abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:18:02 #271
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_52519466
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

alweer zo'n kansloze post in een goed topic. u is goed bezig
Jij bent gewoon een kankermongool. TS is zo dom als een varken. Hij kan toch gewoon met die kerel gaan praten in plaats van lopen mekkeren tegen de politie en de huisbaas en de zoon van de buurman en hier. Wat zijn jullie allemaal sukkels zeg die het met hem eens zijn. Als mijn huisgenoot zoiets zou doen dan zou ik hem er meteen op aanspreken. En als hij het weer deed zou ik hem de deur uit kenkeren. TS zit in zijn kamertje achter de pc dit domme verhaal te typen terwijl zijn huisgenoot in de kamer ernaast ligt te snuiven. En TS denkt dat het poedersuiker is en wil alleen een foto maken van zijn boodschapjes. Echt die kerel is toch niet slim. En als jij vind van wel en dat er niks mis is met hoe hij reageert dan ben jij nog veel dommer
pi_52519485
Tvp !
Lekkere puinhoop die kamer
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:35:20 #273
126305 ThinkTank
account opgedoekt
pi_52519563
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:46 schreef Hmail het volgende:

[..]

sure, hoster heeft de plaatjes weggemikt, dus ik upload die foto even opnieuw. Ik kan alleen m'n posts niet meer aanpassen, dus je zult het met deze moeten doen:
http://www.geensite.nl/hoi/kamer.jpg
Zou je mijn kamer moeten zien.
Te veel onzin gepost. Tijd voor een schone lei.
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:47:18 #274
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_52519613
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 03:35 schreef ThinkTank het volgende:

[..]

Zou je mijn kamer moeten zien.
ja...

doe dan een foto man!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  maandag 20 augustus 2007 @ 03:55:13 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_52519649
Zn tafel is kapot. .
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_54166239
Die huisbaas Meel of talkpoeder

Sorry voor t schopje, maar wat een topic
Nog updates?
† The 3 Kings †
pi_54166934
Jah hoe is het afgelopen?
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
pi_54167749
wtf.. dat dit topic echt nu is gekicked
Dat maakt mijn verhaal misschien wat ongeloofwaardiger, magoed, whether you believe it or not:

Tot gisteren 20:15 woonde hij er nog gewoon. Ik ben gisteren de hele dag thuis geweest, hem wel af en toe gehoord, maar niet echt last van gehad. Gisteravond ben ik uit eten geweest, om 20:15 kwam ik weer thuis. Op dat moment stond hij in de keuken, en had een psychose oid. Hij stond flink voor zich uit te schreeuwen, en ik wilde dat gewoon negeren. Dat lukte echter niet helemaal, want toen ik mijn kamer in wilde gaan zag hij me, en begon naar me te schreeuwen. Dus wilde ik gewoon snel m'n kamer in gaan, voelde niet helemaal veilig zeg maar. In plaats van dat ik daar binnenkwam gooide hij een fles water naar m'n hoofd. Die miste echter, maar vervolgens heeft hij me tegen m'n oor geslagen, ik ben op de grond gevallen, en toen heeft hij nog op m'n achterhoofd geslagen. Doordat die fles water opengeknapt was heb ik hem op de grond weten te trekken.
Toen ben ik naar buiten gerend en heb 112 gebeld. Politie stond na 2 minuten al bij me op de stoep, en heeft hem meegenomen, en ik ben op de fiets richting bureau gefietst. Daar heb ik 2 uur gezeten voor de aangifte wegens mishandeling, en daarna ben ik doorgegaan richting HAP (HuisArtsenPost Gouda). Daar is een lichte hersenschudding geconstateerd.

Meneer huisgenoot zit inmiddels nog vast op het bureau, morgen word hij voorgeleid bij de rechter-commisaris, en de huisbaas wist mij al te vertellen dat hij nog max 1x in het huis komt, om z'n spullen op te halen. Daarna echt niet meer. Contract stond al op wat losse voetjes na een waarschuwing die hij pas gehad heeft, en dat is nu dus definitief over.
Inmiddels ben ik dus ook even thuis weg, naar m'n broer, dus voor de mods die het willen verifieren: Ik heb een ander IP

As I said, nu gelooft werkelijk niemand het meer, maar het is echt zo. Als ik binnenkort nog een keer zin heb scan ik de aangifte nog wel een keer in.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 20:58:43 #279
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_54167854
wat een klootzak, die huisgenoot van je!
pi_54167964
Aardig gek.... Ik hoop dat het een beetje met je gaat... En hopelijk kan je je leventje snel weer oppakken zonder die freakshow!
† The 3 Kings †
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:29:29 #281
160473 Rossoneri
Daar hoorden zij engelen zinge
pi_54168610
Sorry hoor, maar waarom rende je naar buiten? Je kon hem toch ook ff een flinke tik geven?
AJAX AJAX AJAX!!
PSN: Rossoneri15
  donderdag 25 oktober 2007 @ 21:35:20 #282
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_54168720
Belachelijk trouwens dat je wordt blootgesteld aan dit soort idioten, asociaal van zowel je huisbaas als die begeleider. Mocht dat figuur ondanks de woorden van je huisbaas ooit toch nog terugkomen dan zou ik eens gaan denken aan de groene knolamaniet, als je het handig aanpakt valt het niet tot jou te herleiden, hij kan er makkelijk zelf één gevonden hebben.

Heb je het geld van je boodschappen eigenlijk al terug? Zou ik er ook niet bij laten zitten.
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_54169575
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 21:29 schreef Rossoneri het volgende:
Sorry hoor, maar waarom rende je naar buiten? Je kon hem toch ook ff een flinke tik geven?
Als je je daadwerkelijk in zou lezen lees je dat hij zichzelf een 'nerd' noemt, en dus was hij waarschijnlijk of verstijfd van angst, of kennelijk niet van het geweld is en het is ontvlucht.
Ik vind hem wel tof, hij post die foto's en geeft ons toch een hoog amusementsgehalte in dit topic, respect
† The 3 Kings †
pi_54169611
En ik hoop dat die mafkees flink wordt aangepakt en dat jij lekker rustig in je huisje kan genieten van je eigen spullen die niet gejat worden, en van je rust
† The 3 Kings †
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:01:10 #285
147587 De_Postbode
Ik ben overrated
pi_54171193
De tering, wat een verhaal! Dit hele topic gewoon!
Maar goed, mooi dat je van 'm af bent. Met zo'n labiele halvegare hoef ik dus echt niet in één huis te zitten.
Ta mère bien.
pi_54172497
TVP voor als ik tijd heb om het allemaal te lezen, je laatste post beloofd in ieder geval veel goeds. Wat een contactgestoord stuk tuig, doen jullie niet aan hospiteren ofzo?
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 23:52:48 #287
78498 classpc
I don't like change
pi_54172500
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 15:48 schreef Keroppi het volgende:
Hee,

Heb een soortgelijke situatie meegemaakt. Ik zat in een anti-kraakpand van de SSH (jongeren/studenten huisvesting binnen Utrecht) en zat op een gegeven moment ook met zo'n figuur opgescheept. Heb lange tijd niks door gehad tot ik een keer de laatjes van de tafel aan het doorspitten was (opzoek naar de afstandsbediening) en daar allemaal van die witte enveloptjes tegenkwam. Ook heb ik een keer 10 minuten naar een lepel moeten zoeken omdat door hem alle lepels van de onderkant zwart verblakerd waren...

Ik ben toen redelijk snel verhuisd want ik voelde me echt niet meer op m'n gemak daar. Hij was psychisch ook niet helemaal goed (nog een zelfmoordpoging gedaan) en ik voelde me niet veilig in m'n eigen huis. De laatste nacht heb ik zelfs maar met m'n deur op slot daar geslapen.

En helaas bleef het bij mij niet bij eten jatten...
Ooh, vertel eens wat meer?
Past wel in dit topic dacht ik zo
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
pi_54179350
Ik ben idd niet zo van het geweld, en ik had ook totaal niet verwacht dat hij zo ineens op me in ging slaan. Vandaar dat ik dus weg rende. Achteraf zit ik me ook wel te bedenken dat toen ik hem ondersteboven had een trap in z'n kruis hem wel even uitgeschakeld had. Magoed, dat is achteraf
Vandaag word hij voorgeleid aan de rechter commisaris, ben benieuwd of die hem nog even vast wil houden, wat mij betreft komt 'ie voorlopig iig niet meer vrij.

Overigens nog wel grappig, ik rende naar buiten, belde 0900-8844 ipv 112, hing weer op, belde 112, ik was dus nogal in de war, en flink geschrokken. Binnen no time stond er dus politie, en toen 1 van de agenten uitstapten was het eerste wat ik dacht was: "Hey, een lekker wijf"

Geld van die spullen heb ik trouwens vorige week ergens eindelijjk terug gekregen.
pi_54179499
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:
Ik ben idd niet zo van het geweld, en ik had ook totaal niet verwacht dat hij zo ineens op me in ging slaan. Vandaar dat ik dus weg rende. Achteraf zit ik me ook wel te bedenken dat toen ik hem ondersteboven had een trap in z'n kruis hem wel even uitgeschakeld had. Magoed, dat is achteraf
Ben maar blij dat je niks hebt gedaan.
Als hij onder invloed van die rommel is hou je hem nog niet met 3 man tegen.
pi_54183295
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 12:05 schreef Hmail het volgende:[..] Binnen no time stond er dus politie, en toen 1 van de agenten uitstapten was het eerste wat ik dacht was: "Hey, een lekker wijf"
En wie reageert er op je?
pi_54183688
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:38 schreef alloutwar het volgende:

[..]

hahaha. hoezo toevallig?
Vermakelijk topic tot nu toe.
Wachten op de aangifte online
  vrijdag 26 oktober 2007 @ 16:13:38 #292
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_54183988
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:58 schreef deliberator het volgende:

[..]

hahaha. hoezo toevallig?
Vermakelijk topic tot nu toe.
Wachten op de aangifte online
Lekker kontje op je avatar. tvp om dit topic te blijven volgen
pi_54316165
Wat een kutland leven we in zeg
Huisgenoot zit nog een week in voorarrest, en ondertussen heb ik de psychiater van hem gevraagd om er voor te zorgen dat hij niet terug komt. Die weet volgens mij ook niet helemaal wat ze wil, want:
- Ze mag hem niet verbieden om naar z'n huis te gaan.
- Hij staat onder rechterlijke macht van hun, zij mogen beslissen of hij wel of niet naar huis mag (als ze het idee hebben dat hij gevaarlijk is zijn ze verplicht hem op een gesloten afdeling te plaatsen)

Daar heb ik gisteren dik een uur mee zitten praten, ze kan/wil niks. Vervolgens huisbaas gebeld, per slot van rekening heeft hij gezegd dat hij het huurcontract door zou scheuren: Dat doet ie niet, want dan maakt de huisgenoot er een rechtzaak van, en dan moet hij hem misschien toch daar laten wonen. Volgens hem is dat veel te veel moeite. Uiteindelijk van hem het advies gehad om slachtofferhulp te bellen, misschien dat die iets kunnen betekenen. Net hun gebeld, zij kunnen ook niks 'Het is een civiele zaak, daar moet je het juridisch loket voor bellen, en via hun een rechtzaak specifiek hiervoor laten komen.' Maar wel het advies om dat pas te doen nadat de zaak van de mishandeling voor de rechter is geweest, anders heb je kans dat de zaak of hij terug mag komen geschorst word tot na de mishandeling-zaak.

Als alles blijft zoals het nu gaat komt hij dus vrolijk terug en doet iedereen net alsof er niets aan de hand is

Net nog maar een keer de huisbaas gebeld, die gaat kijken of hij met de psychiater een dealtje kan maken, maar ik vrees dat die gast gewoon terugkomt. Moet ik gewoon alweer verhuizen, voor de 5e keer in een jaar tijd
pi_54316195
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2007 15:38 schreef alloutwar het volgende:

[..]

Het valt me nu pas op
pi_54316487
schrijf een boek mên. geweldige fictie .
  vrijdag 2 november 2007 @ 14:39:12 #296
10024 Barachem
Heb ik zelf in elkaar geflanst
pi_54316915
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 14:12 schreef Hmail het volgende:
Wat een kutland leven we in zeg
Inderdaad, in plaats van slachtoffers van geweld te beschermen...
NEE, HOOR, psycho dader wordt in bescherming genomen en oh nee, hij heeft het recht om weer terug naar huis te mogen nadat ie jou mishandeld had en tuurlijk, hij is en heeft meer gelijk dan jij.
Ik kots op een land waar mensen die slachtoffer zijn van anderen maar hun uiterste best moeten doen om hun recht te krijgen en de daders vertroeteld worden omdat wellicht hun rechten afgepakt kunnen worden als men ze aanpakt.

En dan vragen de heren politici en de ambtenarij zich af wat er mis is met onze maatschappij.
Ik zeg het maar: Dat de klootzakken niet hard genoeg aangepakt worden en dat anderen door die zachte aanpak onnodig slachtoffers worden.
The taming and domestication of religion is one of the unceasing chores of civilization. - Christopher Hitchens
pi_54316938
tvp
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54317085
teruch vindt posd
  vrijdag 2 november 2007 @ 16:34:26 #299
185423 Gierigesloeber
Maar als ik nou
pi_54319413
Blijft leuk, puur leed vermaak ^^ TVP
pi_54320070
Daar ben je mooi klaar mee zeg (of nouja, niet dus..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')