Dit is toch ook disco?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:15 schreef Mopst3r het volgende:
D, I, S, C, O... we´re singing D, I, S, C, O!!
Hierquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:32 schreef RodenCity het volgende:
En waar in harlingen heb je dan een disco waar ze hardcore draaien??![]()
Hier wel helaas.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:35 schreef De_Ananas het volgende:
Weinig disco's waar ze hardcore draaien
Mag die radio wat zachter? wat een kut signaal!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:40 schreef devvertje het volgende:
KK ZWABBERS
http://nl.youtube.com/watch?v=PF2w_44GraY
In de discooooooooooo wooooohooooooooohooooooooquote:
Dat soort sferen roept dat woord inderdaad bij me op.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
In de discooooooooooo wooooohooooooooohoooooooo
Gaan we dansen woooooooohooooooooohooooooooooo
Gaan we zingen gaan we springen gaan we op de tafels swingen
In de discoooooooo, woooooohoooooooooooooooo
''Lokale dancing''quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:59 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat soort sferen roept dat woord inderdaad bij me op.
Ik gebruik liever club, of bardiscodancing of dansgelegenheid.
Waarom noem jij het dan wel 'disco'? Probeer je ons te belazeren ofzo?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:01 schreef F04 het volgende:
Je kan het eigelijk geen disco noemen, maar de hebben hier gewoon een rijtjeswoning omgetoverd tot een disco waar er een stuk of 30 man in een kluitje zitten
Ze noemen het hier een dsico, maar het kan me geen reet schelen hoe 't heet als ze maar is een keer stopen met die vervelende muziek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:12 schreef De_Ananas het volgende:
Ey poepneus, kom eens buiten je eigen dorpje dan weet je wat een discotheek is
Da's toch focking nie normaal!?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:11 schreef F04 het volgende:
Ze hebben gewoon een woonhuis tot disco omgebouwd.
Dus ze stoppen wel met de muziek?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 12:25 schreef F04 het volgende:
Nee, alleen in de avond.
En waar ga jij heen als je uitgaat? Naar het café?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:02 schreef F04 het volgende:
Wat een kutmuziek is dat man! Het is ook nog eens slecht voor je nachtrust als de plaatselijke disco weer elke avond open is
Kutdisco
Kut hardcore
Kut jongeren die de straat na sluitingstijd onveilig maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |