Falen is een groot woordquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:40 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Als je nu niet gefaald had, had je geen klaagbaak-topique hoeven te openen
Tevens mênnus FIPO.
Wat ga je nu doen, waarde Ananas c.q. ET-pwner?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Falen is een groot woord![]()
Ik leg de schuld neer bij de geringe voorbereiding die ik over de studie heb gehad
Europese Studies, kan ik gaan uitzoeken waarom dat Polen altijd laggen en cheaten in ETquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:43 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Wat ga je nu doen, waarde Ananas c.q. ET-pwner?
Zou misschien wel makkelijker zijn maarja, Ajaxquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef BrauN het volgende:
Kom dan ook gewoon naar de UvT, vuile landverrader.
De KUT zul je bedoelen! Nee gek, kom naar Maikuuulcity en studeer aan de Loller UM!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:46 schreef BrauN het volgende:
Kom dan ook gewoon naar de UvT, vuile landverrader.
Mennus tanken doede gij mar lekker bij d'n Total/Shell/BP (doorhalen wat niet van toepassing is).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:48 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zou misschien wel makkelijker zijn maarja, Ajax![]()
Is dit tevens een uitnodiging om een keer mênnus te tanken?![]()
Jongen, bij de friettent hier om de hoek van zo'n Palestijn ofzo staat zelfs ''Friet'' op de bordenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mennus tanken doede gij mar lekker bij d'n Total/Shell/BP (doorhalen wat niet van toepassing is).
Zeg eens eerlijk, als jij in Amsterdam een frietje wil, bestel je dan een 'patatje'? Ja he!? Wedden?
El Presidente Bendeleider lijkt me de juiste persoon om dergelijke evenementen op poten te zetten. Ik kan er geen uitspraken over doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:55 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Wanneer is dan de grote Bier-Frituur-en-Jodelhits bijeenkomst, De_Ananasz0r und BrauN?
Hij moet het snel regelenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
El Presidente Bendeleider lijkt me de juiste persoon om dergelijke evenementen op poten te zetten. Ik kan er geen uitspraken over doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |