Daar ligt nog aardig wat op tafel, inderdaad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:25 schreef Adfundum het volgende:
Zo, die is flink aan het snuiven geweest als ik die attributen op tafel zo zie.
Alvast gefeliciteerd met je nieuwe huisgenoot.
Dat is inderdaad een punt...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:39 schreef hermandeperman het volgende:
Totale tafel onder de harddrugs en meneer let op z'n optimel
witte poederquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Hmail het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat eruit zietNog nooit aan die zooi gezeten, vandaar dat ik dat dus ook niet wist. Hoe zie je dan dat er harddrugs ligt?
Ligt wit poeder coke / speed en een cd hoes en een lege pen zeg maar enkel de buis. (of een buisje van iets anders)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:46 schreef Hmail het volgende:
Ik heb geen idee hoe dat eruit zietNog nooit aan die zooi gezeten, vandaar dat ik dat dus ook niet wist. Hoe zie je dan dat er harddrugs ligt?
Achter nummer 3 vloeitjes voor de jointjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Hmail het volgende:
Oke, dus met onderstaande foto is dus:
1. Iets om de coke (of speed?) op te leggen?
2. Om het op te snuiven
3. De restanten van die zooi?
[afbeelding]
Overigens wist ik niet dat het bezit van harddrugs verboden was, dacht dat dat oogluikend toe werd gelaten, of is dat met softdrugs?
Ik ben die gast natuurlijk liever kwijt dan rijk, ondanks dat ik net m'n volledige keukenvoorraad afgesloten heb, dus dan zou ik dit gewoon als anonieme klacht kunnen doen? Niet dat hij een gewone klacht rechtstreeks naar me door kan leiden, mijn andere buurman (die wel gewoon netjes en beschaafd is) heeft ook een pesthekel aan hem, maar anoniem voelt wat veiliger imo.
Yep ik zou hier gewoon melding van maken....zeg gewoon dat je er veel overlast door hebt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Hmail het volgende:
Oke, dus met onderstaande foto is dus:
1. Iets om de coke (of speed?) op te leggen?
2. Om het op te snuiven
3. De restanten van die zooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |