abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_200945
Uw vooruitziende Priscella meldt: over 2 weken in de hitparade met superstip gestegen........BIG BROTHER lied. Hoe dat zo...wel uit stategisch oogpunt, geldkwestie, publiciteit en.....tactisch gezien weet Big brother hier geld uit te slaan...let op mijn woorden. Dit is geldklopperij...ze weten verdomd goed waar ze mee bezig zijn de komende weken veel promotie...Rob Stenders...wijdt er een intro aan...de katten hebben weer iets mee te janken, de koeien loeien, de wolven huilen, de olifanten trompetteren, en de vogels tsjilpen mee.

De free record shop is a.s. maandagnacht in alle fillialen van Nederland geopend want de nieuwe cd-single word gelanceerd.

En philips komt met een nieuw reclamefilmpje met als soundtrack Biiiiiiig Philiiiiiips big big Pilips aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Elke prestatie vergt naast een dosis talent ook de nodige ondersteunig. Met het oog daaarop heeft Philips gezorgt voor een briljante assistente. De nieuwe Brilliance 2110. Deze 21"-monitor heeft de beste specificaties voor alle proffesionele toepassingen. Met een extra hoge resolutie van 1600 x 1280 beeldpunten geeft de Brilliance 2110 het scherpste en meest gedetailleerde beeld dat op dit moment voorhanden is. Zijn unieke beeldbuis sluit vervorming uit en garandeert een uitzonderlijk contrast. Bovendien zorgt de beeldfrequentie van niet minder dan 76 Hz bij een resolutie van 1280 x 1024 voor een ongeevenaarde beeldkwaliteit.

Koop Brilliance en zie uw Big Brother waarheid worden

Philips...we make things better

She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_200946
Radio vanmorgen geluisterd...?
She came, she saw, she read, she posted, she left

pi_200947
Moet dat perse een Philips radio zijn?

Ik denk trouwens dat Philips alleen de reclame voor camera's op die manier aan zal pakken. De monitoren zullen worden gebracht onder de pakkende slogan: Big Brilliance!

pi_200948
hmmmm, zouden ze d'r ook een boxman reclame van maken, voor op de streams?
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 12:41:00 #5
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_200949
wat gebeurd er eigelijk met het geld dat de cd gaat opbrengen en hoeveel gaat die kosten?
ik vind eigenlijk dat elk dubbeltje van elk verkochte cd in het budget van de bewoners moet komen.

in ieder geval ik koop een cd leuk aandenken.

BlondeDoos!
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 12:43:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_200950
de opbrengst van de CD gaat naar geloof ik het AIDS fonds voor nog meer condooms
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_200951
Even serieus (sorry )

Het valt me op dat de Nederlandse marketeers en reclamebureau's nog weinig (geen?) creatieve BB-gerelateerde ideeën hebben. Natuurlijk liggen alle BB-rechten bij VOO, maar die zijn op creatieve wijze best te omzeilen. Ik kan me best een Heinekenflesje voorstellen met als tekst "Big Brother". Het zal toch niet zo zijn dat BB als naam gedeponeerd is? George Orwell zou zich omdraaien in zijn graf.

Of heb ik iets gemist? (zal best wel )

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_200952
Toch leuk die ster-blokjes
van tegenwoordig

1. Afwasmiddel
2. Goed doel
Memisa maakt de
wereld beter
3. Sekslijn
nu nog harder
nog heter
4. Automerk
5. Waarschuwing