suffe opmerking.. ik sta altijd voor anderen klaar..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Mensen die verwachten dat anderen zomaar voor hen klaarstaan
Ik zoek nog een 5de man voor mijn 5-man team in Wow Arenaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:43 schreef BereNDD het volgende:
suffe opmerking.. ik sta altijd voor anderen klaar..
zeg maar wat ik moet doen
Ik heb lekker 6 man, en ik ga jullie allemaal de dood intoveren met mijn hotkeys en andere uberleete dingen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een 5de man voor mijn 5-man team in Wow Arena
Mooie vriend heb je inderdaad, misschien een Pay-card van WoW hem kado doen voor het helpen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef Aibmi het volgende:
Nou, mijn pa gaat nu weg van zijn werk om mij te helpen.
Ben straks wel weer terug![]()
Maar je wilt wel in mijn team....ik zag je in het spel wel geilen op mijn uberl33te nightelvinnetje Leggolaaassquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:47 schreef Sebasser het volgende:
Ik heb lekker 6 man, en ik ga jullie allemaal de dood intoveren met mijn hotkeys en andere uberleete dingen.
ohja, en alles wat ik heb is epic. schijnt goed te zijn.
Wil je nou die vriend bedanken voor het niet-helpen?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:48 schreef DarkManta het volgende:
[..]
Mooie vriend heb je inderdaad, misschien een Pay-card van WoW hem kado doen voor het helpen?
Kijk maar uit hoor, ik ben GM, en ik heb zoeen -Kill all- commando.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Maar je wilt wel in mijn team....ik zag je in het spel wel geilen op mijn uberl33te nightlevinnetje Leggolaaass
Ben ik het wel mee eenschquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:44 schreef T3rr0r het volgende:
Gôh, da's wel kankertriest idd. Eigenlijk moet je die gast nooit maar dan ook nooit meer bellen (dus ook niet voor leuke dingen). En als hij dan eens vraagt, 'hey, waarom word ik nooit meer gebeld als we iets leuks gaan doen?' kan je mooi zeggen: 'Ik dacht dat je weer aan het WoW'en was. Dat vind je blijkbaar belangrijker dan normaal contact'
PWNED!
Woooowww...r3speC3T!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:50 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijk maar uit hoor, ik ben GM, en ik heb zoeen -Kill all- commando.
Ok, eerst even het spel kopen..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Ik zoek nog een 5de man voor mijn 5-man team in Wow Arena
Jah maar dan met een cynisch ondertoontje, de volgende keer als hij hulp nodig heeft hem ook laten barsten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wil je nou die vriend bedanken voor het niet-helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |