Dus mooi niet. Toen ik die chips proefde zonder eerst naar de verpakking gekeken te hebben merkte ik al dat er iets anders aan was. En ja hoor, ze hadden het light gemaakt. Alles wordt light, je vindt tegenwoordig amper nog iets wat lekker ouderwets vet is!quote:De chips van Lay’s worden tegenwoordig mede bereid met speciale zonnebloemolie.Deze Sunseed ™ olie is net als olijfolie, rijk aan onverzadigde vetten. Daardoor bevat Lay’s chips 50% minder verzadigde vetten*. De samenstelling is dus verbeterd, maar de chips zijn nog even lekker van smaak.
Ik wacht op de dag dat er zout is met "nu nog minder zout!".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Gewoon zelf een pot zout erover strooien en wat kip kerrie kruiden voor de smaak.
Oja, van die shit waar je verplicht dipsaus (die natuurlijk wèl weer über'slecht' is) mee moet eten, omdat het anders niet weg te krijgen is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Die nieuwste dryroasted of whatever voor chips van Lays zijn net Pringles: Smaak en structuur van gemalen en opnieuw geperst karton.
Maar ook daar staat dat idiote zonnebloemetje met 50% minder vet opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lays Superchips Naturel. Enige chips van Lays die ik nog eet.
Die oven baked chips?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Die nieuwste dryroasted of whatever voor chips van Lays zijn net Pringles: Smaak en structuur van gemalen en opnieuw geperst karton.
Ik vind ze de laatste paar keren wel minder lekker geworden, maar dat kan zijn omdat ze er al een tijdje lagenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef benchMarc het volgende:
[..]
Maar ook daar staat dat idiote zonnebloemetje met 50% minder vet op
Die ja. Knapperig? Die dingen zijn yugh en veel te kunstmatig. Bij normale chips heb je nog het idee van een schijfje aardappel, dit is gewoon geëxtrudeerde troep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Die oven baked chips?
Die zijn superlekker! Echt lekkerder dan gewone chips!
Heel knapperig en goed zout
hee stinkerd ik weet waar je huis woontquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef ivosnivo het volgende:
Dorito's met gruwelijk sterke smaak je weet toch.
Wel hele lékkere troepquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die ja. Knapperig? Die dingen zijn yugh en veel te kunstmatig. Bij normale chips heb je nog het idee van een schijfje aardappel, dit is gewoon geëxtrudeerde troep.
allebei smerigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef Dibble het volgende:
je kunt toch kiezen tussen light en normale chips,So what's the deal?
Ik vind het top en TARA vindt het ook lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:
LAYS BAKED, LAYS BAKED!!!!!!!
Ik moet die troep wel eens sampeleHehehehe
Mensen die een 2de keer voorbij lopen zeggen altijd: NEE DANKJE, het was niet te vreten !!!!!!!
Die mis ik ook, behalve de kruidensmaak met peper, die waren niet zo lekkerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*...*
En waar zijn de dikke croky's heen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |