Jij vat even samen hoe sprakeloos je bent?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Neuh, foutje.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:49 schreef niekth het volgende:
[..]
Jij vat even samen hoe sprakeloos je bent?
Argh, ik heb hetzelfde met een bundel van 6.95.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb ook debitel. Ik dacht voor 4,95 per maand voordeling uit te zijn. Blijkt echter dat elke fokking seconde die ik over mijn bundel heen ga fokking veel kost! En ook als er niet wordt opgenomen maar wel bv 1 seconde de voicemail aan staat kost mij dat 20 cent aan startkosten!
Hoere debitelBen blij dat ik heb opgezegd (alleen nog die drie hoere opzegmaanden
)
Nee, maar m'n pa wel. Die aanbieding-abonnementen voor een paar euro zijn ideaal voor 'm. Hij belt toch niet buiten zijn bundelquote:
Uh. Maar belde je de klantenservice ook dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef Mikkie het volgende:
Nog nooit last mee gehad. Eén jaar Debitel via KPN netwerk. Altijd bereik, geen gezeik. Ben nu weg omdat ze me geen leuke aanbieding konden doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |