ABN Eind Juni geld opgenomen bij een geldautomaat van de ABN Amro...echter kreeg ik het geld niet uitgekeerd, enkel een transactiebonnetje (Terwijl ik op 'nee' daarvoor had gedrukt)... goed, kennelijk een storing in de machine... thuis aangekomen bleek dat het geld wél afgeschreven was van mijn rekening.
dag erna gelijk langsgegaan bij zo'n helpdesk-muts, verhaal uitgelegd, transactiebonnetje voor haar neus gelegd en alle gegevens genoteerd. ID kaart gekopieerd, tel. nr opgeschreven etc. etc... ik zou het geld binnen 10 dagen geretouneerd krijgen. Afijn.
![]()
ruim 4 weken later (vandaag) nog steeds geen geld terug. Dus weer langsgegaan bij die tievushelpdesk van ze.
Ik aan zo'n blonde doos het verhaal opnieuw uitleggen, zeggen dat ik ruim 4 weken wel erg lang vond duren als er hooguit 10 dagen tegen mij verteld wordt... vervolgens vraagt ze mijn rek. nr... ik geef haar dat, zegt ze vervolgens dat ik geen rekening(en) heb lopen daar. Ja muts dat weet ik zelf ook wel
![]()
(Trouw Rabobank klant
![]()
)
En omdat ik geen rekening daar heb lopen (Wel jarenlang gehad vroeger), heb ik pech en kan/mag ik geen klacht indienen, terwijl het toch echt een ABN pinautomaat betrof... of ik maar op wil tieven naar de rabobank... dan zou rabobank de klacht wel doorsturen naar ABN. Lekker is dat, als ik dus wel een rek. had lopen daar had ze wel iets voor me kunnen betekenen...
Bovendien vind ik het raar dat ik de vorige keer al mijn gegevens kon achterlaten en dat gezegd werd dat het wel vaker voorkwam en dat ik binnen 10 dagen m'n poen terug zou krijgen... lekker incapabel zooitje daar
KPNHeeft m'n pa vorige week digitenne aangevraagd... via internet. zou het zooitje binnen 2 dagen thuisbezorgd worden. 2 dagen later niks, echter wel een keurige brief. er was grote vraag naar die meuk, moeilijk aan te slepen... zou nu een week later bezorgd worden. Okay, kan gebeuren. Vervolgens (vandaag) opnieuw een brief gekregen met de contractgegevens. blijkbaar zou m'n pa de ontvanger gehuurd hebben, wat 3 euro p/maand kost... terwijl er op het printje ter bevestiging van de online bestelling toch echt koop staat voor 89 euro ipv huren) en gaat het contract v.a. de 31e in. Dit terwijl het spul dus níet geleverd is de 31e. Way 2 go KPN!
Opgebeld, doorverwezen naar afdeling 'huur'... na een heel verhaal en gekloot moet m'n pa maar zelf langs primafoon gaan, het pakket in de winkel kopen, daarna de bon opsturen naar KPN (welke afdeling? KPN nederland? lekker vaag) en vervolgens, volgende week als die teringzooi bezorgd wordt het pakket aan de deur weigeren... met een beetje geluk zouden we dan later een keer die 89 euro voor het apparaat terugkrijgen... waar ik dus niet echt vanuit ga
Samenvatting (Luie hond!)ABN is klote, wat ik jaren geleden al wist, en wat nu dus weer bevestigd wordt, zijn het een stel matig opgeleide sufkutten bij elkaar
KPN valt zwaar tegen, jarenlang tevreden klant geweest voor diverse zaken zonder enig gezeik...m'n kpn, wat doe je