Jep.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:03 schreef Roa het volgende:
Jij wil zeggen dat je altijd fris ruikend uit bed komt?
lekker.. wakker worden met prik in je neusquote:
Eergister in mijn droom moest ik op de vlucht en heb ik wel 5 KM hardgelopen. Toen ik wakker werd was ik gewoon helemaal droogquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:06 schreef Biljonair het volgende:
Hmm je zweet snachts's gast!En dat kan weleens gaan stinken en het wordt altijd muf enzo
dus niet zo klagen jij!
Misschien is rennen terwijl je ook echt rent wel anders dan rennen in je droon.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:10 schreef Myers het volgende:
[..]
Eergister in mijn droom moest ik op de vlucht en heb ik wel 5 KM hardgelopen. Toen ik wakker werd was ik gewoon helemaal droog.
Precies, als ik om 6 uur m'n nest inga, kom ik er gerust om 13.00 uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Goed topic.
Mensen die zich met mijn slaapsysteem bemoeien..
Ja, en je lakens zijn na een week nog even schoon!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:04 schreef Myers het volgende:
Jep.
Ze is terug, HULDEquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies, als ik om 6 uur m'n nest inga, kom ik er gerust om 13.00 uit.
"Vind je het niet zonde van je dag dan?"
"Vind jij het niet zonde van je nacht om om 22.30 al in bed te liggen?"
Jij weet hoe het moetquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Exact; de nacht is veel beter dan de dag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dus jij komt terug van uitgaan om 4 uur, en dan ga je de wekker zetten om 9 uur om je gras te maaien?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:54 schreef Magereheinus het volgende:
Ik dacht dat het een nuttig topic was, is t een topic van een gast die denkt grappig te zijn. Iedereen zweet in zn slaap. Mensen die tot 12 uur alleen in hun bed liggen zijn best zinloos, doe eens iets nuttigs man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |