quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef Apokalypse het volgende:
De IB groep![]()
Ik had studiefinanciering aangevraagd 2 maanden terug.
Ik had toen een paar weken terug nog niks gehoord dus ging ik hun helpdesk mailen waar die financiering bleef.
Hadden ze hem niet ontvangen terwijl dat toch duidelijk bij mijn IB-groep te zien was.
Moest ik hem opnieuw aanvragen waar weer 2 maanden in gaat zitten om hem te behandelen.![]()
quote:
Kut groningse postbode?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
De seinen werken niet!: 'Kut NS!' (Terwijl Pro-rail de seinen regelt)
Je wordt geflitst: 'Kut Politie/paal!' (Terwijl je zelf degene bent die te hard rijdt)
Je IB-envelop raakt zoek: 'Groningen kutstad!' (Uhmmm... huh?)
Kut postkamer van de IBGquote:
(Jeroen van Merwijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef Olep het volgende:
Kut, kut, kut en nog een keertje kut. En als het een keer niet kut is dan is het kloten.
Identieke situatie bij mij, maar dan biologie vervangen door bio-medische wetenschappen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef EricT het volgende:
Ik ben dus uitgeloot voor geneeskunde en had als tweede keuze biologie opgegeven. Nu kijk ik vanmorgen op IB-groep en zie ik daar staan dat ik mee aangemeld heb voor geneeskunde, maar afgewezen ben...verder niets...EricT is dus studieloos volgens mijn IB-groep![]()
Dat terwijl de stapels papieren die ik elke week van IB krijg, wel zeggen dat ik biologiestudent word ""
Dus, bel ik net de IB-groep, moet ik eerst 10 minuten luisteren naar Groningse kerkklokken en een ruisende radio met voetbaluitslagen ofzo om daarna te horen te krijgen dat mijn gegevens niet juist verwerkt zijn en dat de wijziging nog 4 weken kan duren.![]()
Klacht: IB-groep an sich :'(
ik ook, dus voor de RUG ben ik wel al ingeschreven. Mag ook zo'n leuke RUG trui en sportabboquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:23 schreef pmdomela het volgende:
[..]
Identieke situatie bij mij, maar dan biologie vervangen door bio-medische wetenschappen.
Idd behoorlijk irritant, gelukkig heb ik de papieren van de faculteit biologie van de UVA al ontvangen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |