Spring jij van een hoge flat, is goed voor de maatschappij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:44 schreef Dutch_Nelson het volgende:
roken is goed voor je.
Ga je kleren wassen , pauper.
het was ook wel erg druk in de bras gisteravond ( voor een donderdagavondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
Hele avond op het terras gezeten gisteravond en toen dat ging 'sluiten', nog even 15 min binnen geweest... Mijn kleren ruiken net zo smerig als wanneer ik een hele avond in een kroeg gestaan heb.
Oprotten, gore pauperige rokers
Jaaaaa, roken, daar komen we samen wel uit hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het rookverbod komt er toch wel, ondanks die handtekeningactie...
En ik kan het alleen maar toejuichen.
Ga je aanstellen, noem eens 1 goede reden waarom je door zou gaan met roken..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:52 schreef Heatseeker het volgende:
Oprotten met dat klote verbod.
moeten je kleren na een avond "stappen" zowieso niet in de was dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:43 schreef kikoooooo het volgende:
Hele avond op het terras gezeten gisteravond en toen dat ging 'sluiten', nog even 15 min binnen geweest... Mijn kleren ruiken net zo smerig als wanneer ik een hele avond in een kroeg gestaan heb.
Oprotten, gore pauperige rokers
Wijfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Jaaaaa, roken, daar komen we samen wel uit he
VAL KAPOT GODVERDOMME!!!!
Bras terras en toen nog even in de zwetser geweestquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:49 schreef NrSiX het volgende:
[..]
het was ook wel erg druk in de bras gisteravond ( voor een donderdagavond)
maar je hebt een punt =]
Echt niet als ik gewoon op het terras heb gezeten. Waarom zou ik ze dan in godsnaam direct in de was gooien? Nu dus wel, omdat het naar rook meurt... zelfs na 15 min binnen te zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
moeten je kleren na een avond "stappen" zowieso niet in de was dan?
Stoppen met roken dan maar?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Roken met aardbij smaak dan maar?
democratie en mensen mogen zelf kiezen wat ze doen?quote:
Jij bent zeker zo'n zeurderd die al last van rokers heeft terwijl hij buiten op een terras zit..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Echt niet als ik gewoon op het terras heb gezeten. Waarom zou ik ze dan in godsnaam direct in de was gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |