebben geen grote opruim/schoonmaak-klusjes, hoeven de weekendboodschappen niet in huis te halen..in twee stappen staan ze naast het zwembad of kunnen vertoeven in een inmens grote tuin..ze lagen niet eens zo laat in bed ..maar toch blijven ze maar slapen en slapen en slapen...zou het de leeftijd zijn?..ook baby's hebben veel slaap nodig om te kunnen groeien..zouden deze miljonairs emotioneel nog moeten groeien?..als ik zo naar hun gedrag kijk zeg ik ja...tis een kinderbende..wisselend naar persoon zitten ze nog in de orale fase, de anale fase of de genitale fase.
Ik zou nu dan nog op z'n minst mezelf verplaatsen naar één van de ligstoelen langs het zwembad in plaats van die muffe slaapkamers (er is dus al 2 dagen geen zwabber meer geweest).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_52095305
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:28 schreef Charmian het volgende:

[..]

Ik zou nu dan nog op z'n minst mezelf verplaatsen naar één van de ligstoelen langs het zwembad in plaats van die muffe slaapkamers (er is dus al 2 dagen geen zwabber meer geweest).
Zodra ze uit bed zijn mogen ze niet meer slapen... dan moeten ze tv maken
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:39:25 #203
185665 meisjezondernaam
nog altijd opzoek
pi_52095457
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:25 schreef PumaStreamer het volgende:
Hoe is het mogelijk iedereen ligt nog te slapen..wat een pret...zo goeie morgen mensen ...nieuwe dag nieuwe kansen...wat een feest...ik ga verfen vandaag, en naar mijn prive strandje..voor slechts 2 personenen....(ga mijn balkon ombouwen tot ministrandje...vandaag effe langs strand om wat zand te halen..kleine vuilniszak voor het zwembadje....heb een echte venezulaanse hangmat..(onbetaalbaar in NL)...dus genieten maar...
kan dat wel op balkon?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:53:20 #204
111260 Charmian
a little joy
pi_52095682
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:30 schreef Clank het volgende:

[..]

Zodra ze uit bed zijn mogen ze niet meer slapen... dan moeten ze tv maken
ehm nou ze kunnen toch zonnen en dan moet je een zonnebril op of je ogen dicht
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:11:57 #205
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_52095986
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 03:00 schreef Disana het volgende:

[..]

Het staat beschreven in eerdere COSsen, inclusief een gescand artikel van een interview met de ouders van Dennis en wat buren. Liekes moeder is niet blij met de media-aandacht die de 'groepsaanranding' heeft gekregen. In het artikel doet de zus van Dennis er nogal laatdunkend over.
vrijdag 27 juli 2007

'Gouden Kooi niet belangrijk’

Door CARLA VAN DER WAL

ALPHEN - Een gekuisde versie van de Gouden Kooi? Nico en Kelly Bax, vader en zus van bewoner Dennis, zien er niets in.

De gouden kooi. FOTO ROY BEUSKER

,Als alleen de leuke momenten uitgezonden worden, krijg je tv die niet boeit,’’ zegt Kelly.

De Alphense Dennis stapte vijf weken geleden in de Gouden Kooi en sindsdien zit zijn familie elke dag voor de tv én achter de computer, om de belevenissen van de 24-jarige ’miljonair’ te volgen.

Nico: ,,Ik mis hem natuurlijk, want Dennis woonde nog thuis. Het was in het begin vreemd om hem van een afstand te bekijken. Maar het went snel en vooral op het internet zie je dat het er het grootste deel van de tijd leuk aan toe gaat. Maar in de compilatie van een half uurtje op tv zie je precies hoe ze elkaar de hersens in slaan.’’

Toch wil hij het geweld niet bagatelliseren. ,,Er gebeuren dingen waarvan ik denk ’moet dat nou?’ Ik heb Dennis daarom op het hart gedrukt zich op een positieve manier te ontwikkelen. Volgens mij lukt dat. Hij volgt piano-, zanglessen en een cursus Portugees.’’

Kelly: ,,Ik heb geroepen: ’ Je wordt niet zoals Jaap hoor!’ Die heeft bijvoorbeeld over bedden heen gekotst.’’

Het tweetal vindt alle ophef, bijvoorbeeld over de ’aanranding’ in het huis, overtrokken. Kelly: ,,Ik kan me daar boos over maken. Ze hebben dat meisje, Lieke, in de vijver willen gooien. Om de zender niet te beschadigen hebben ze haar bloesje uitgetrokken. Dat is geen aanranding.’’

Maar de ouders van Lieke de Lange, ook een Alphense, zijn zo van het incident geschrokken dat ze voorlopig geen media-aandacht willen. ,,We hebben geen idee welke kant het in het huis op gaat,’’ zegt haar moeder. De familie hoopt dat de gemoederen in het huis snel bedaren.

Volgens Nico en Kelly Bax is dat allang gebeurd, dankzij zware sancties op het gebruik van fysiek geweld en de op handen zijnde verhuizing naar RTL 5, dat het programma wil kuisen.

Kelly gelooft dan ook dat het negatieve imago de toekomst van Dennis niet in de weg zal staan. Die ziet het programma als een opstapje naar een carrière als zanger of presentator. ,,Zo iemand als Jaap komt natuurlijk nooit meer ergens aan de bak, maar de reacties die wij krijgen zijn hartstikke leuk.’’

Plaatsgenote Brigitta Verboom (42) zou het ’heel bekrompen’ vinden als Dennis op zijn verblijf in de villa aangekeken zou worden. ,,Ik vind de Gouden Kooi echte pulp. Maar Dennis moet alleen aangesproken worden op gedane uitlatingen, niet alleen maar omdat hij meegedaan heeft.’’

De Alphense Leilah Flora kijkt ook naar het programma en is het met Verboom eens. ,,Ik denk niet dat hij problemen zal krijgen.’’ Mocht dat toch gebeuren, dan staat Dennis volgens zijn vader stevig genoeg in zijn schoenen om daarmee om te gaan. ,,Ze lullen toch wel over je. Maar er zijn belangrijkere dingen in het leven dan dit spel,’’ besluit hij.

BRON: AD.nl : http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece
... en huiver mee
pi_52096293
Ik denk dat Lieke meer problemen krijgt na de kooi dan Dennis.
De aanhang van BANDJ is nu eenmaal van een lager niveau, net als hun helden.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:32:23 #207
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52096366
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:11 schreef Giggio het volgende:

[..]

vrijdag 27 juli 2007

'Gouden Kooi niet belangrijk’

Het tweetal vindt alle ophef, bijvoorbeeld over de ’aanranding’ in het huis, overtrokken. Kelly: ,,Ik kan me daar boos over maken. Ze hebben dat meisje, Lieke, in de vijver willen gooien. Om de zender niet te beschadigen hebben ze haar bloesje uitgetrokken. Dat is geen aanranding.’’

BRON: AD.nl : http://www.ad.nl/groenehart/article1543616.ece
Belachelijke uitspraak.
Dan zat er zeker ook een zender in Liekes onderbroek, want ik zag dat Nadia die tot twee keer toe naar beneden trok.
En wat nou "bloesje uit trekken?"
Die vislip gilde de hele tijd dat ze haar bh moesten uittrekken.
Bovendien heb ik ze duidelijk horen afspreken dat ze Lieke helemaal naakt in de vijver wilden gooien

Het was wel degelijk een aanranding, en als het zo door de familie gebagitaliseerd wordt, dan zou ik als ik familie van Lieke was geweest echt aangifte hebben gedaan van aanranding en molestratie.

Zijn ze nou helemaal bedonderd?
Zo zie je maar weer uit wat voor soort nest die Nix komt

Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanranding

Daar staat in Nederland een straf op van 8 jaar.
Als ik hun was, dan zou ik maar een beetje inbinden.

Van mij mogen ze alle zes de bak indraaien
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52096545
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:32 schreef mazaru het volgende:

[..]

Belachelijke uitspraak.
Dan zat er zeker ook een zender in Liekes onderbroek, want ik zag dat Nadia die tot twee keer toe naar beneden trok.
En wat nou "bloesje uit trekken?"
Die vislip gilde de hele tijd dat ze haar bh moesten uittrekken.
Bovendien heb ik ze duidelijk horen afspreken dat ze Lieke helemaal naakt in de vijver wilden gooien

Het was wel degelijk een aanranding, en als het zo door de familie gebagitaliseerd wordt, dan zou ik als ik familie van Lieke was geweest echt aangifte hebben gedaan van aanranding en molestratie.

Zijn ze nou helemaal bedonderd?
Zo zie je maar weer uit wat voor soort nest die Nix komt

Aanranding is iemand dwingen tot het plegen of ondergaan van een ontuchtige handeling. Vaak komt dit neer op het ongewenst aanraken of laten aanraken van geslachtsdelen. De volledige wettelijke benaming is "aanranding van de eerbaarheid".
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aanranding

Daar staat in Nederland een straf op van 8 jaar.
Als ik hun was, dan zou ik maar een beetje inbinden.

Van mij mogen ze alle zes de bak indraaien
Ik vind het ook te laag voor woorden wat die griet zegt. Moeten we zeker meelij met die 6 krijgen omdat ze straf hebben gekregen.
En wat nou bloesje, Lieke had toch een jurkje aan? Heeft die griet de beelden uberhaupt gezien?
pi_52096563
Hoezo maar 2 streams? Het lijkt me sterk dat Jaap ook nog in bed ligt.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:43:34 #210
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52096566
Kelly, is dat die anorexia hoer?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:43:59 #211
38396 mazaru
pi_52096578
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:42 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik vind het ook te laag voor woorden wat die griet zegt. Moeten we zeker meelij met die 6 krijgen omdat ze straf hebben gekregen.
En wat nou bloesje, Lieke had toch een jurkje aan? Heeft die griet de beelden uberhaupt gezien?
Ik had Nix en zijn familie wel eens willen horen als dat met zijn zusje was gebeurd.
Wedden dat ze dan een heel ander toontje hadden aangeslagen
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:44:15 #212
38396 mazaru
pi_52096581
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:43 schreef Darklight het volgende:
pi_52096717
quote:
pi_52096722
quote:
Nee dat is een meisje dat anorexia heeft en buiten het spel staat op dit moment. Dus omdat ze blond is en de zus van dennis ben je een hoer ofzo? Ik snap je niet helemaal.
pi_52096761
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Dus omdat ze blond is en de zus van dennis ben je een hoer ofzo?
pi_52096795
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:

[..]

Nee dat is een meisje dat anorexia heeft en buiten het spel staat op dit moment. Dus omdat ze blond is en de zus van dennis ben je een hoer ofzo? Ik snap je niet helemaal.
En ze doet enge ongenuanceerde uitspraken in de media
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:56:20 #217
111260 Charmian
a little joy
pi_52096799
Wat vinden jullie er dan van dat Brian dat befakkefietje met Huub en Amanda ook op aanranding wil schuiven (ik dacht zoiets te hebben gelezen in de cossen van gisteren)? Die doet er ook alles voor om maar niet als meest slechte persoon uit de bus te komen.
pi_52096805
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:54 schreef ricofromrio het volgende:

[..]

Oke , duidelijk.
pi_52096831
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef Charmian het volgende:
Wat vinden jullie er dan van dat Brian dat befakkefietje met Huub en Amanda ook op aanranding wil schuiven (ik dacht zoiets te hebben gelezen in de cossen van gisteren)? Die doet er ook alles voor om maar niet als meest slechte persoon uit de bus te komen.
Amanda heeft nu besloten dat als het nog een keer gebeurt, ze aangifte zou doen
pi_52096844
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:56 schreef mootie het volgende:

[..]

En ze doet enge ongenuanceerde uitspraken in de media
Ja dat klopt , maar om iemand dan voor hoer uit te maken vind ik wel erg laag. Ik heb het idee dat mensen hier nog steeds niet de buitenwereld en het spel uitelkaar kunnen houden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')