De free record shop is a.s. maandagnacht in alle fillialen van Nederland geopend want de nieuwe cd-single word gelanceerd.
En philips komt met een nieuw reclamefilmpje met als soundtrack Biiiiiiig Philiiiiiips big big Pilips aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Elke prestatie vergt naast een dosis talent ook de nodige ondersteunig. Met het oog daaarop heeft Philips gezorgt voor een briljante assistente. De nieuwe Brilliance 2110. Deze 21"-monitor heeft de beste specificaties voor alle proffesionele toepassingen. Met een extra hoge resolutie van 1600 x 1280 beeldpunten geeft de Brilliance 2110 het scherpste en meest gedetailleerde beeld dat op dit moment voorhanden is. Zijn unieke beeldbuis sluit vervorming uit en garandeert een uitzonderlijk contrast. Bovendien zorgt de beeldfrequentie van niet minder dan 76 Hz bij een resolutie van 1280 x 1024 voor een ongeevenaarde beeldkwaliteit.
Koop Brilliance en zie uw Big Brother waarheid worden
Philips...we make things better
Ik denk trouwens dat Philips alleen de reclame voor camera's op die manier aan zal pakken. De monitoren zullen worden gebracht onder de pakkende slogan: Big Brilliance!
in ieder geval ik koop een cd leuk aandenken.
Het valt me op dat de Nederlandse marketeers en reclamebureau's nog weinig (geen?) creatieve BB-gerelateerde ideeën hebben. Natuurlijk liggen alle BB-rechten bij VOO, maar die zijn op creatieve wijze best te omzeilen. Ik kan me best een Heinekenflesje voorstellen met als tekst "Big Brother". Het zal toch niet zo zijn dat BB als naam gedeponeerd is? George Orwell zou zich omdraaien in zijn graf.
Of heb ik iets gemist? (zal best wel )
1. Afwasmiddel
2. Goed doel
Memisa maakt de
wereld beter
3. Sekslijn
nu nog harder
nog heter
4. Automerk
5. Waarschuwing
drink maar geniet
met mate