Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Ireth het volgende:
Overigens ben ik al een uur aan het roepen dat als ik nu nog 1 keer naar boven moet komen we morgen niet naar het park gaan....![]()
*voor de 5e keer naar boven loopt*![]()
Hahahahahaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilen
Wat is het toch een poepie, he?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen ook al geroepen dat we morgen niet gaan. Dat was nadat Kai sneeuw had gemaakt door een hele bus poedersuiker door de keuken leeg te gooien. Man wat is dat goor zeg. Het worden grote plakkaten die je met de stofzuiger gewoon niet weg krijgt. Vier keer dweilen
Wil mijn kleedje best delen hoor, alleen die is niet zo groot, hahaha, dan moeten we proppen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef Moonah het volgende:
Zeg, wat een amicaal gedoe.
Gewoon ieder netjes op zijn eigen kleedje.
Straks drinken we ook nog koffie uit elkaars thermoskan.
En blote billen?????![]()
![]()
![]()
Ik neem er twee mee!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef beefcake het volgende:
Ik neem mijn zus mee, zijn er nog vrijgezelle mannen?
Je zoons zijn nog iets te jong fivequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:01 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik neem er twee mee!
dan doen jullie het samenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:12 schreef PM-girl het volgende:
Ik heb anders ook een stoeltje mee hoor
je hebt groot gelijk hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kom echt niet meer overeind als ik een paar uur op dat kleedje moet zitten.![]()
Vandaar de stoel.
Mijnes heeft authentieke Dean-kotsvlekken, dus die herken ik uit duizendenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:59 schreef beefcake het volgende:
Ik denk dat ik maar mijn naam op mijn Hemakleed zet, straks issie ingepikt![]()
![]()
Ik neem mijn zus mee, zijn er nog vrijgezelle mannen?
Oeh, heerlijk, net als een pak omgevallen opvolgmelkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef m@x het volgende:
[..]
Hm, ik gooi mijnes regelmatig in de was.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef Vivi het volgende:
[..]
Mijnes heeft authentieke Dean-kotsvlekken, dus die herken ik uit duizenden
Dat zegt ze over 20 jaar ook nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:03 schreef beefcake het volgende:
[..]
Je zoons zijn nog iets te jong five
Past ie dan in de machine?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:25 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hm, ik gooi mijnes regelmatig in de was.
anders ik wel, over 5 uur gaat de wekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:53 schreef Yoni het volgende:
Ik ga morgen zoooo brak zijn
Maar heb er wel zin in nog steeds
Die van mij over een uur of 8, maar ik lig er nog niet inquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:58 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
anders ik wel, over 5 uur gaat de wekker![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:37 schreef Belana het volgende:
kan ik iemand nog blij maken met een stapel olvarit 6 maanden potjes?
Ezra eet ze niet meer en ze staan hier maar...
Jammer dat je niet ook komtquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Heel veel plezier vandaag. Het is zo'n prachtige dag
Echt welquote:
Hihi, herkenbaar, ik ben ook niet zo'n iemand die snel op anderen afstapt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:16 schreef texelonia het volgende:
Ja ik heb ook de helft van de tijd alleen maar achter Noah aan gehobbeld. En de andere helft van de tijd alles van een afstandje gadegeslagenIk wou echt dat ik wat spontaner en socialer was enzow, maar jah... Vond het wel erg gezellig! En Noah heeft het ook heel leuk gehad volgens mij. Die gaat op tijd naar bed vanavond, want hij is doodop
Dat mag ik hopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:37 schreef Re het volgende:
komt er een apart resultaten topic of gooien we ze her en der door de topics heen?
En hehe dat klopt FH, moet toch nog een keer gebeuren dit jaar huh?
Het is een visjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |