quote:
Of het zo belangrijk is doet niet ter zake toch? Het gaat erom dat ik ervoor thuis moet blijven, die jongens er vrij in zijn om die pakketten tot half tien 's avonds aan te bieden en dat dat niet gebeurt. Daar betaal je WEL voor. Dan moeten ze op zijn minst ook daadwerkelijk proberen het pakketje te bezorgen. Ben je niet thuis, dan een briefje in de bus en zoals ik het me van "vroeger" herinner dan proberen ze het bijvoorbeeld smiddags een keertje, ben je niet thuis, dan proberen ze het 's avonds nog een keertje want logischerwijs is half werkend nederland dan wel thuis. Maar als geen van beiden gebeurt en ik op track n trace zie dat er gesteld wordt dat dat wel is gebeurt en ik ben mijn dag kwijt..... dan kan dat een keertje zo zijn. Maar 2x binnen een maand? Ik zit verd... ook met klanten waar ik heen moet. En omdat zo'n eikel van het mooie weer wilt genieten loopt hier alles daardoor mis. En bij de klant dus ook.
Nee... daar heb ik geen begrip voor. En zoals je ziet.... het KAN dus wel. En dan voel ik me zowat nog schuldig ook tegenover al die andere mensen die ook steen en been lopen te klagen bij de klantenservice omdat er van alles en nog wat misgaat met de bezorging van pakketten en dus wekenlang geen adequate hulp krijgen van de klantenservice.
Ronduit schandalig. Ik ga dus ook echt aan mijn leverancier vragen of ze ook nog met andere transportbedrijven werken, want dit kan zo niet natuurlijk. Een kennis van me werkt ook voor de tnt en doet dit werk ook. Die doet WEL wat meer moeite, dus....
Maar ik snap het wel. Hij rijd rond in een busje van de tnt met een tnt cao er aan vast. En deze jongen rijd rond in een smerig oud roestig ooit eens wit geweest niet tnt busje, slecht NL sprekend en een k*t salaris. Maar ja, hij is waarschijnlijk ook allang blij dat ie een baan heeft. Lijkt mij... Zou ik wel zijn tenminste. Waarschijnlijk dus gewoon een of ander cheap ass koeriersdienst waar de tnt het goedkoop bij uit kan besteden hier in de regio. Goed voor de tnt, goed voor het koeriersbedrijf en goed voor de klant. Tenminste.... ALS het werk goed wordt gedaan. En op 1 adres, 2x in 1 maand..... nou, bij hoeveel andere adressen zal ditzelfde geintje dan ook nog eens gebeuren? Van 1 bezorger heh? Ik wil niet eens weten wat de cijfers van de regio dan zullen zijn.
En inderdaad.... hun kost het 1 minuut en ons een dag.