quote:
Die Pringles naturel smaken naar Mc donalds patat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Nemain het volgende:
What's new..
Pringles smaken toch altijd naar karton??
bij mc donald verkopen ze frites geen patatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef PeuLManS het volgende:
[..]
Die Pringles naturel smaken naar Mc donalds patat.![]()
Als je van gebakken karton houdt.......quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef nvido het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer lekkerder, de naturel versie dan!
Ja, en ik pnwd je gezicht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij mc donald verkopen ze frites geen patat
patat pnwd friet
och arme zit je tampon scheef?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:18 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Ja, en ik pnwd je gezicht.
Ga weg man gek
die van mij wel.... wil je hem even recht komen duwen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:25 schreef Dennehy het volgende:
[..]
Nee hoor, lief dat je zo bezorgd bent
Ik zou het eerder reepjes restafval noemen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
bij mc donald verkopen ze frites geen patat
patat pnwd friet
Er was laatst een één of andere docu op tv over het voer van fastfood ketens.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik zou het eerder reepjes restafval noemen.
Er zit zout op, hmmm wat gebruikte ze vroeger ook alweer om dingen lang goed te houden ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Er was laatst een één of andere docu op tv over het voer van fastfood ketens.
Patat van de Mc had na 3 weken rotten in een glazen pot precies dezelfde kleur als wanneer je het koopt.
Je zou je bijna afvragen wat er in die patatjes zit![]()
Update van 23.45quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:20 schreef Schuttingbeer het volgende:
Net twee bussen gekocht (voor de prijs van één - Appie), Red Paprika en Hot & Spicy
Tijdlijn:
20.16 - Bus 'Red Paprika' gaat open
- Eerste chipje gaat mond in.
20.18 - Topic aan het openen in KLB
20.20 - Topic geopend
20.21 - Tweede set chippies gaan de mond in
20.23 - 'k heb er nu 20(?) op. Ze zijn een beetje droogjes en de cola moet er aan te pas komen
Feedback:
1st - Blergh!! 't smaakt voorlopig nog niet lekker
2nd - Droge shit (en idd een kartonnen feel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |