Noem eens een paar van die toevalligheden..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef Filay het volgende:
Ik ben de hoofdrolspeler in de Truman show
Er zijn de laatste weken zoveel toevalligheden en vreemde dingen, dat kan echt geen toeval zijn, dus jullie zijn allemaal acteurs en ik zit in de Truman Show maar dan met Filay. Klacht: Vuige acteurs die net doen of ze echte personen zijn.
jullie allemaal.
Mijn vriendin die al een week of 2, 3 dat kutlied van Jeroen van der Boom luistert, ik had er nog nooit van gehoord. Het gaat uit tussen ons en de volgende dag zitten er tig lui op MSN naar dat kutlied te luisteren terwijl ze die functie normaal nooit gebruiken...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Noem eens een paar van die toevalligheden..
je bent al pauper als je msn gebruiktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Filay het volgende:
[..]
Mijn vriendin die al een week of 2, 3 dat kutlied van Jeroen van der Boom luistert, ik had er nog nooit van gehoord. Het gaat uit tussen ons en de volgende dag zitten er tig lui op MSN naar dat kutlied te luisteren terwijl ze die functie normaal nooit gebruiken...
Of heb ik gewoon paupers in mn msn lijst?
Je geeft zelf een beetje het antwoord al.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Filay het volgende:
[..]
Mijn vriendin die al een week of 2, 3 dat kutlied van Jeroen van der Boom luistert, ik had er nog nooit van gehoord. Het gaat uit tussen ons en de volgende dag zitten er tig lui op MSN naar dat kutlied te luisteren terwijl ze die functie normaal nooit gebruiken...
Het is inderdaad frapant dat opblaaspoppen tegenwoordig een gehoor hebben.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef Filay het volgende:
[..]
Daar moest je lang over nadenken Albert.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Het is inderdaad frapant dat opblaaspoppen tegenwoordig een gehoor hebben.
Ten eerste, het is Albertooo. En ten tweede, ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Filay het volgende:
[..]
Daar moest je lang over nadenken Albert.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Jegorex het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=nDCQtHygN1A
deze?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:54 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ten eerste, het is Albertooo. En ten tweede, ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |