abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:48:02 #1
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_52079199
ABN

Eind Juni geld opgenomen bij een geldautomaat van de ABN Amro...echter kreeg ik het geld niet uitgekeerd, enkel een transactiebonnetje (Terwijl ik op 'nee' daarvoor had gedrukt)... goed, kennelijk een storing in de machine... thuis aangekomen bleek dat het geld wél afgeschreven was van mijn rekening.

dag erna gelijk langsgegaan bij zo'n helpdesk-muts, verhaal uitgelegd, transactiebonnetje voor haar neus gelegd en alle gegevens genoteerd. ID kaart gekopieerd, tel. nr opgeschreven etc. etc... ik zou het geld binnen 10 dagen geretouneerd krijgen. Afijn.

ruim 4 weken later (vandaag) nog steeds geen geld terug. Dus weer langsgegaan bij die tievushelpdesk van ze.

Ik aan zo'n blonde doos het verhaal opnieuw uitleggen, zeggen dat ik ruim 4 weken wel erg lang vond duren als er hooguit 10 dagen tegen mij verteld wordt... vervolgens vraagt ze mijn rek. nr... ik geef haar dat, zegt ze vervolgens dat ik geen rekening(en) heb lopen daar. Ja muts dat weet ik zelf ook wel (Trouw Rabobank klant )

En omdat ik geen rekening daar heb lopen (Wel jarenlang gehad vroeger), heb ik pech en kan/mag ik geen klacht indienen, terwijl het toch echt een ABN pinautomaat betrof... of ik maar op wil tieven naar de rabobank... dan zou rabobank de klacht wel doorsturen naar ABN. Lekker is dat, als ik dus wel een rek. had lopen daar had ze wel iets voor me kunnen betekenen...

Bovendien vind ik het raar dat ik de vorige keer al mijn gegevens kon achterlaten en dat gezegd werd dat het wel vaker voorkwam en dat ik binnen 10 dagen m'n poen terug zou krijgen... lekker incapabel zooitje daar

KPN
Heeft m'n pa vorige week digitenne aangevraagd... via internet. zou het zooitje binnen 2 dagen thuisbezorgd worden. 2 dagen later niks, echter wel een keurige brief. er was grote vraag naar die meuk, moeilijk aan te slepen... zou nu een week later bezorgd worden. Okay, kan gebeuren. Vervolgens (vandaag) opnieuw een brief gekregen met de contractgegevens. blijkbaar zou m'n pa de ontvanger gehuurd hebben, wat 3 euro p/maand kost... terwijl er op het printje ter bevestiging van de online bestelling toch echt koop staat voor 89 euro ipv huren) en gaat het contract v.a. de 31e in. Dit terwijl het spul dus níet geleverd is de 31e. Way 2 go KPN!

Opgebeld, doorverwezen naar afdeling 'huur'... na een heel verhaal en gekloot moet m'n pa maar zelf langs primafoon gaan, het pakket in de winkel kopen, daarna de bon opsturen naar KPN (welke afdeling? KPN nederland? lekker vaag) en vervolgens, volgende week als die teringzooi bezorgd wordt het pakket aan de deur weigeren... met een beetje geluk zouden we dan later een keer die 89 euro voor het apparaat terugkrijgen... waar ik dus niet echt vanuit ga

Samenvatting (Luie hond!)

ABN is klote, wat ik jaren geleden al wist, en wat nu dus weer bevestigd wordt, zijn het een stel matig opgeleide sufkutten bij elkaar

KPN valt zwaar tegen, jarenlang tevreden klant geweest voor diverse zaken zonder enig gezeik...m'n kpn, wat doe je
Show me someone without an ego, and I'll show you a loser.
pi_52079765
KPN zuigt ook gewoon, das wel duidelijk onderhand
  Moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:15:19 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_52079875
Bij de ABN verwijzen ze idd standaard naar de eigen bank. Hoop bureaucratie, maar ja, wat doe je er aan?

Andersom gaat het veel soepeler: bij de Rabo kunnen ze de fout tenminste vrij snel goed maken zonder dat je er weken op hoeft te wachten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_52080483
Logisch toch dat iemand van de ABN je daar niet mee kan helpen?
Is automaat van ABN, is proibleem van Rabo..
Je had gelijk naar klachtennummer van RABO moeten bellen joh..

Gewoon klachtnummer bellen, storten ze gelijk je geld terug plus nog een leuk gratis reisverzekering erbij ofzo

(heb goede ervaringen met klachtenafhandeling van ABN.)
pi_52080545
Moet je maar niet bij de ABN pinnen!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52081529
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:15 schreef Mike het volgende:
Bij de ABN verwijzen ze idd standaard naar de eigen bank. Hoop bureaucratie, maar ja, wat doe je er aan?
Dat behoort iedere bank in dit geval te doen, de gastbank kan namelijk niet controleren of het wel daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven (en/of al automatisch is teruggeboekt), dus gaan ze ook geen kosten maken voor een dergelijk onderzoek.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:31:06 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_52081579
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:28 schreef 700MB het volgende:

[..]

Dat behoort iedere bank in dit geval te doen, de gastbank kan namelijk niet controleren of het wel daadwerkelijk van je rekening is afgeschreven (en/of al automatisch is teruggeboekt), dus gaan ze ook geen kosten maken voor een dergelijk onderzoek.
De gastbank kan controleren of het geld dat op je bonnetje staat wel of niet is uitgekeerd. Als jij komt vertellen dat je 50 euro niet is uitbetaald en ik zie in de automaat dat er 50 euro te veel in zit, dan is 1+1 2.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:33:34 #8
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_52081635
Is die automaat eigendom van de ABN? Dan zijn zij verantwoordelijk voor het fatsoenlijk laten functioneren van het ding, en is het in dit geval hun verantwoordelijkheid dat het goed komt. Althans, zo zie ik het.

En dat het voor de Rabo makkelijker zou zijn om te controleren, of wat dan ook, dat kan wel. Laat ABN dan even met de Rabo bellen om de boel te verifiëren.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_52081642
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:31 schreef Mike het volgende:
De gastbank kan controleren of het geld dat op je bonnetje staat wel of niet is uitgekeerd. Als jij komt vertellen dat je 50 euro niet is uitbetaald en ik zie in de automaat dat er 50 euro te veel in zit, dan is 1+1 2.
De gastbank kan echter niet controleren of de eigen bank het geld al automatisch heeft teruggestort danwel zal gaan storten. Ook kan de gastbank niet controleren of het wel jouw 50 euro is die nog in de automaat zit.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
  Moderator vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:38:35 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_52081743
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 19:33 schreef 700MB het volgende:

[..]

De gastbank kan echter niet controleren of de eigen bank het geld al automatisch heeft teruggestort danwel zal gaan storten. Ook kan de gastbank niet controleren of het wel jouw 50 euro is die nog in de automaat zit.
Zo'n correctie gebeurt dan ook nooit meteen, maar bv na 2 dagen. Er is vrij makkelijk te zien wiens geld er is blijven zitten. Bij de bank waar ik werkte werden zo regelmatig problemen met ABN-klanten afgehandeld en dat scheelde veel tijd en geld omdat je een heel traject overslaat.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:00:12 #11
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_52094734
Nouja hoe dan ook, het kan natuurlijk zo zijn dat dit het protocol is bij ABN... ik vind het absurd, maar als het zo is kan zo´n helpdesk miep er ook weinig aan doen... toch vind ik het wel opmerkelijk dat mij eerst verteld wordt dat het netjes geregeld zou worden. Alle gegevens genoteerd etc... van een helpdesk medewerker mag je wel wat meer kennis van zaken verwachten... ik bedoel, waar moet je anders terecht?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:57:07 #12
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_52096817
Ik zou die Digitenne crap meteen maar terugsturen. Wat een kutzooi is dat zeg, die antenne van me staat zowat buiten het raam en nog stoort dat ding als een modderfokker. En laat ik maar niet beginnen over het lage aanbod aan kanalen (geen Comedy Central )
It's about being boss, not being the boss...
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 14:45:17 #13
132262 EsDe
Frituurkoning
pi_52097589
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 13:57 schreef T3rr0r het volgende:
Ik zou die Digitenne crap meteen maar terugsturen. Wat een kutzooi is dat zeg, die antenne van me staat zowat buiten het raam en nog stoort dat ding als een modderfokker. En laat ik maar niet beginnen over het lage aanbod aan kanalen (geen Comedy Central )
Zojuist langsgegaan bij primafoon en de hele meuk maar zelf gehaald...

Moet zeggen, ziet er prima uit hier..! beeld is duidelijk scherper dan met het oude (analoge) signaal, geluid ook prima.

Niet veel kanalen inderdaad, maargoed daar hebben we dan weer dtv van UPC voor

*overigens nu wel prima service en duidelijke benadering/uitleg. Net zoals in het verleden... Voortaan toch maar met m'n luie reet langsgaan dus ipv dat online bestellen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')