Ga je niet meer naar Fortuna dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
In Duitsland kun je wel nog tenminste normaal naar het voetbal gaan. Gewoon in je shirtje van je club lopen bij een uitwedstrijd en gezellig een pint drinken met de tegenstanders.
Je bedoeld Mvv ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:09 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Fortuna dan?![]()
Maar je hebt wel gelijk. Ik doel meer op het gedrag dat je op de velden ziet.
In de omgang heb ik zelden of nooit problemen met Duitsers.
hey ik ga naar fortunaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:09 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ga je niet meer naar Fortuna dan?![]()
Maar je hebt wel gelijk. Ik doel meer op het gedrag dat je op de velden ziet.
In de omgang heb ik zelden of nooit problemen met Duitsers.
Ik ging vroeger bijna elke thuiswedstrijd naar Fortuna, met m'n brommertje. 20 Km heen en 20 km terug. Dat was nog in de Baandert-periode...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:11 schreef postmortum het volgende:
[..]
hey ik ga naar fortuna![]()
-sandstorm- gaat naar mvv![]()
wat is ver weg , vorig jaar nog naar zwolle - fsc geweest was volgens mij ook de laatste x dat het uitvak vol zat in diat baggerstadion van zwollequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:53 schreef blonchi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger bijna elke thuiswedstrijd naar Fortuna, met m'n brommertje. 20 Km heen en 20 km terug. Dat was nog in de Baandert-periode...
Nu kan ik niet meer. Ik woon veel te ver weg...
Maar nu ben ik off topic.![]()
Dat baggerstadion staat er nu dan ook niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat is ver weg , vorig jaar nog naar zwolle - fsc geweest was volgens mij ook de laatste x dat het uitvak vol zat in diat baggerstadion van zwolle
8000 km, is dat ver genoeg?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:10 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat is ver weg , vorig jaar nog naar zwolle - fsc geweest was volgens mij ook de laatste x dat het uitvak vol zat in diat baggerstadion van zwolle
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |