Sinds een weekje of 2 doe ik vakantiewerk bij een biologische bakker.
![]()
Allemaal leuk en aardig,maar sinds begin deze week heb ik een nieuwe collega-vakantiemedewerker. Dit meisje (26 jaar, ben zelf 25) vraagt veel aandacht: ze blijft maar doorpraten
![]()
In de pauze gaat ze (natuurlijk) bij me zitten en snijd elk onderwerp aan die haar te binnen schiet. Erg vervelend en vermoeiend, vooral als ik aan het werk ben. Ik zoek weinig oogcontact en hou mijn antwoorden altijd kort en bondig. Ik heb desinteresse dus.
Feit is nu alleen dat ze dik, getrouwd en ook een kind heeft. Daarom heb ik geen behoefte om een zodanige band te creëren wat ik normaal met meisjes van 26 zou willen doen
![]()
! Het is dus geen MILF
![]()
Omdat wij altijd tegelijk pauze hebben, moeten we dus wel bij elkaar gaan zitten. Er is geen vluchtroute. We hebben maar èèn kantine. Vandaag had ik er voor gekozen om bewust het krantje te gaan lezen, en geen aandacht aan haar te besteden. Er vielen pijnlijke stiltes aan haar kant, dat kan niet anders. Deze duurde overigens niet langer dan vijf seconden, want toen sneed ze weer een nieuw onderwerp aan. Zomaar uit het niets. Ik probeer het de hele week al te laten merken, maar hoe kom je er in godsnaam vanaf?