Dat is geen niezen, dat is je neus snuiten. En het op die manier doen kan heel erg opluchten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:26 schreef Victor_Eremita het volgende:
midden op straat één neusgat dichthouden en dan flink gaan blazen zodat er een enorme sliert snot uit het andere gat stroomt. Ik wist niet wat ik zag.
Of een hartaanval, ook wel eens 'gehoord'.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef Skinkie het volgende:
Wist je dat je van inwendig niezen een hersenbloeding kunt krijgen...
Bij dezen de vriendelijke mededeling dat het irritant en ongezond is.quote:
Dan ben je zoiezo zwak in je hoofd als dat gebeurt, en toevallig heeft het niezen meegeholpen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef Skinkie het volgende:
Ja en van rukken word je doof.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:37 schreef Skinkie het volgende:
You sir, are an idiotquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:48 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Dan ben je zoiezo zwak in je hoofd als dat gebeurt, en toevallig heeft het niezen meegeholpen.
Ik vind het ook schraal als mensen het inhouden. Ik vind het zo'n relaxed gevoel om zo hard mogelijk te niezen. Ik nies ook minimaal 6 x op een dag.
wordtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja en van jouw gezicht wordt je lelijk
Hoor hem praten met z'n vieze harses. Meteen schelden met sukkel. Ik ga straks op vakantie en dan ben ik al die tijd depressief omdat ik voor sukkel ben uitgemaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:54 schreef Nawien het volgende:
[..]
You sir, are an idiot![]()
Weet je hoe minuscuul die vaatjes zijn en de druk die opgebouwd wordt met niezen? Sukkel![]()
Nee duh, ik vind het echt zo een kortzichtige uitspraak. "ja dan ben je zwak in je hoofd"quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Hoor hem praten met z'n vieze harses. Meteen schelden met sukkel. Ik ga straks op vakantie en dan ben ik al die tijd depressief omdat ik voor sukkel ben uitgemaakt.![]()
Dit had je trouwens niet op tijd gezegd tegen je leidinggevende he... anders was het niet gebeurd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee duh, ik vind het echt zo een kortzichtige uitspraak. "ja dan ben je zwak in je hoofd"
- Okay, misschien niet echt duidelijk gezegd. Ik bedoelde dat er waarschijnelijk al een zwak adertje zat.
En dan klagen als je op je eigen niveau wordt aangesproken![]()
-is niet echt lief he.
Overigens wist ik het voorheen niet eens. Kwam er pas achter toen de oorzaak van het incident naar boven kwam.
-Alsof ik dit echt serieus meende. Alsof dit uberhaupt serieus opgevat kan worden. O, wacht, jij hebt net bewezen dat dat kan.
NAWIEN-Op een project waar ik zat bij Unilever heeft mijn leidinggevende op de een of andere manier een hersenbloeding gekregen hierdoor. Hij deed die nies ook zo raar, waardoor er teveel druk op de smalle bloedvaatjes kwam te staan waarop die knapten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:59 schreef Nawien het volgende:
Altijd als ze ongelijk hebben zijn ze "niet serieus". Altijd dezelfde, hilarisch![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |