Dus niet van dat je dan alleen mág gapen, maar dat je dan automatisch gaat gapen. Duh.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef Biels het volgende:
Je moet altijd zelf gapen als je iemand anders ook ziet gapen.
Dat klopt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:02 schreef Biels het volgende:
Je moet altijd zelf gapen als je iemand anders ook ziet gapen.
Ik vind het veel vervelender als ze op dat moment in je zij prikken. Ik sla ze dan altijd gewoon heel hard, dan leren ze dat wel af.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:46 schreef Yozzz het volgende:
Wat heb ik er toch een hekel aan: gaapverpesters. Al 5 minuten lang voel je een heerlijke gaap (inclusief uitrekken) aankomen, maar op het moment supréme is er weer iemand die het moet verpesten door tegen je te gaan praten. Daar gaat je momentje inwendig genieten.
Gaapverpesters, laat gapers eens lekker gapen!
Nee, na-gapen doe je alleen bij mensen die je aardig vindt of denkt aardig te moeten vinden. Als iemand die je niet kan uitstaan gaapt zal je niet mee-gapen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:06 schreef Biels het volgende:
Nou, dan ben ik de enige.
Ja, over dát soort mensen gaat dit topic dus.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:13 schreef MuRKie het volgende:
Ik vind het altijd irritant dat als je eindelijk gaapt er iemand lollig denkt te zijn door in je zij te gaan prikken ofzo![]()
Bron?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:15 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, na-gapen doe je alleen bij mensen die je aardig vindt of denkt aardig te moeten vinden. Als iemand die je niet kan uitstaan gaapt zal je niet mee-gapen.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:17 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Ja, over dát soort mensen gaat dit topic dus.![]()
Nee, dat klopt niet. De hoeveelheid zuurstof die je binnenkrijgt heeft geen invloed op het aantal malen dat je gaapt of de lengte ervan. De meest logische oorzaak is het afkoelen van de hersenen. Ook ligt er een waarschijnlijke evolutionaire reden aan ten grondslag, het stimuleert alertheid, ook bij anderen, vandaar dat je alleen maar mee-gaapt als iemand die je aardig vindt (want iemand die je niet aardig vindt vertrouw je ook niet).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik ook en gapen die verpest worden is idd vet irritant. Gapen is een reflex omdat als je moe bent denken de hersenen meer zuurstof nodig te hebben, vandaar de diepe inhalering
Misschien weer wat geleerd van mij !!!
Bron?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. De hoeveelheid zuurstof die je binnenkrijgt heeft geen invloed op het aantal malen dat je gaapt of de lengte ervan. De meest logische oorzaak is het afkoelen van de hersenen. Ook ligt er een waarschijnlijke evolutionaire reden aan ten grondslag, het stimuleert alertheid, ook bij anderen, vandaar dat je alleen maar mee-gaapt als iemand die je aardig vindt (want iemand die je niet aardig vindt vertrouw je ook niet).
Wat heb jij gebruikt? Afkoelen van de hersenen, wtfquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:21 schreef 700MB het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. De hoeveelheid zuurstof die je binnenkrijgt heeft geen invloed op het aantal malen dat je gaapt of de lengte ervan. De meest logische oorzaak is het afkoelen van de hersenen. Ook ligt er een waarschijnlijke evolutionaire reden aan ten grondslag, het stimuleert alertheid, ook bij anderen, vandaar dat je alleen maar mee-gaapt als iemand die je aardig vindt (want iemand die je niet aardig vindt vertrouw je ook niet).
Misschien kan het wel, maar het klopt niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Nawien het volgende:
Gapen is een reflex van het lichaam omdat je te weinig zuurstof hebt. Dat kan
Laatst was er nog een onderzoek naar. Gapen is inderdaad voor het afkoelen van de hersenen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat heb jij gebruikt? Afkoelen van de hersenen, wtf![]()
Hij heeft gelijk hoor, op de moeheid na. Gapen is een reflex van het lichaam omdat je te weinig zuurstof hebt. Dat kan zijn als je moe bent, maar ook als je fit bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |