Loenst ze nou of ligt het aan mij?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Pietklaaso het volgende:
Naja dat dus![]()
TS begint :
[afbeelding]
Hijs heul mooi
* Hoi_Piepeloi zit te denken over een doodverwensing met een heul nare ziektequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Loenst ze nou of ligt het aan mij?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Loenst ze nou of ligt het aan mij?
Helaas heb ik geen foto van jouw rotkopquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:53 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Schele isset!!!
![]()
maar ze is wel zo
!!!!
Nee, serieus. Anders moet je even langs de oogarts gaan, ik had vroeger ook last van ongecontroleerde oogbewegingen, nu gelukkig niet meer.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:52 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
* Hoi_Piepeloi zit te denken over een doodverwensing met een heul nare ziekte![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Nee, serieus. Anders moet je even langs de oogarts gaan, ik had vroeger ook last van ongecontroleerde oogbewegingen, nu gelukkig niet meer.
Je hoeft er niet voor te schamen hoor, hebben zat mensen last van. Beter dat je het laat onderzoeken voordat je dadelijk echt helemaal scheel gaat kijken. Die jongen links van jou bijvoorbeeld, als ik scheel kijk ziet die er idd ook wel aantrekkelijk uit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]! Nein ging alleen fout op foto ff
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je hoeft er niet voor te schamen hoor, hebben zat mensen last van. Beter dat je het laat onderzoeken voordat je dadelijk echt helemaal scheel gaat kijken. Die jongen links van jou bijvoorbeeld, als ik scheel kijk ziet die er idd ook wel aantrekkelijk uit.
Je hebt nu echt officeel me topic verpestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij kon inderdaad een goede pijpbeurt geven![]()
Geloof ik gelijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hij kon inderdaad een goede pijpbeurt geven![]()
* Hoi_Piepeloi voelt zichzelf opeens heul gelukkigquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Je hebt nu echt officeel me topic verpest![]()
Verdomme!
een topic met zoveel Potentie!
en dan zoeeen kut post wat niemand weten wilje word bedank
![]()
![]()
Jij kon het anders ook goed heurquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Je hebt nu echt officeel me topic verpest![]()
Verdomme!
een topic met zoveel Potentie!
en dan zoeeen kut post wat niemand weten wilje word bedank
![]()
![]()
Ik ben je vader niet ....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jij kon het anders ook goed heur![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik ben je vader niet ....
ik doe daat niet aan
Oom Klaas ?!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:11 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Ik ben je vader niet ....
ik doe daat niet aan
Don't fuck with BaaijGuardian!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:50 schreef Pietklaaso het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |