wtf.. dat dit topic echt nu is gekicked
Dat maakt mijn verhaal misschien wat ongeloofwaardiger, magoed, whether you believe it or not:
Tot gisteren 20:15 woonde hij er nog gewoon. Ik ben gisteren de hele dag thuis geweest, hem wel af en toe gehoord, maar niet echt last van gehad. Gisteravond ben ik uit eten geweest, om 20:15 kwam ik weer thuis. Op dat moment stond hij in de keuken, en had een psychose oid. Hij stond flink voor zich uit te schreeuwen, en ik wilde dat gewoon negeren. Dat lukte echter niet helemaal, want toen ik mijn kamer in wilde gaan zag hij me, en begon naar me te schreeuwen. Dus wilde ik gewoon snel m'n kamer in gaan, voelde niet helemaal veilig zeg maar. In plaats van dat ik daar binnenkwam gooide hij een fles water naar m'n hoofd. Die miste echter, maar vervolgens heeft hij me tegen m'n oor geslagen, ik ben op de grond gevallen, en toen heeft hij nog op m'n achterhoofd geslagen. Doordat die fles water opengeknapt was heb ik hem op de grond weten te trekken.
Toen ben ik naar buiten gerend en heb 112 gebeld. Politie stond na 2 minuten al bij me op de stoep, en heeft hem meegenomen, en ik ben op de fiets richting bureau gefietst. Daar heb ik 2 uur gezeten voor de aangifte wegens mishandeling, en daarna ben ik doorgegaan richting HAP (HuisArtsenPost Gouda). Daar is een lichte hersenschudding geconstateerd.
Meneer huisgenoot zit inmiddels nog vast op het bureau, morgen word hij voorgeleid bij de rechter-commisaris, en de huisbaas wist mij al te vertellen dat hij nog max 1x in het huis komt, om z'n spullen op te halen. Daarna echt niet meer. Contract stond al op wat losse voetjes na een waarschuwing die hij pas gehad heeft, en dat is nu dus definitief over.
Inmiddels ben ik dus ook even thuis weg, naar m'n broer, dus voor de mods die het willen verifieren: Ik heb een ander IP

As I said, nu gelooft werkelijk niemand het meer, maar het is echt zo. Als ik binnenkort nog een keer zin heb scan ik de aangifte nog wel een keer in.