yep. je hoeft er niet zo veel van in te doen heur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef Hmail het volgende:
[..]
Dus een flesje cola met dat spul vullen moet voldoende zijn?
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
kan je geen laxeermiddel door je melk gooien? heel veel?
En dan 's morgens met een slaperige kop per ongeluk zelf opdrinken zeker...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:58 schreef motorbloempje het volgende:
kan je geen laxeermiddel door je melk gooien? heel veel?
Krijg je spuitpoep van het snuiven?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.
dan verdient 'ie het ook, alsie zo dom is dat hij dat doetquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:10 schreef Adfundum het volgende:
[..]
En dan 's morgens met een slaperige kop per ongeluk zelf opdrinken zeker...
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de gemiddelde snuiver, met zijn spuitpoep, merkt daar niet eens wat van.
Coke wordt vaak versneden met Manitol (laxeermiddel voor babies). Dat wil wel op het toilet.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?
hij is nog aan het oefenen en gebruikt poedersuiker.. maar je weet hoe het werkt met poedersuikerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:13 schreef tonja het volgende:
Coke is toch hardstikke duur spul? Op die foto lijkt de hele tafel wel ondergesneeuwd.
mwoa.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is dat zo? was niet het tegenovergestelde? Obstipatie?
Ik ook. Coke-restjes laat je niet in zo'n hoeveelheid achter als je dan toch bezig bent.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het speed is.
Pauperquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef zoalshetis het volgende:
ik denk dat het speed is.
da bedoel ik.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook. Coke-restjes laat je niet in zo'n hoeveelheid achter als je dan toch bezig bent.
jeez wat ziek. zeker weten dat ik er nooit aan begin.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Coke wordt vaak versneden met Manitol (laxeermiddel voor babies). Dat wil wel op het toilet.
Dat vind ik alvast heel prettig om te wetenquote:Klachten van regelmatige gebruikers zijn chronische vermoeidheid, lusteloosheid en neerslachtigheid. Het seksuele vermogen mindert drastisch.
Bang voor Bubba praktijken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:24 schreef Hmail het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Speed_%28drugs%29
[..]
Dat vind ik alvast heel prettig om te weten
Of misschien het idee dat er minder kans is dat die mafkees zich gaat voortplanten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |