abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52076263
Ik snap dat sommige kindvriendelijke films worden nagesynchroniseerd.
Ik ben zelf ook even kind geweest en toen vond ik het ook fijn dat ik al films kon bekijken voordat ik vloeiend kon lezen..

Maar dat ik, op het moment dat ik de nieuwste Pixar wil gaan bekijken, moet ontdekken dat die hier alleen met de stemmen van Michiel Huisman en Terence Schreurs draait, en dat ik dus af moet reizen naar een leuk nabijgelegen dorpje als ik de film wel wil zien zoals ie bedoeld is, vind ik toch vrij apart..

En dan zullen we het nog maar niet hebben over de nederlandstalige trailers voor de Simpsons op tv
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 16:11:54 #2
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_52076661
ja kut-kids leer engels of leer lezen

dat talent en humorloos volk dat hier altijd wordt ingezet voor die synchronisatie
verschrikkelijk
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:27:41 #3
23723 NathaN
Gay minds think alike
pi_52078697
Mag ik mij hier bij aansluiten?
Niet dat ik per definitie problemen heb met nasynchronisatie, maar wel als ik gedwongen word ernaar te kijken door een mutserige distributeur/bioscoopprogrammeur die niet doorheeft dat er een flink publiek is vdat die films gewoon the way God intended wil zien.

En ik wil eigenlijk meteen van de gelegenheid gebruik maken om die prutsers van ondertitelaars een schop onder de kont te geven. Leer luisteren, wees eens creatief en leer gvd eens grammatica! Zo moeilijk is het niet...

Damn, dat lucht op.
Waar het hart vol van is, stroomt door de aderen.
pi_52078721
Inderdaad, laat die kutkinderen voor de verandering eens wat leren.
Als ze Harry Potter echt zo geweldig vinden dan zorgen ze wel dat ze het verhaal begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')