Dan nog.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:14 schreef Olep het volgende:
Die vrouwen zijn vast beter in voetbal dan jij.
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef ruud_fr het volgende:
als ze Zweden laten zien piep je wel anders
Niet gezien.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef Olep het volgende:
hehe, jij hebt vast een bekend topic op fok! gezien ruud_fr.
Haha, sufferd, leuk woord.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sufferd ga eens een leven zoeken. Laat mensen in hun waarden. Die dames dollen jou als een dolle.
Zoek maar eens op een fok!, er is ergens een topic over zweedse vrouwen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef valek het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Sufferd ga eens een leven zoeken. Laat mensen in hun waarden. Die dames dollen jou als een dolle.
Dat zijn worden echte vrouwen, en die gaan helaas niet voetballen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:23 schreef Olep het volgende:
[..]
Zoek maar eens op een fok!, er is ergens een topic over zweedse vrouwen.
geopend zelfsquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef Olep het volgende:
hehe, jij hebt vast een bekend topic op fok! gezien ruud_fr.
Gelukkig zijn vrouwen er niet om jou gelukkig te makenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:20 schreef valek het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Die vrouwen hebben geen tieten. En verder, ze komen niet vrouwelijk op me over. En ikzelf houd van vrouwen die vrouw zijn.
Klopt, vrouwen zijn niet te vertrouwen, maar dat is een andere discussie.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:35 schreef Rizzy-Li het volgende:
[..]
Gelukkig zijn vrouwen er niet om jou gelukkig te maken
Je praat een beetje ouderwets whahahaha whuhuhu
*Vrije trapt een kalender naar je*
ik ga niet dat hele topic nalezenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:33 schreef valek het volgende:
[..]
En ben jij het met me eens in dat topic?
KLacht,quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:07 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik ga niet dat hele topic nalezen
vertel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |