quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Of misschien het idee dat er minder kans is dat die mafkees zich gaat voortplanten.
Dude je typt als een vrouw.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:27 schreef Hmail het volgende:
Disclaimer: mijn eerste topic in Klaagbaak, wees lief voor me
Gisteren lekker even boodschappen gedaan, behoorlijk wat ingeslagen, alles lekker in m'n koelkast gedumpt zodat ik vanmorgen een lekker ontbijtje kon hebben.
Vanmorgen half bewusteloos koelkast open... leegIk dacht dat ik gek was, en dat ik gewoon alles nog in m'n kamer had laten staan... niet dus
Dus even via het binnenplaatsje bij m'n huisgenoot naar binnen gespiekt, die staat nogal bekend om z'n losse handjes.. staat alles daar![]()
Helaas was ie al weg, anders had ik meteen even mijn spulletjes terug geeist, maar nu mocht ik heerlijk naar mijn boodschapjes blijven kijken![]()
Zojuist even m'n huisbaas gebeld, die is er ook niet zo blij mee en gaat erachter aan, maar wat een klootzak is die huisgenoot zeg
"Lekker, welke smaak was het? Gek genoeg hoefde ik daarna geen sigaretje meer. Topspul!!"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:57 schreef Lllaura het volgende:
Leuk topic.![]()
Heeft ie trouwens niets meer over die optimel gezegd?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Hmail het volgende:
Zojuist even de huisbaas aan de telefoon gehad, maar die werkt niet zo makkelijk mee als ik had gedacht.
"Ja, ik weet dat hij medicijnen heeft, en dat zit in een papiertje verpakt, verder weet ik er niets van. Ik bel z'n begeleider wel even."
Foto heb ik even aan hem doorgestuurd, de beste man heeft totaal geen idee wat het is.
"Speed? Dat is toch niet zoiets als hennep?"
Schiet lekker op, maar even wachten wat die begeleider van die gast terug zegt
En die snuift ie op met een stuk pen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:06 schreef Hmail het volgende:
Over de optimel heb ik hem niet meer gehoord, ik denk dat ie donders goed doorhad dat dat geen gewoon spul was
Zojuist even de huisbaas aan de telefoon gehad, maar die werkt niet zo makkelijk mee als ik had gedacht.
"Ja, ik weet dat hij medicijnen heeft, en dat zit in een papiertje verpakt, verder weet ik er niets van. Ik bel z'n begeleider wel even."
Foto heb ik even aan hem doorgestuurd, de beste man heeft totaal geen idee wat het is.
"Speed? Dat is toch niet zoiets als hennep?"
Schiet lekker op, maar even wachten wat die begeleider van die gast terug zegt
Mjah, ik kan me toch niet voorstellen dat zo'n begeleider zegt: "Oh, dat ie snuift? Ja, dat is heel normaal".quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:17 schreef Lllaura het volgende:
[..]
En die snuift ie op met een stuk pen.![]()
Feit dat ie een begeleider heeft zegt ook al genoeg natuurlijk. Die zal hem wel niet zo snel uit z'n woning laten zetten. Ben benieuwd wat er uit dat gesprek tussen je huisbaas en die begeleider komt.
Is dat wel zo? Wordt de huurder dan niet als onderhuurder gezien die dan opeens weer heel veel rechten heeft..?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:31 schreef tonja het volgende:
Dat ie geen huurcontract heeft is in ieder geval erg gunstig. Als hij namelijk wel een huurcontract heeft en zijn huur betaald, krijg je hem er never nooit uit.
Of pas na een jaar huurachterstand en/of langdurige extreme overlast.
quote:Beetje onduidelijk op de foto te zien.
Volgens mij in het talkpoeder , meel of witte poederkalk.
Hij doet net of het coke is, omdat ik hem hiermee op een andere lokatie mee bezig heb gezien. Is volkomen onschuldig. Hij beschikt namelijk niet over geld om coke te kunnen kopen, omdat zijn financien door zijn begeleidster worden beheerd.
Inmiddels heb ik e.e.a. gemeld aan xxx (zijn begeleidster). (andere buurman) weet wel wie ik bedoel.
Wat een onzin argument. Uit het verhaal van TS wordt duidelijk dat hij constant aan geld probeerd te komen, en dat zal hem af en toe ook best wel lukken.quote:Hij beschikt namelijk niet over geld om coke te kunnen kopen, omdat zijn financien door zijn begeleidster worden beheerd.
Jouw huisbaas is gisteren geboren? Wat een naïviteit.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:42 schreef Hmail het volgende:
Van die gozer ben ik dus voorlopig nog niet af![]()
Huisbaas mailt:
ik zou dat zo slecht trekken dat het, na terugbetaling, nooit meet voorkomt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef schaakkipje het volgende:
hehe
dat heb ik ook een keer gehad...
net boodschappen gedaan. Lekkere dingetjes gekocht. Blijkt een huisgenoort van alles wat geprobeerd te hebben.![]()
gelukkig was het ook de eerste en de laatste keerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik zou dat zo slecht trekken dat het, na terugbetaling, nooit meet voorkomt.
mijn en dein.
heb je een pion in zijn oog gedrukt?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
gelukkig was het ook de eerste en de laatste keer![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je een pion in zijn oog gedrukt?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:21 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
![]()
nee, ik heb hem rustig, maar met een zekere dreigende ondertoon, verteld dat hij het niet in zijn hoofd moest halen dat nog een keer te doen
en toen zei hij sorry en heeft hij aangeboden alles te vergoeden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |