abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54438970
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef popolon het volgende:

[..]

Nederland heeft nogal wat inversteringen in de VS, denk aan bijv. pensioenfondsen.
[..]

Om nog niet eens over die van Griekenland en Oostenrijk te spreken .... Maar ja, dat soort voorbeelden worden altijd deskundig over het hoofd gezien Jur. Europa leeft ook op de pof maar goed.
Het verschil is dat als een land als Griekenland of Oostenrijk blut raakt oid, de wereld er vrij weinig van zal merken, itt de Amerikaanse economie. Dus dat ze een hogere staatsschuld hebben doet er dan niet toe.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
pi_54447545
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:33 schreef Dromer het volgende:

[..]

Poeh.. wat een archaïsche spelling. Je bent 50 plus of al lang weg uit NL?

Maar OT: Je wordt dus in Dollars betaald terwijl je Euro's moet uitgeven? Dan heb je inderdaad een probleempje.
Als je naar mijn profiel had gekeken, had je gezien dat ik nog geboren moet worden.

Maar inderdaad, ik verdien vaak en veel dollars waardoor ik nu met een vrij ongunstige wisselkoers zit. Maar er is dus geen verbetering in zicht. Dus inwisselen dan maar..
  donderdag 8 november 2007 @ 12:49:15 #228
62913 Blik
The one and Only!
pi_54453341
quote:
Op woensdag 7 november 2007 19:54 schreef popolon het volgende:

[..]

Om nog niet eens over die van Griekenland en Oostenrijk te spreken .... Maar ja, dat soort voorbeelden worden altijd deskundig over het hoofd gezien Jur. Europa leeft ook op de pof maar goed.
het verschil is dat die van de Europese economieen dalende is, en die van Amerika sterk stijgende, inclusief een enorme daling van de waarde van de munt, inclusief de sub-prime crisis.

Dat, en dan nog de wereldwijde invloed van de Amerikaanse economie maakt de huidige Amerikaanse situatie nou niet echt florissant
  donderdag 8 november 2007 @ 13:25:15 #229
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54454108
Ander verschil: terwijl onze bevolkingsaantallen gelijk blijven, en de beroepsbevolking krimpt, hebben we toch redelijk florisante groeicijfers. Da's iets anders in de VS. De amerikaanse economische groei per hoofd van de bevolking ligt lager dan die van de EU.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
  donderdag 8 november 2007 @ 13:40:14 #230
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_54454450
Bleh. Wordt echt tijd voor nieuwe verkiezingen daar. En moge dan een democraat winnen. Zal een hoop onrust wegnemen denk ik...
pi_54457227
quote:
Op donderdag 8 november 2007 13:25 schreef gronk het volgende:
Ander verschil: terwijl onze bevolkingsaantallen gelijk blijven, en de beroepsbevolking krimpt, hebben we toch redelijk florisante groeicijfers. Da's iets anders in de VS. De amerikaanse economische groei per hoofd van de bevolking ligt lager dan die van de EU.
Heb je daar cijfers over? Lijkt me wel interessant.
pi_54478643
aan de 147.53 aangetikt vandaag
nu rond de 147,00
gaat goed
hoop dat het rond de 1,55/1,60 is in februari
pi_54478694
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef YebCar het volgende:

Dan pas...
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54478797
dubbel?

is zijn er express 2 topics hierover>?
pi_54481202
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef YebCar het volgende:
aan de 147.53 aangetikt vandaag
nu rond de 147,00
gaat goed
Als het in dit tempo doorgaat komen we zelfs boven de 1,60 uit.

Begin sept zaten we op 1,36. Oct op 1,41. Nov op 1,45. Dus een stijging van 4,5 cent per maand. Eind februari komen we dan uit op 1,63.

Maar het kan natuurlijk net zo goed weer omhoog, of veel sneller naar beneden. Hoe dan ook wordt het een leuke vakantie in maart
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  vrijdag 16 november 2007 @ 13:50:44 #236
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_54649736
Cover-artikel uit the economist (!!) : Recession in America--America's vulnerable economy
quote:
The vigour of emerging economies is good news for the world economy: for its growth, it has much less need of a strong America. The bad news for America is that this, in turn, may mean that the world also has less need of the dollar.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_54733500
wauw....een ps3 kost me nu dan rond de 220 euro ipv 399 hier
als de dollar nog ietsjes verder wegzakt (1,60-1,65) issie maar 200 euro

das geen geld natuurlijk
  dinsdag 20 november 2007 @ 11:49:15 #238
62913 Blik
The one and Only!
pi_54735235
staat nu op 1.4770, gaat weer hard nu
pi_54735548
quote:
Euro bereikt nieuw record

