abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52080693
Ik ben gvd WOEST! op die klootzakken van de tnt. Dit is de 2e keer in een maand tijd dat ik op een pakketje zit te wachten en dat ik er een f*cking hele dag voor thuisblijf, dat er niets wordt aangeboden, geen briefje in de bus, helemaal NIETS. Alleen dat het bij het sorteercentrum in amsterdam zuidoost zou liggen.

Nu vraag ik me af: WAT is het adres van het sorteercentrum in amsterdam zuidoost. Via google en de telefoongids kan ik het NIET vinden.

Als iemand het weet dan hoor ik het graag...
pi_52080723
Je bent kwaad, want als je verdwaalt.. je in de Bijlmer ergens komt.
pi_52081103
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Compressor het volgende:
..dat er niets wordt aangeboden, geen briefje in de bus, helemaal NIETS. Alleen dat het bij het sorteercentrum in amsterdam zuidoost zou liggen.
Dus toch wel iets...?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52081206
tnx voor de reacties.... heb via het web het nummer van de landelijk distributiemanager gevonden en hem op zijn 06 nummer gebeld. Deze man vond het volgens mij niet zo fijn dat ie een boze klant aan de lijn had terwijl hij zijn zoontje in bad aan het doen was....

Ondanks mijn woede die ik echt heb proberen in te houden, toch een redelijk gesprekje gehad met deze man en hij zou er met een half uurtje achteraan gaan en me even terugbellen.

Dit is de tweede keer binnen een maand dat ik op een pakketje van de tnt zit te wachten welke niet aangeleverd is maar dat volgens trackntrace wel zou zijn gedaan. OOK geen briefje in de brievenbus. Ik ben echt nooit zo boos te krijgen dat mijn hart er sneller van gaat kloppen en dat ik echt diep adem moet halen.... maar nu?! Damn.... en ik weet welke bezorger het is (van gezicht) en met welk vuil wit (niet tnt) busje hij altijd rondrijdt in deze wijk. En omdat ik de hele dag thuis was en op het balkon heb rondgehangen heb ik hem vandaag zelfs 2x rond zien rijden hier in de buurt.... ik ben echt in alle staten....

Die gozer rijdt wel vaker als een kip zonder kop rond. Heb hem ook een keer aangesproken bij de winkels hier en toen met mijn legitimatie het pakketje bij hem opgehaald uit angst dat ie hier niet meer langs zou komen omdat ie gewoon van hot naar her rijdt. Ipv dat ze die jongens nou een lijst geven waarvan de routeplanning op een bepaalde efficiente volgorde staat..... maar nee, gewoon een a4tje me een kwak adressen er doorelkaar op.

Als ik dat werk zou doen (waarbij de bezorgers er overigens ZELF vrij in zijn en verantwoordelijk voor zijn wanneer ze de pakketjes rondbrengen, mits ze maar voor half tien 's avonds hun ronde gedaan hebben) dan zou ik dus fijn een tomtom oid kopen, via waypoints mijn lijst afwerken en dan de rest van de dag lekker gaan relaxen. Maar dat is voor deze jongen te lastig geloof ik. En hij maakt echt geen domme indruk. Misschien gewoon makkelijk of lui? Is ook niet helemaal eerlijk natuurlijk.... want ik heb geen inzage in zijn dagindeling, maar dat dit zelfde geintje nu 2x achter elkaar gebeurt en via TracknTrace terug te vinden is dat het ding wel aangeboden zou zijn geweest..... wat een ongelooflijke knurft is dat zeg.
pi_52081232
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dus toch wel iets...?
Nee, via track n trace kan je dat opvragen. Dus hij heeft het gewoon langs de scanner gehaald en dan worden bepaalde dingen geregistreerd. Hij heeft dus zelf aangegeven het wel aangeboden te hebben maar dat is dus niet gebeurt.

En voor degene die de routebeschrijving gepost heeft: heel erg bedankt, maar helaas is deze van het centrum in amsterdam sloterdijk, niet in amsterdam zuidoost. Hoe ben je nou op dat adres terecht gekomen? Dan zal het centrum van zuidoost daar toch ook wel tussenstaan? Mag ik die link nog even van je hebben ivm een volgende keer dat dit verhaal weer gebeurt? Ik kon hem zelf niet vinden namelijk...

Ik kan dan natuurlijk ook gewoon weer die man opbellen....

Ik ben ondertussen trouwens teruggebelt door een ander iemand welke de chauffeur deze kant op zou sturen. Ik ben benieuwd....

[ Bericht 37% gewijzigd door Compressor op 03-08-2007 19:48:24 ]
pi_52081442
had je een compressor gekocht?
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:25:33 #8
79543 Eltonno
Candy mountain Charlie!
pi_52081450
Was het zo belangrijk dat je het vandaag MOEST hebben?
-Een echte vriend weet al je geheimen en is dan nog steeds je vriend-
"In the quiet words of the Virgin Mary... come again?"
pi_52081553
Ja, dat doen ze, kost je een dag en hun 1 minuut
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_52082516
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef Eltonno het volgende:
Was het zo belangrijk dat je het vandaag MOEST hebben?
Of het zo belangrijk is doet niet ter zake toch? Het gaat erom dat ik ervoor thuis moet blijven, die jongens er vrij in zijn om die pakketten tot half tien 's avonds aan te bieden en dat dat niet gebeurt. Daar betaal je WEL voor. Dan moeten ze op zijn minst ook daadwerkelijk proberen het pakketje te bezorgen. Ben je niet thuis, dan een briefje in de bus en zoals ik het me van "vroeger" herinner dan proberen ze het bijvoorbeeld smiddags een keertje, ben je niet thuis, dan proberen ze het 's avonds nog een keertje want logischerwijs is half werkend nederland dan wel thuis. Maar als geen van beiden gebeurt en ik op track n trace zie dat er gesteld wordt dat dat wel is gebeurt en ik ben mijn dag kwijt..... dan kan dat een keertje zo zijn. Maar 2x binnen een maand? Ik zit verd... ook met klanten waar ik heen moet. En omdat zo'n eikel van het mooie weer wilt genieten loopt hier alles daardoor mis. En bij de klant dus ook.

Nee... daar heb ik geen begrip voor. En zoals je ziet.... het KAN dus wel. En dan voel ik me zowat nog schuldig ook tegenover al die andere mensen die ook steen en been lopen te klagen bij de klantenservice omdat er van alles en nog wat misgaat met de bezorging van pakketten en dus wekenlang geen adequate hulp krijgen van de klantenservice.

Ronduit schandalig. Ik ga dus ook echt aan mijn leverancier vragen of ze ook nog met andere transportbedrijven werken, want dit kan zo niet natuurlijk. Een kennis van me werkt ook voor de tnt en doet dit werk ook. Die doet WEL wat meer moeite, dus....

Maar ik snap het wel. Hij rijd rond in een busje van de tnt met een tnt cao er aan vast. En deze jongen rijd rond in een smerig oud roestig ooit eens wit geweest niet tnt busje, slecht NL sprekend en een k*t salaris. Maar ja, hij is waarschijnlijk ook allang blij dat ie een baan heeft. Lijkt mij... Zou ik wel zijn tenminste. Waarschijnlijk dus gewoon een of ander cheap ass koeriersdienst waar de tnt het goedkoop bij uit kan besteden hier in de regio. Goed voor de tnt, goed voor het koeriersbedrijf en goed voor de klant. Tenminste.... ALS het werk goed wordt gedaan. En op 1 adres, 2x in 1 maand..... nou, bij hoeveel andere adressen zal ditzelfde geintje dan ook nog eens gebeuren? Van 1 bezorger heh? Ik wil niet eens weten wat de cijfers van de regio dan zullen zijn.

En inderdaad.... hun kost het 1 minuut en ons een dag.
pi_52083009
Pakketje is zojuist alsnog netjes bezorgt met de excuses erbij, door een aardig persoon van de tnt zelf. Het kan dus WEL.

Gelukkig.

De bezorger in kwestie staat volgens zeggen maandag een zwaar gesprek te wachten... En terecht.
pi_52083360
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 20:22 schreef Compressor het volgende:
Pakketje is zojuist alsnog netjes bezorgt met de excuses erbij, door een aardig persoon van de tnt zelf. Het kan dus WEL.

Gelukkig.

De bezorger in kwestie staat volgens zeggen maandag een zwaar gesprek te wachten... En terecht.
Belachelijk.
Je zegt zelf al dat ze mogen bezorgen tot half tien 's avonds.
Is dat het al? Nee.
Dus heeft hij zijn werk goed gedaan.

En dat "zware gesprek"? Dat is ff met de baas lachen over die mongool die zo zat te zeiken dat z'n pakketje er nog niet was...
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_52083626
Hmmm... jij bent iemand die OF tijd teveel heeft, OF nog nooit een slag in zijn leven gewerkt heeft en geen besef heeft van de waarde van tijd van een ander en de consequenties die dingen kunnen hebben als je een dienst of product niet levert waarvoor wel betaald is en waar mensen op rekenen en afspraken op baseren. Mensen die serieus denken zoals jij je nu uit in gevallen zoals deze.... ik denk niet dat die het ver zullen schoppen in het bedrijfsleven. Ik praat hier niet over een dildo waar ik een dag langer op moet wachten.... hoewel dat ook heel vervelend kan zijn in bepaalde gevallen natuurlijk

En inderdaad zal het gesprek bij bedrijven waar mensen als jij wel aangenomen worden niet veel anders gaan als de situatie die jij nu schetst. Of die bedrijven/afdelingen/medewerkers een lang bestaan of loopbaan is beschoren vraag ik me af. Gelukkig zijn er ook bedrijven en mensen waarbij er wel serieus met producten en dienstverlening omgegaan wordt. Dingen die er in jouw ogen als gezeik uitzien omdat je niet verder kan kijken dan je neus lang is zouden voor de andere partij(en) weleens heel nare gevolgen kunnen hebben.

Ja.... jij gaat het maken.

Het belangrijkste is: ik kan mijn werk voortzetten en mijn product en dienst opleveren.

Tnx mensen hier

[ Bericht 23% gewijzigd door Compressor op 03-08-2007 20:56:07 ]
pi_52083994
LOL
Wat een nonsens. Ik werk gewoon zoals ieder ander voltijd (en een beetje meer) en heb heel goed in de gaten wat tijd is.
Natuurlijk weet jij precies wat voor werk ik doe en waar ik dus kennelijk helemaal niet succesvol in ben

Ik vind het wel grappig te lezen dat jij je dienst-/produktverlening af laat hangen van TNT. Nee, DAN ben je goed bezig

Succes met je bedrijfje...
pi_52084304
Dat hele TNT gebeuren is zo verrot als de tyfus. Zowel TNT Post als TNT Express.

Te laat, niet bezorgen, kapot afleveren, informatie die niet klopt/verzonnen is, afleveren bij andere adressen zonder melding, enz...

Maar er zijn honderden bezorgers die het wél goed doen. Die paar klootzakken verpesten het voor de rest.

En die ingehuurde busjes zijn ook niet altijd even geweldig.
Schuimpje... mijn liefste. Verlaat mij nimmer weer...
pi_52084698
Precies. Er zijn honderden bezorgers die het inderdaad wel goed doen. En meestal gaat het ook goed. Er zijn inderdaad een aantal bedrijven die als koeriersdienst fungeren en een daarbinnen een aantal mensen die er met de pet naar gooien. Nu heb je die overal natuurlijk, maar het is extra vervelend als er klanten mee getroffen zijn. Ik ben benieuwd of die jongens thuis ook zo de kantjes er vanaf lopen of dat ze stevig onder de duim van moeder de vrouw zitten

En de "nonsens" betreft denk ik dat je even heel erg goed naar je eigen eerste opmerking moet kijken en dan je hand in eigen boezem steken mijnheertje. Het "af laten hangen van de tnt" zoals jij het noemt.... tsja... er zijn duizenden bedrijven die dagelijks met deze partner zakendoen. En dat gaat wel goed. Maar als het misgaat dan KAN dat heel vervelend zijn.

Gelukkig is het helemaal goed gekomen.

Ik wens je nog vele succesvolle uurtjes werken voor een ander toe...
pi_52084964
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Compressor het volgende:
Ik werk voor mezelf. Om mezelf dus allerlei dingen te kunnen permitteren.
Ik werk om te leven, niet zoals veel anderen schijnen te doen: leven om te werken.
En dat ik plezier heb in mijn werk, komt goed uit.

Ik wens je nog veel succesvol zakendoen met TNT toe
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:56:07 #18
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_52085349
Laat het gewoon op je werk bezorgen overdag of bij je oma ofzo die toch de hele dag thuis zit in een normale buurt met normale bezorgers. Teminste, dat doe ik altijd en vele anderen die ik ken en ook zoals ik in zuidoost wonen.
Je leeft maar één keer...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:16:15 #19
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52085840
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:30 schreef Compressor het volgende:
Precies. Er zijn honderden bezorgers die het inderdaad wel goed doen. En meestal gaat het ook goed. Er zijn inderdaad een aantal bedrijven die als koeriersdienst fungeren en een daarbinnen een aantal mensen die er met de pet naar gooien. Nu heb je die overal natuurlijk, maar het is extra vervelend als er klanten mee getroffen zijn. Ik ben benieuwd of die jongens thuis ook zo de kantjes er vanaf lopen of dat ze stevig onder de duim van moeder de vrouw zitten

En de "nonsens" betreft denk ik dat je even heel erg goed naar je eigen eerste opmerking moet kijken en dan je hand in eigen boezem steken mijnheertje. Het "af laten hangen van de tnt" zoals jij het noemt.... tsja... er zijn duizenden bedrijven die dagelijks met deze partner zakendoen. En dat gaat wel goed. Maar als het misgaat dan KAN dat heel vervelend zijn.

Gelukkig is het helemaal goed gekomen.

damn wat een blaaskaak ben je _!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52108705
Ben het met de TS eens omdat ik ook in Amsterdam zuid oost zit en ook maar als te vaak een hele dag zit te wachten op een pakketje en er niemand komt.
Eikels
pi_52110703
Zelf woon ik ook in zuid oost (Gein 3 om preciezer te zijn) en ik heb nog geen last gehad van bezorgers die niks in de bus gooien en/of niet langskomen. Ze komen wel altijd laat in de middag/vroeg in de avond. Het kan dus ook wel goed gaan in zuid oost, ik woon echter wel op een makkelijk te vinden huisnummer (je ziet hem makkelijk met de auto).

De bezorgers worden wel steeds chagerijniger merk ik, laatst kreeg ik een neger die gromde dat ik mijn handtekening ergens neer moest zetten voordat ik mijn pakketje kreeg. De oude man die ik hiervoor had keek wel een beetje boos maar was over het algemeen aardig. Ik hoop dat die neger eenmalig was en dat m'n oude man terugkomt .
pi_52110769
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:25 schreef postmortum het volgende:
had je een compressor gekocht?
  Redactie Frontpage / Sport zondag 5 augustus 2007 @ 22:16:33 #23
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52128419
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:14 schreef Compressor het volgende:
en met welk vuil wit (niet tnt) busje hij altijd rondrijdt in deze wijk.
Dat heb je als de pakkettendienst uitbesteed is
quote:
Die gozer rijdt wel vaker als een kip zonder kop rond. Heb hem ook een keer aangesproken bij de winkels hier en toen met mijn legitimatie het pakketje bij hem opgehaald uit angst dat ie hier niet meer langs zou komen omdat ie gewoon van hot naar her rijdt. Ipv dat ze die jongens nou een lijst geven waarvan de routeplanning op een bepaalde efficiente volgorde staat..... maar nee, gewoon een a4tje me een kwak adressen er doorelkaar op.
Dat alles niet op volgorde van adressen staat is normaal. Als je slim bent, dan kun je er zelf wel een efficiënt ritje van maken
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_52129408
De addressen lijst is op volgorde van postcode.

Zelf sorteer ik de pakketen op mijn standaart route, zodat ik elke straat maar 1 keer door hoef. Kost je wat extra werk 's morgens, maar stukken minder tijdens het rijden
pi_52147245
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:26 schreef buggie het volgende:
Zelf woon ik ook in zuid oost (Gein 3 om preciezer te zijn) en ik heb nog geen last gehad van bezorgers die niks in de bus gooien en/of niet langskomen.
Ik zit in de H-buurt, en het lijkt wel alsof ze het expres overslaan.
Zit nou alweer te wachten....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')