abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52072689
Ik ben dus uitgeloot voor geneeskunde en had als tweede keuze biologie opgegeven. Nu kijk ik vanmorgen op IB-groep en zie ik daar staan dat ik mee aangemeld heb voor geneeskunde, maar afgewezen ben...verder niets...EricT is dus studieloos volgens mijn IB-groep

Dat terwijl de stapels papieren die ik elke week van IB krijg, wel zeggen dat ik biologiestudent word " "

Dus, bel ik net de IB-groep, moet ik eerst 10 minuten luisteren naar Groningse kerkklokken en een ruisende radio met voetbaluitslagen ofzo om daarna te horen te krijgen dat mijn gegevens niet juist verwerkt zijn en dat de wijziging nog 4 weken kan duren.

Klacht: IB-groep an sich :'(
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 14:08:39 #2
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_52073168
De IB groep
Ik had studiefinanciering aangevraagd 2 maanden terug.
Ik had toen een paar weken terug nog niks gehoord dus ging ik hun helpdesk mailen waar die financiering bleef.
Hadden ze hem niet ontvangen terwijl dat toch duidelijk bij mijn IB-groep te zien was.
Moest ik hem opnieuw aanvragen waar weer 2 maanden in gaat zitten om hem te behandelen.
pi_52073420
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:08 schreef Apokalypse het volgende:
De IB groep
Ik had studiefinanciering aangevraagd 2 maanden terug.
Ik had toen een paar weken terug nog niks gehoord dus ging ik hun helpdesk mailen waar die financiering bleef.
Hadden ze hem niet ontvangen terwijl dat toch duidelijk bij mijn IB-groep te zien was.
Moest ik hem opnieuw aanvragen waar weer 2 maanden in gaat zitten om hem te behandelen.
typisch
pi_52073486
Komt door Groningen.
Groningen is echt kut!.
pi_52073727
Mijn vriend wilde een OV-vergoeding ipv een OV-kaart.
Binnen een week de bevestiging in de bus.

Het kan dus wel snel.
Redelijk uitzonderlijk.
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52073886
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:18 schreef HenkieVdV het volgende:
Groningen is echt kut!.
You are not a beautiful and unique snowflake. You are the same decaying organic material as everyone else.
Choose sitting on that couch watching mind-numbing sprit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth.
pi_52074356
De seinen werken niet!: 'Kut NS!' (Terwijl Pro-rail de seinen regelt)
Je wordt geflitst: 'Kut Politie/paal!' (Terwijl je zelf degene bent die te hard rijdt)
Je IB-envelop raakt zoek: 'Groningen kutstad!' (Uhmmm... huh?)
Zus van -Magnolia- *O*
pi_52074409
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
De seinen werken niet!: 'Kut NS!' (Terwijl Pro-rail de seinen regelt)
Je wordt geflitst: 'Kut Politie/paal!' (Terwijl je zelf degene bent die te hard rijdt)
Je IB-envelop raakt zoek: 'Groningen kutstad!' (Uhmmm... huh?)
Kut groningse postbode?
pi_52074491
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:46 schreef EricT het volgende:

[..]

Kut groningse postbode?
Kut postkamer van de IBG
Zus van -Magnolia- *O*
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 15:17:29 #10
184614 Olep
Semper Fi.
pi_52075244
Kut, kut, kut en nog een keertje kut. En als het een keer niet kut is dan is het kloten.
Fuck today, it's tomorrow.
pi_52083599
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 15:17 schreef Olep het volgende:
Kut, kut, kut en nog een keertje kut. En als het een keer niet kut is dan is het kloten.
(Jeroen van Merwijk )
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_52083972
IB groep
pi_52095183
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 13:52 schreef EricT het volgende:
Ik ben dus uitgeloot voor geneeskunde en had als tweede keuze biologie opgegeven. Nu kijk ik vanmorgen op IB-groep en zie ik daar staan dat ik mee aangemeld heb voor geneeskunde, maar afgewezen ben...verder niets...EricT is dus studieloos volgens mijn IB-groep

Dat terwijl de stapels papieren die ik elke week van IB krijg, wel zeggen dat ik biologiestudent word " "

Dus, bel ik net de IB-groep, moet ik eerst 10 minuten luisteren naar Groningse kerkklokken en een ruisende radio met voetbaluitslagen ofzo om daarna te horen te krijgen dat mijn gegevens niet juist verwerkt zijn en dat de wijziging nog 4 weken kan duren.

Klacht: IB-groep an sich :'(
Identieke situatie bij mij, maar dan biologie vervangen door bio-medische wetenschappen.

Idd behoorlijk irritant, gelukkig heb ik de papieren van de faculteit biologie van de UVA al ontvangen.
pi_52095511
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 12:23 schreef pmdomela het volgende:

[..]

Identieke situatie bij mij, maar dan biologie vervangen door bio-medische wetenschappen.

Idd behoorlijk irritant, gelukkig heb ik de papieren van de faculteit biologie van de UVA al ontvangen.
ik ook, dus voor de RUG ben ik wel al ingeschreven. Mag ook zo'n leuke RUG trui en sportabbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')