Ja dat is ook vreemd. En Huub zegt dat tegen haar. Hij gunde haar wel haar tijd met Nadia maar snapt niet waarom ze niet met haar probleem/gevoel naar hem kwam. En terecht wat mij betreft.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Beetje vreemd dat Lieke eerst met het verhaal over die brief naar degene gaan die haar uitkotsen i.p.v. Huub.
Wist ik niet...had de indruk dat ze een ander niveau had dan de rest vd snollenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Zeggen dat dat kankerwijf moet opkankere vind ik ook al een vage uitspraak, gooi er dan nog maar een abortus bij.![]()
Neuh..... dit was haar fameuze uitspraak van vorige week. Mooie binnenkomerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wist ik niet...had de indruk dat ze een ander niveau had dan de rest vd snollen
Lieke beseft dat ze met dat achterbakse verslaafde lulletje rozenwater niet verder kan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:17 schreef pasjesjen het volgende:
Het lukt nog steeds niet om het goed te maken met huub en lieke
Goeie op!
niet lullen maar doenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wolferl het volgende:
Ja waar zijn Jaap en Kim.
Het ligt vlak onder de oppervlaktequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wie.. het volgende:
Brian is behoorlijk boos of zie ik dat verkeert ?
Nou mis ik iets, welke stream?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
ondertussen NEUKT jaap Kim...........en de rest LULT maar een beetje.........
nee hoor amanda krijgt dalijk op zeker een flinke preek over alcohol van brianquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:21 schreef wie.. het volgende:
Brian is behoorlijk boos of zie ik dat verkeert ?
stream 5quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou mis ik iets, welke stream?
5e oeps te laatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou mis ik iets, welke stream?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |