abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52078061
Echt een domme gast is hij.

http://www.youtube.com/watch?v=4FJFKRCB1Bs&mode=user&search=

Kijk zelf maar. Hij geeft de politie de schuld van z'n boete.
pi_52078134
.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_52078198
mompelt iets over steen enzo...
pi_52078304
HAHA "hele week gewerkt, al die geld gaat naar joelie"
٩๏̯͡๏)۶
pi_52078408
herkenbaar
Ben ik trouwens de enige die dit niet zo grof vind? Die rijstijl valt toch nog best mee, een vriend van me (en ikzelf) rijden ook altijd zo... Hij heeft nergens een gevaarlijke situatie veroorzaakt.

(alleen die uitvluchtjes zou ik niet mee komen)
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_52078541
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Athmozz het volgende:
herkenbaar
Ben ik trouwens de enige die dit niet zo grof vind? Die rijstijl valt toch nog best mee, een vriend van me (en ikzelf) rijden ook altijd zo... Hij heeft nergens een gevaarlijke situatie veroorzaakt.

E-?
pi_52078637
quote:
herkenbaar

stoere jongen jij

En die ene jonge is een arme jongen snap je
pi_52078650
Dat ze mensen die te snel rijden 'wegmisbruikers' noemen is toch wel weer enorm triest van het programma.
Voor die benaming komen mensen die niet in hun spiegels kijken, hun auto plots naar de linkerrijstrook pleuren en met 1 km/h meer dan de auto die ze inhalen harder rijden meer in aanmerking.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:33:58 #9
173589 Shnees
gemolken geitjes!!
pi_52078843
"Zie je wel in wat voorn strontbak ik rij?" "Eén van die boetes is al veel meer dan deze auto, snap je?"
arme jongen zou dus netter rijden als hij een vette sportauto had?
Nibbles!! :D
pi_52078957
quote:
herkenbaar

Weet je wat het is met die mongolen zoals jij en die vriend van je.
Het gaat alleen maar goed omdat de rest van de weggebruikers WEL goed oplet en zich aan de regels houd. Ik heb al tig keren meegemaakt dat mensen debiele acties uithalen op de weg en dat het goed gaat, maar als ik op dat zelfde moment een soortgelijke actie uithaalde lagen er een hoop mensen in de kreukels.

Voorbeeld:
Inhalen op een weg waar het eigenlijk helemaal niet kan/mag. Ik zie dan in de verte iemand de aankomende auto inhalen en rem dan maar iets af, daardoor gaat het goed. Als ik net als deze debiel ga te hard ga rijden dan klap ik er vol op ja.

samenvatting: mensen die denken te kunnen rijden maar het gaat eigenlijk alleen maar goed omdat de rest van de mensen goed uitkijkt.
pi_52078963
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef OldJeller het volgende:
Dat ze mensen die te snel rijden 'wegmisbruikers' noemen is toch wel weer enorm triest van het programma.
Voor die benaming komen mensen die niet in hun spiegels kijken, hun auto plots naar de linkerrijstrook pleuren en met 1 km/h meer dan de auto die ze inhalen harder rijden meer in aanmerking.
Heb jij het filmpje gezien? Het is prima dat ze deze gek hebben aangehouden. Dat de boete maar heel hoog mag zijn
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_52078988
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:25 schreef GambinoT het volgende:
En die ene jonge is een arme jongen snap je
En dan? Als je je niet aan het verkeersreglement houdt weet je dat je vroeg of laat wel eens een boete in de bus krijgt, dus moet je niet komen klagen dat je maar een arme jongen bent. Als je te arm bent om de boete's te betalen, rijd dan gewoon reglementair.
pi_52078990
pi_52078992
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef McGilles het volgende:

[..]

Het gaat alleen maar goed omdat de rest van de weggebruikers WEL goed oplet en zich aan de regels houd. Ik heb al tig keren meegemaakt dat mensen debiele acties uithalen op de weg en dat het goed gaat, maar als ik op dat zelfde moment een soortgelijke actie uithaalde lagen er een hoop mensen in de kreukels.

Voorbeeld:
Inhalen op een weg waar het eigenlijk helemaal niet kan/mag. Ik zie dan in de verte iemand de aankomende auto inhalen en rem dan maar iets af, daardoor gaat het goed. Als ik net als deze debiel ga te hard ga rijden dan klap ik er vol op ja.

samenvatting: mensen die denken te kunnen rijden maar het gaat eigenlijk alleen maar goed omdat de rest van de mensen goed uitkijkt.
Dat zeg je prima.
pi_52079065
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:38 schreef okkie-man het volgende:

[..]

Heb jij het filmpje gezien? Het is prima dat ze deze gek hebben aangehouden. Dat de boete maar heel hoog mag zijn
Nee, maar ik had het over het algemeen. Ik bedoel, mensen die gaan inhalen bij een doorgetrokken streep, door rood rijden, over verdrijvingsvlak rijden of gewoon te hard rijden binnen te bebouwde komen verdienen het om aangehouden te worden.
Maar ik vind het altijd zo kinderachtig om mensen die op een lege snelweg 130 km/h rijden aan te houden, let dan liever op die mensen die ik eerder had beschreven, daar krijg je de ongelukken van op de snelweg, amateuristische, onervaren, onbekwame, onoplettende bestuurders.
pi_52079152
quote:
Wat doet hij volgens jou dan mis?
- zonder gordel is inderdaad fout, maar daarmee brengt hij anderen niet in gevaar, daar kan ik nog mee leven
- hij geeft goed door aan een rood licht om voor die vrachtwagens uit te komen via het verkeerde vak. daarmee brengt hij niemand in gevaar; een geladen vrachtwagen steek je met een persoonswagen nl gemakkelijk voorbij. De keer dat ze hem volgen kan zelfs die politiewagen mee dezelfde overtreding maken, dus is er meer dan ruimte zat voor de persoon die rechts staat.
- hij rijdt rond de 110 waar je 80 mag, niet eens zoveel te snel dus. Op een dergelijke baan kan je makkelijk richting de 140/150 als er niemand voor je zit. Hij houdt het dus nog behoorlijk.
- op het punt dat hij op die "helling" inhaalt heeft hij al een veel beter zicht op de aankomende weg, aangezien hij zelf al wat hoger staat. Als die agenten op dezelfde hoogte staan zie je dat hij best wel genoeg zicht heeft om er voorbij te gaan, en anders gewoon terug remmen terug achter die auto waar je vanachter komt rijden.

Hoop overtredingen, maar geen echt gevaarlijke. Ik probeer ook niet te zeggen dat het onterecht is dat hij tegengehouden wordt, verre van. De overtredingen zijn er wel degelijk, maar een echt "zware" straf moet hij volgens mij niet krijgen.
- Zonder gordel = 50¤
- Voorsteken aan rood licht = fout tegen inhaalreglement; 150¤
- Snelheidsovertreding = 30 te snel = 200¤
- tweede fout tegen inhalen = 150¤

Met een boete van 550¤ zit je ongeveer goed vind ik, intrekken vh rijbewijs is daarvoor nog een te zware maatregel vind ik.

[ Bericht 13% gewijzigd door Athmozz op 03-08-2007 17:52:40 ]
pi_52079177
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Nee, maar ik had het over het algemeen. Ik bedoel, mensen die gaan inhalen bij een doorgetrokken streep, door rood rijden, over verdrijvingsvlak rijden of gewoon te hard rijden binnen te bebouwde komen verdienen het om aangehouden te worden.
Maar ik vind het altijd zo kinderachtig om mensen die op een lege snelweg 130 km/h rijden aan te houden, let dan liever op die mensen die ik eerder had beschreven, daar krijg je de ongelukken van op de snelweg, amateuristische, onervaren, onbekwame, onoplettende bestuurders.
Bekijk het filmpje maar eens dan ...
pi_52079245
quote:

[..]

Voorbeeld:

Goed gezegd.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:51:12 #19
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_52079289
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:42 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Verdrijvingsvlak is toch ook gewoon asfalt? Kun je prima op rijden . Binnen de bebouwde kom te hard is logisch, 50 schiet gewoon niet op .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_52079326
"Altijd moet die kut-politie mij hebben!"
"He we gaan niet schelden he! We zijn geen kut-politie!"

ahahaha
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:53:53 #21
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52079358
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:33 schreef Shnees het volgende:
"Zie je wel in wat voorn strontbak ik rij?" "Eén van die boetes is al veel meer dan deze auto, snap je?"
arme jongen zou dus netter rijden als hij een vette sportauto had?
Ja ik vond dat argument ook nogal vaag

weet je.

Ik heb me kostelijk vermaakt met dat filmpje, thnx

"Weet je hoe kankerhard ik voor dat geld heb moeten werken deze week en dat gaat nu allemaal naar julie"
Huilen dan.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:55:17 #22
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52079383
quote:
herkenbaar

Euh moet je misschien toch iets aan je rijstijl gaan doen.. vond dit tamelijk schandalig. Als iedereen zo zou rijden zou het één grote chaos worden.
Huilen dan.
pi_52079393
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:51 schreef fathank het volgende:
Binnen de bebouwde kom te hard is logisch, 50 schiet gewoon niet op .
Deze vind ik juist minder. Binnen de bebouwde kom rijd ik ongeveer de maximumsnelheid (voor zover ik eens een bord niet zien staan heb misschien, maar dat zal echt sporadisch zijn). Op gewestbanen (90) en snelwegen (120) ga ik er bijna systematisch boven, juist omdat het daar veiliger is om wat te snel te rijden dan in de bebouwde kom.

150 op de snelweg is bijna altijd perfect te doen (dat is nl ongeveer de gemiddelde snelheid vh linkervak), en op een baan waar je 90 mag iets van een 110 / 120, en je zit aan nog goed aanvaardbare waarden vind ik. In ieder geval beter dan 80 gaan rijden waar je 50 mag, terwijl daar wel kinderen kunnen rondlopen, terwijl op die grote gewestbanen er niet ineens een kind zal opduiken.
pi_52079429
Als alle golf 2 rijders met petje nou hun mond eens houden, dan wordt dit topic nog wat.

Regels zijn regels, en een max. snelheid van bv 80 staat er niet voor niets. De agent zei toch "dit is een gevaarlijke weg"Dus geen weg om 150 op te rijden.

Ik probeer hier niet de moraalridder te zijn, rijd zelf ook heus wel eens te hard, alleen het a-sociale weggedrag van mensen daar kan ik me soms erg aan irriteren.

Tuurlijk iedereen maakt fouten in het verkeer, maar wat deze persoon voor rare capriolen uithaald slaat toch nergens op? Neem nou het links voorsorteren om rechtdoor te gaan. Jammer dat daar geen camera staat.
pi_52079461
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 17:46 schreef Athmozz het volgende:

[..]

Wat doet hij volgens jou dan mis?
- zonder gordel is inderdaad fout, maar daarmee brengt hij anderen niet in gevaar, daar kan ik nog mee leven
- hij geeft goed door aan een rood licht om voor die vrachtwagens uit te komen via het verkeerde vak. daarmee brengt hij niemand in gevaar; een geladen vrachtwagen steek je met een persoonswagen nl gemakkelijk voorbij. De keer dat ze hem volgen kan zelfs die politiewagen mee dezelfde overtreding maken, dus is er meer dan ruimte zat voor de persoon die rechts staat.
- hij rijdt rond de 110 waar je 80 mag, niet eens zoveel te snel dus. Op een dergelijke baan kan je makkelijk richting de 140/150 als er niemand voor je zit. Hij houdt het dus nog behoorlijk.
- op het punt dat hij op die "helling" inhaalt heeft hij al een veel beter zicht op de aankomende weg, aangezien hij zelf al wat hoger staat. Als die agenten op dezelfde hoogte staan zie je dat hij best wel genoeg zicht heeft om er voorbij te gaan, en anders gewoon terug remmen terug achter die auto waar je vanachter komt rijden.

Hoop overtredingen, maar geen echt gevaarlijke. Ik probeer ook niet te zeggen dat het onterecht is dat hij tegengehouden wordt, verre van. De overtredingen zijn er wel degelijk, maar een echt "zware" straf moet hij volgens mij niet krijgen.
- Zonder gordel = 50¤
- Voorsteken aan rood licht = fout tegen inhaalreglement; 150¤
- Snelheidsovertreding = 30 te snel = 200¤
- tweede fout tegen inhalen = 150¤

Met een boete van 550¤ zit je ongeveer goed vind ik, intrekken vh rijbewijs is daarvoor nog een te zware maatregel vind ik.
Ik kan hier een hele discussie van maken maar ik bespaar die tijd, het komt er gewoon op neer dat deze persoon de regels totaal aan z'n laars lapt en meerdere overtredingen maakt en dus vind ik rijbewijs invorderen de terecht goede straf. Soms is gewoon de maat vol als je meerdere onnodige en domme dingen doet in het verkeer. Het hoeft maar 1x mis te gaan en dan is het al raak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')