(Novum/Betten) - De euro noteert dinsdagochtend op een nieuw recordniveau ten opzichte van de Amerikaanse dollar. Speculatie dat de Amerikaanse huizencijfers een verdere verslechtering van huizenmarkten zullen laten zien en dat de Federal Reserve daardoor genoodzaakt is de rente te verlagen zet de dollar onder druk. Daarnaast zorgt speculatie dat landen in het Midden-Oosten de koppeling met de dollar los zullen laten voor verdere druk op de dollar.

Dinsdagmiddag om 14.30 uur zullen in de Verenigde Staten de huizen in aanbouw bekend worden gemaakt. Economen verwachten voor oktober een daling van 1,191 miljoen tot 1,17 miljoen, het laagste niveau in veertien jaar.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  dinsdag 20 november 2007 @ 12:39:05 #240
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_54736235
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 10:27 schreef YebCar het volgende:
wauw....een ps3 kost me nu dan rond de 220 euro ipv 399 hier
als de dollar nog ietsjes verder wegzakt (1,60-1,65) issie maar 200 euro

das geen geld natuurlijk
Mjah.. maar hoe krijg je hem hier, hè.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_54736633
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:39 schreef Dromer het volgende:

[..]

Mjah.. maar hoe krijg je hem hier, hè.
ach mag toch 20kb bagage meenemen?
dat ding weegt 6kg
laten we zeggen 10kg plus alles shitload aan spellen en controllers...
kan ik nog 10kg aan minder belangrijke spul erbij doen.
en dan maarhopen dat ik door de douane heenkom
pi_54737733
Als de OPEC de dollar laat vallen dan is de 150 zo bereikt en de 160 misschien ook wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:57:51 #243
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54737787
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 12:59 schreef YebCar het volgende:

[..]

ach mag toch 20kb bagage meenemen?
dat ding weegt 6kg
laten we zeggen 10kg plus alles shitload aan spellen en controllers...
kan ik nog 10kg aan minder belangrijke spul erbij doen.
en dan maarhopen dat ik door de douane heenkom
Wat denk jezelf?

Alle computers moet je open en bloot afgeven bij security, doe je dat niet: Succes met je aanhouding.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  dinsdag 20 november 2007 @ 14:41:09 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_54738791
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 13:57 schreef popolon het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?

Alle computers moet je open en bloot afgeven bij security, doe je dat niet: Succes met je aanhouding.
Of je probeert in Nederland aan een aankoopbon te komen, en als je door de douane loopt laat je die aankoopbon zien.
pi_54738844
En die douaniers zijn van gister
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_54738868
1.48 inmiddels.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_54739491
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 14:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En die douaniers zijn van gister
nou ff denken met wat ik vroeger erdoor heen kwam:

een keer met een megadrive en snes
een keer met een panasonic 3DO
een keer met een dvd player en een notebook

dus het kan wel degelijk
een panasonic 3DO was ook iets van 7kg
  dinsdag 20 november 2007 @ 15:19:02 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_54739597
'Vroeger', daar ga je dus al. En ja het kan wel, maar als het fout gaat heb je een probleem waar die honderd euro verschil bij verbleekt.

Maar 't zal me benieuwen. Succes in ieder geval, tot volgend jaar als ze je weer laten gaan.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_54739635
Met de nadruk op vroeger. En je bent niet gecontrolleerd waarschijnlijk.

Maar een Nederlandse bon zal je niet helpen vermoed ik zo met je Amerikaanse stekker
pi_54740049
quote:
Op dinsdag 20 november 2007 15:19 schreef popolon het volgende:
'Vroeger', daar ga je dus al. En ja het kan wel, maar als het fout gaat heb je een probleem waar die honderd euro verschil bij verbleekt.

Maar 't zal me benieuwen. Succes in ieder geval, tot volgend jaar als ze je weer laten gaan.
dus "vroegah" was het wel legaal om een console het land mee binnen te smokkelen?
nee dus
ook vroeger moest je vet dokken aan importbelastingen voor consoles en werd je aangehouden als ze je betrappen op elektronicashit dus het verschilt niet zoveel met nu

ook gaan ze je heus niet aanhouden als je het probeert .. gewoon btw en inklaringskosten dokken of je troep daar achterlaten. als je iets illegaals probeert mee te smokkelen dan pas wordt je aangehouden,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')