Tsja, dat ligt eraan wat je gewend bent, hè. Voor mij klinkt patat dan weer vies en week.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Kreupelhout het volgende:
Patatje
Patatje met
Patatje oorlog
Patatje pinda
Patatje speciaal...
Klinkt toch niet lekker als je een friet oorlog bestelt...
Frietsaus om precies te zijn.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:12 schreef hugecooll het volgende:
Sjongejonge, vrijwel iedereen bestelt op zijn minst 1 saus bij zijn friet waarvan mayonaise de meest gevraagde is, zo vreemd is zijn vraag dus niet...
Dat zeg ik toch niet, snotjong.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:17 schreef Seneca het volgende:
[..]
True. Helaas zijn er NOG ergere imbecielen die denken dat de :S smiley een uitvinding is van MSN.
Helaas geeft de van Dale je ongelijk:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:49 schreef BrauN het volgende:
[..]
Maar het is verschrikkelijk misleidend en dus klantonvriendelijk.
Die gele gebakken pinnen zijn frieten en dat heet geen patat. Een patat is een hele aardappel en die wil je toch niet? Wanneer leren ze het nou eens.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef djenneke het volgende:
Doe gewoon eens een keertje lief joh!
Jij bent ook wel lief hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:33 schreef djenneke het volgende:
Doe gewoon eens een keertje lief joh!
Ik had het dan ook tegen TSquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief hoor.![]()
Maar TS verdient geen lieve reacties als hij het eerzame beroep van frietbakker belachelijk maakt, door deze hardwerkende mensen uit te schelden voor achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
10 vd 12 provincies zeggen patatquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:36 schreef Pool het volgende:
[..]
Jij bent ook wel lief hoor.![]()
Maar TS verdient geen lieve reacties als hij het eerzame beroep van frietbakker belachelijk maakt, door deze hardwerkende mensen uit te schelden voor achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
Hier zeggen we gewoon friet hoor, we zijn geen Belgenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 vd 12 provincies zeggen patat![]()
2 provincies die net zo goed bij belge en duitsland konden horen roepen friet
patat dus
Wel net de enige 2 provincies waar ze die dingen een beetje kunnen bakken. Maar noemen jullie je eigen slappe zooi maar patat hoor.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
10 vd 12 provincies zeggen patat![]()
2 provincies die net zo goed bij belge en duitsland konden horen roepen friet
patat dus
mijn patatten zijn nooit slapquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:42 schreef Pool het volgende:
[..]
Wel net de enige 2 provincies waar ze die dingen een beetje kunnen bakken. Maar noemen jullie je eigen slappe zooi maar patat hoor.![]()
Leer jij juist maar Nederlands aap, een aardappel heet hier nog altijd een aardappel, patat is Vlaams. En dus noem ik friet gewoon lekker patat, want dat lult veel fijner. Ik bedoel, "één friet met", dat klinkt toch nergens naar? Neuh.quote:
Vraag de volgende keer om friet, misschien begrijpen ze jou dan welquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:06 schreef Kreupelhout het volgende:
"Patat mayo?", wordt er dan gevraagd...
Ik bestel toch gvd wat er op het menu staat : "Patat" en niet hetgeen eronder staat "Patat met"...
Klacht: achterlijke patatbakkers met frikandellen in hun oren en krokettenvulling in hun hoofd die hun eigen menu niet kennen en iets anders van je bestelling maken.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:46 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
Leer jij juist maar Nederlands aap, een aardappel heet hier nog altijd een aardappel, patat is Vlaams. En dus noem ik friet gewoon lekker patat, want dat lult veel fijner. Ik bedoel, "één friet met", dat klinkt toch nergens naar? Neuh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |