Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:43 schreef PirE het volgende:
Popolon, kan ik me hier nog voor aanmelden? en hoeveel tijd kost het per week?
Dan meld ik me van de week even aan. Schrijf toch iedere previews voor de wedstrijden, dus dan kan ik gelijk wat rommelen met die fantasy league.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.
Kan met een half uurtje per week of zo geregeld zijn.
De draft kan wel lang duren overigens (afhankelijk hoeveel teams we hebben en hoeveel daarvan de auto draft aan hebben staan). Zou zomaar een paar uur kunnen zijn. Je kan ook de autodraft zijn werk laten doen en dan maar kijken wat eruit komt.
Aanmelden kan nog steeds, graag zelfs, dan hebben we een even aantal teams, das leuker...
Als de draft te lang duurt doe je het gewoon een uurtje ofzo, daarna laat je het automatisch doen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Kost niet veel tijd, beetje in de gaten wie er eventueel geblesseerd is, en wanneer je spelers een bye week hebben, en een beetje op match-ups spelen.
Kan met een half uurtje per week of zo geregeld zijn.
De draft kan wel lang duren overigens (afhankelijk hoeveel teams we hebben en hoeveel daarvan de auto draft aan hebben staan). Zou zomaar een paar uur kunnen zijn. Je kan ook de autodraft zijn werk laten doen en dan maar kijken wat eruit komt.
Aanmelden kan nog steeds, graag zelfs, dan hebben we een even aantal teams, das leuker...
Nee joh, gewoon pas uitgaan als de draft gedaan is, in de wat latere rondes kun je mooi "the next Colston" draften, om zo te laten zien dat je er echt verstand van hebtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Als de draft te lang duurt doe je het gewoon een uurtje ofzo, daarna laat je het automatisch doen.
Account is aangemaakt. Live draft haal ik waarschijnlijk wel.quote:
Misschien leuk als je in de OP zet wie wie isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:59 schreef popolon het volgende:
Er is nog plaats voor één team.
We hebber er 11. Geen flauw idee wie wie is, sommigen herken ik aan de foknaam, maar niet iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |